好耐無打啦~~^^
生活好常...>.<悶
聽日要跑呀~~^^
去書展......^^
留cm呀!~!!!
比個波餅石到我~~
痛左8日~~唔係講小~~
笑都痛~~辛苦嫁~^^
e+我去左嫲到~~小左打~~^^
英文~哈~
音樂考試~
中文唱歌~
地理~SLEEP
P E~玩LO~
LUNCH~同青娃~高高~睇波..^^
中文~好HOT~^^
數~又SLEEP左~
共創~好悶~~我聽左好多次!
下雨~無姐~>.<
番到屋企~好痛~
仲發燒~~~
咩是呀~~~~
今日...o~no!
一早差d仆到~
數x2~都唔知係米傻左~
音樂~晝晝~哈哈
英文~無咩野~
中史~又係玩~
LUNCH~去睇波~~~~
點知~~~食左啊SIR請的波餅.......
我個臉無啦~~~哈哈~~~
電腦X2統測...^^
中文~~~啊SIR火啦~
中文T S A~到我地班火啦~~^^
放學.....去買考試D野~~~~
跟往食K F C^^飽飽LO~^^
艾粒腰
i am not important to your life~
because you have a good girl to left and right...
我真係笨呀!!!!