阿毅小隊
入黎要留左先好走呀
peter555555
暱稱: ngai9527
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
......
唔知點好
...
白痴
文章分類
全部 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 15
今日人氣: 14
累積人氣: 96
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 8 日  星期二   晴天


唔知點好 無奈 分類: 未分類

今日我打番喇...旦係冇人睇

今日我番到學校勁多人問我有冇体育書喎...我得一本...

第一堂:阿sir冇番.我想訓又訓唔到....因為一訓我就會諗起個d野...個d野令人太痛苦

中文:唉!!我咩都唔識...勁難明喎...兩個3係班主任..點解分別甘大

數學:d角勁難記..旦都識做...我成日都係到扮留心甘...其實我係到諗緊野

音樂:我自己係到中分半鐘說話訓練個張紙...勁難諗..就黎到我有d驚

唉..又到体育堂...仲要跑9分鐘喎...我一路跑...個胃一路痛...之後行都係唔可以身直...因為會痛到流眼水

放學lu~旦係又要練波....個個都話練喎..比人老點...搞到我要3同賓仔打..唉...lose曬.搞到我出曬汗

5點半走lu...番到屋企勁眼訓...訓醒隻右手又痛喇....慘

今日打住甘多....唔知幾時再打!!






訪客留言 (返回 peter555555 的日誌)


shukfanada 於 2008-04-08 11:23 PM 發表:
阿哥>33'
妹妹黎啦-w-
體育書''!你地體育堂要用書嫁'?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係今堂要用既體育書...下堂唔洗
thx~你個大大cm
Posted at 2008-04-08 11:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]