我e幾個月冇打喇...因為可能我傷心過度...唔知點解一睇''最美麗的第7天''我就好想喊嫁...
唉..而家有好多野煩呀..ex gf又坐你隔離.做咩野都好似有野阻住..我仲有好多野都係因為佢係好好好唔開心..旦係當每一次男仔叫你個時..我個心都會好痛..唔知係咪我情未了呢!!..旦係我每一次都諗...我就會諗起我分手個時..唉..
唔打喇..訓教...