| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 19 日 星期六  |
| 堅定自己,,否則愛多錯多* |
分類: 日記..日日記___*+ |
呢幾日都好唔開心,,
好想講..但係又唔知點開口話我唔開心,,
唔通又要再一次做返以前既自己..
默默承受一切!?我只係想講晒我唔開心既,..
或者係我搵錯對象去傾訴,,
係咪有一點野,,我唔可以出聲呢?!我真係唔知道..
一個人出左去海旁坐坐...
結果個天都係好多雲..D星星都唔見晒,,
只係遺留北極星去陪我,,
打左陣千秋..有兩個小朋友黎玩..咁我惟有走,,,
個一下覺得..原來自己係控制唔到..
幾時可以幼稚...幾時要扮到成熟,,,
其實我只係想講一句..我做人做到好辛苦啦~
好多野,,唔係我唔想講..而係我唔知可以點講..
我唔想講完D野..到頭來係我錯..
每一樣都係唔同既尺度...或者今次係我問題..
但係你有冇諗過我感受!?我知你會發脾氣,,
但係我唔係下下都會忍到,,有時真係好想嬲你..
不過諗返..如果因為一D小事..而搞到大家都唔開心,,
什至要講到分手,..我就唔想囉..
要我去承受一切唔係問題..我可以學會堅強..
但係我唔想因為回憶..而搞到自己好似兩頭唔到岸..
我怕..怕愛多一個..錯多一個..
有時自己會諗..我係咪唔適合去拍拖呢?!....
|
2009 年 9 月 17 日 星期四  |
| 我想講你知..精神病的確可怕 |
分類: 日記..日日記___*+ |
幾日冇電腦用,,今日終於整好啦~
今日成朝去左等醫生,,等左三個鐘先睇得,,
好..直入話題..
入得黎睇我blog既都係我朋友..
其實,,我接受到自己有抑鬱,,even係有精神病,,
但無奈既係..我好想講,,但係我唔知點開口,,
我都好想話俾你地知..但始終講唔出口..怕你地會唔知點睇我..
今日睇完..醫生要我再做一次腦掃瞄,,
不過*做左冇事都代表我真係冇事,,,
其實我自己好驚,,好驚自己一個,,......
(閱讀全文) |
2009 年 9 月 16 日 星期三  |
| 新詩*小品,, |
分類: 散文*故事,, |
想你
你我相識同一天空下..
你似是天上的月兒
我就像繁星的一顆
想發亮你卻看不見..
擁抱著你..
感覺剎那間的溫暖,,
指尖感受過你的髮絲
輕輕的,,長長的,,香香的.........
(閱讀全文) |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 154 | »
|