| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 18 日 星期一  |
| 出院篇*好似個大肚婆生完仔拎住個走佬袋一個人去會計部-_____-" |
分類: 日記..日日記___*+ |
我出院啦~xD 好似個大肚婆生完仔拎住個走佬袋一個人去會計部-_____-"
唉~入左五日院啦,,
真係好想講聲對唔住...
首先係鵬鳥,,,我細佬...
佢由我暈左到入院佢都一直陪住我...
坐都冇坐過,,,仲幫我拎住咁重既書包,,
其實都唔算得太重,,,-v-"
我,,只是一個負擔..
曾經這樣想過~
有時候,,明知自己傻..
這是不可能的事時,,
在去醫院途中*
出不了聲的時段,,
想了很多事情,,
是自己謊話太多,,
以致得到現在的報應,,
我知道,,哭..是我一種的裝模作樣
是楚楚可憐,,讓人什麼都遷依著我,,
不再哭了,,十八歲..長大了就要學會,,
學會什麼都要自己摃,,
嗯...我一定可以!
待續0v0"
|
2010 年 1 月 11 日 星期一  |
| 朋友,,原來一句都可以.. |
分類: 日記..日日記___*+ |
本不太留意的..其實朋友會知道你的心情,,
前晚,,何B話想我正能量100%,,,
的確,,這幾天都不是太好,,,心情實在差極了,,
[[還是不提的好-___- 其實大概的都忘了..]]
不高興的飲酒,,酒精發揮的比以前快,,
不消半瓶,臉紅的不像話-0-"該死的-_-"
夜貓伊甸禁果,,這美麗的名字讓我破了介-___-"
再看才知道伊甸禁果=青蘋果-__-"
不過還有點可笑的事,,或者..這就是人生........
(閱讀全文) |
2010 年 1 月 7 日 星期四  |
| 秘密計劃*進展度":99% |
分類: 日記..日日記___*+ |
今日出左去mk with,,兔兔&細佬,,
三個同姓的-0-"真搞笑,,[[唔叫倪媽出黎真係唔好意思-/\-]]
其實有原因架>0<...都係唔講住好0v0...秘密計劃*進展度":99%
進展度":99% xD
好啦~好快咁拎完就走啦~去行街街...-vv-
同兩個有選擇困難症既人行真係幾慘,,
問你去邊又唔知,,又是但-_-"
問你食又冇所謂,,-0- ......
(閱讀全文) |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 154 | »
|