| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 21 日 星期四  |
| 久違了的排球-___-" |
分類: 日記..日日記___*+ |
打排球打到瘀左啦-/\-"
今日返學影班相,,,最後決定都係唔戴con啦-__-"
唔想煩,,同埋我唔想戴普通con..
戴左唔知想點咁-_-"第二堂就影班相啦~=)
同倪媽一齊企....最後一張就同木猰仲有倪媽,,
成班一齊扮補習名師喎....正!!!
校長真係好似英皇既其中一個,,,好似係教數架.0.
全級個張,,本來有得影玩野架啦~
但係個ms so 唔俾-_-"真係食_____!!!
之後有一堂pe...
好多人都冇衫,,,得6個上-_-我痴去肥恩個邊打排球xd
打到疼左-/\-好痛痛呢~~但同時間又覺得好爽xd
好耐冇打到咁癲啦~xd
之後用排球射籃,,,yo...入左xd
放學俾ms leung捉左手厄-___-"
算了-_-都係一次姐...唔緊要...
之後換衫...出停車場等...去做儀仗隊,,,
個到真係超亂,,都唔知想點,,,係唔夠人架啦,,咁點喎,,
之後做完,,係咁撞到囉...痛死了...
有好多野食...0v0滿足~=)
聽日去聚餐了0v0期待~好耐都冇見了....
|
2010 年 1 月 20 日 星期三  |
| 有心機,,無心機* |
分類: 日記..日日記___*+ |
有心機去反省每天*卻無心機改好自己,,
有心機去整頓日誌,,但無心機去打好每天,,
有心機去溫習功課,,又無心機去行動,,
可笑,,
是自己的藉口,,雖然很想改變,,
卻真的有心無力,,,真的要有人強迫著去做,,
才會有動力嗎?!.0.
明明知道火已燒近了自己,,
卻只憧得去大叫救命,,不肯去找一個逃生的路,,
明明只可以靠自己去生存,,......
(閱讀全文) |
2010 年 1 月 19 日 星期二  |
| 該慶幸,,還是我太絕情?! |
分類: 日記..日日記___*+ |
今天無無奈奈又到訐留山與kenny細佬去談天0v0
[[呵呵,,好像每次你說著沒有錢的時候,,總有人出錯單,,]]
久違了的咖哩-vv-正!!!!
嗯嗯..談到一個話題,,,
"to細佬:別再自責了,,很多事,,很多時,,
自己想得太多會盲目了自己本身應有的情感,,
雖然你冷酷及黯然的樣子是有點[[帥-v-]]
不過我更欣賞你會待你女朋友溫柔細心的樣子,,
&w......
(閱讀全文) |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 154 | »
|