MIya *因為愛__||所以克服﹏
因為愛*所以克服障礙,,
 `彼此不會因吵架而分開..
orz_miya
暱稱: MIya*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
網站連結
尚無任何連結
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
1年 • 50lbs • 大碼...
自由意志*創作最燦爛既...
桃花劫。窮。自己
又一次回來了。我。長...
每一個LIKE..都是錢~
文章分類
全部 (461)
BAND SHOW* (13)
日記..日日記___*+ (344)
小品*文__+ (4)
好歌推介*+.. (33)
原創故事I*兩個靈魂的人,, (33)
散文*故事,, (29)
未分類 (15)
日誌統計
文章總數: 461
留言總數: 273
今日人氣: 38
累積人氣: 36249
2009 年 9 月 15 日  星期二   晴天


男朋友*你會點揀?! 分類: 日記..日日記___*+

呢幾日都係到諗..假如有兩種男朋友係你面前相親,,你會點揀?!

Q1..你覺得我係一個點既人?!

男友A..                                                                                     | 男友B..                                                
你啊?!唔出聲就斯斯文文..一講野就似係地震,,                               | 你為人心地善良,,我真係搵唔到你既缺點
識你唔係好耐..但係知你都幾好人既~                                           |
你簡直係完美啊~                                 

Q2..如果我跌左落水..你會點救我?!


男友A..                                                                                     | 男友B                                                
梗係第一時間打999啦~                                                              | 點都好..我一定會即刻跳落水救你..        
我都唔識游水,,無謂兩個見報啦~                                                 | 
就算我唔識游水都會撐到你上黎..          
 
Q3...如果我去出國公幹,,唔知幾時會返..你會唔會等我?!
 
 男友A..                                                                                    | 男友B                                                       
睇下結左婚未啦~如果未既..你不如去個邊搵返個啦..                     | 就算等你等到天荒地老..我都會等你返黎為止..
大家唔知兩邊係點,,,就算唔偷食都難挨啦~...                                |
相信我..我絕對唔會望第二個女仔多一眼..     

Q4..如果我唔開心..你會點乙水我?!
 
男友A..                                                                                      | 男友B                                                      
做得你男朋友..預左個膊頭俾你喊..                                               | 我會整你鐘意既野食..買你鐘意既野..          
我唔識乙水人..最多聽你講完喊完舒服D...                                     | 
就算你要我係大街講"我愛你"都願意..         

Q5..你愛唔愛我?!

男友A..                                                                                     | 男友B                                                      
小姐..依家係相體啊.. 我都話識你唔係好耐                                   | 我愛你..我可以好肯定咁講...                       
對你有感覺唔等於愛你..要行過先知係點,,,                                   | 
第一眼見到你就注定我走唔甩...                  

Q6..你覺得如果我地兩個相處應該要點?!

男友A..                                                                                    | 男友B                                                      
一個願打一個願捱.,,意見分歧就大家商量,,                                  |
我一定會就晒你,,唔會俾你唔開心,,              

Q7..你覺得你自己係一個點既人?!

男友A..                                                                                     | 男友B                                                     
我唔識點講去安慰人,,我只會將好朋友放係第一位.                        | 我拍過好多次拖,,但唔代表我花心..           
要愛人先愛自己,,唔係you jump I jump 既年代...                           |
我對你會比佢地更好..唔會俾你離開我..       



然而..男友B係談吐之間,,的確會有D說話令女生窩心..
但係並唔代表一切就好似童話咁完美...
今日係報紙睇左單新聞,,原來男人比女人一日講多2倍既大話..
而大家講得最多既係.."我好好...我冇事,,唔洗擔心..."
人..就係要扮堅強..男人喊,,會被視為懦弱..
但係一個男人會為一個心愛既女人而落淚,,係需要好大既勇氣,.,,
女人喊..可能有人覺得係博同情..
但係女人往往都唔會想俾人睇到佢喊..好似琉璃咁,,堅硬而又脆弱..
所以先會令男人覺得想枇去保護,,但一段不美麗既愛情,,
都會為琉璃畫上花痕...

2009 年 9 月 13 日  星期日   晴天


msn*罵戰開始?! 分類: 日記..日日記___*+

最近..被指我偷了電話..浮浮沉沉的哭了不少至一星期..
msn信息的罵戰..事源是由我"親愛的堂妹.."
那一天她不見了電話,,第三天打來問我..有否看過,,
然而第四天..叔母卻打來問,,有沒有"拿錯"她的手提..
天啊~我那是直板機..你那一部是推機啊~雖然大家都是紅黑色,,
但她一直跟著我尾..怎會不過電話?!  另外,,她自己電話一直跟身..
我又怎麼"拿錯"她的電話?!......

(閱讀全文)

2009 年 9 月 11 日  星期五   晴天


新詩,,未有題* 分類: 散文*故事,,

小小的手,牽著暖暖的你
輕輕的倚靠著,,你的肩膀
打從心底裡的微笑,,
因有你在旁

當淚珠一點一滴的落,
有你的手擦拭..
能哄你一次笑容..
是我的幼稚..

記得說過,要好好愛自己
這也是你和我的承......

(閱讀全文)