阿毅小隊
入黎要留左先好走呀
peter555555
暱稱: ngai9527
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« November 2025 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
......
唔知點好
...
白痴
文章分類
全部 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 15
今日人氣: 0
累積人氣: 82
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 24 日  星期四   寒冷


鬱悶 分類: 未分類

我真係唔想係到讀...唔想見到一d唔想見既人..

今日又派卷...真係唔想睇

中文-唔想再上

數學-d野做曬...不過有條唔係我做

音樂-我一路睇路勁想訓...

体育-玩固球...勁唔想行

放學-見到個新坐位表...一見就唔開心..因為我唔想坐個個位

番到屋企係甘打機...打到好似7點...阿堅就sd sms比我做緊咩..

之後我就on msn...一直傾...一直諗...諗到好多野...真係唔想再煩

每當我一次一次xx你....我個心就一直痛..

我每日望住你...只想得到你關懷..旦你每日沒有望過我!!



2008 年 4 月 9 日  星期三   晴天


...... 鬱悶 分類: 未分類

今日一起身勁眼訓...唔想起身

設計-唉!!冇帶工衣又比人罰企

中文-改正有排改呀唉!!..好唔想上中文.最憎上

英文-默書有70分呀...真係勁

通識-冇無事

佛學-我知到佢玩個時..玩得好開心我個時個心已經好唔開心...因為佢整到好痛!!

數學-我一路諗一路扮上堂..我諗得多就唔開心...唉!!

今日唉得最多一日...唉...我唔知聽日又係咪今日甘好唔開心

我對你好旦你對我甘...

我唔知邊個最好...唉



2008 年 4 月 8 日  星期二   晴天


唔知點好 無奈 分類: 未分類

今日我打番喇...旦係冇人睇

今日我番到學校勁多人問我有冇体育書喎...我得一本...

第一堂:阿sir冇番.我想訓又訓唔到....因為一訓我就會諗起個d野...個d野令人太痛苦

中文:唉!!我咩都唔識...勁難明喎...兩個3係班主任..點解分別甘大

數學:d角勁難記..旦都識做...我成日都係到扮留心甘...其實我係到諗緊野

音樂:我自己係到中分半鐘說話訓練個張紙...勁難諗..就黎到我有d驚

唉..又到体育堂...仲要跑9分鐘喎...我一路跑...個胃一路痛...之後行都係唔可以身直...因為會痛到流眼水

放學lu~旦係又要練波....個個都話練喎..比人老點...搞到我要3同賓仔打..唉...lose曬.搞到我出曬汗

5點半走lu...番到屋企勁眼訓...訓醒隻右手又痛喇....慘

今日打住甘多....唔知幾時再打!!



2008 年 3 月 13 日  星期四   晴天


... 分類: 未分類

我e幾個月冇打喇...因為可能我傷心過度...唔知點解一睇''最美麗的第7天''我就好想喊嫁...

唉..而家有好多野煩呀..ex gf又坐你隔離.做咩野都好似有野阻住..我仲有好多野都係因為佢係好好好唔開心..旦係當每一次男仔叫你個時..我個心都會好痛..唔知係咪我情未了呢!!..旦係我每一次都諗...我就會諗起我分手個時..唉..

唔打喇..訓教...



2008 年 1 月 31 日  星期四   陰天


白痴 驚訝 分類: 未分類

今日好凍呀...一落街d風係甘吹埋黎...好辛苦先番到學校...番到學校係甘諗''幾時先放學呀好悶呀''

到左小息好鬼死肚餓呀...因為冇帶錢...上數學堂個時先知阿sir唔番喎...幾正呀...跟住lunch個時隻腳著左鞋都好似企係冰個到...腳字凍到唔想行...番到屋企食飯...暖曬...之後係甘諗洗唔洗帶書呢...諗下諗下...原來阿sir唔番喎so冇帶豬...英文堂好開心...因為做曬兩本假期功課...放學番到屋企就有電話黎....原來係搵我去打ballball...去打曬時笑到我肚痛呀...仲諗住打耐d...不過好快就有人叫我地...

勁唔想起身同番學...因為凍到唔想起身...聽去沙田呀...好緊張~~