今日我打番喇...旦係冇人睇
今日我番到學校勁多人問我有冇体育書喎...我得一本...
第一堂:阿sir冇番.我想訓又訓唔到....因為一訓我就會諗起個d野...個d野令人太痛苦
中文:唉!!我咩都唔識...勁難明喎...兩個3係班主任..點解分別甘大
數學:d角勁難記..旦都識做...我成日都係到扮留心甘...其實我係到諗緊野
音樂:我自己係到中分半鐘說話訓練個張紙...勁難諗..就黎到我有d驚
唉..又到体育堂...仲要跑9分鐘喎...我一路跑...個胃一路痛...之後行都係唔可以身直...因為會痛到流眼水
放學lu~旦係又要練波....個個都話練喎..比人老點...搞到我要3同賓仔打..唉...lose曬.搞到我出曬汗
5點半走lu...番到屋企勁眼訓...訓醒隻右手又痛喇....慘
今日打住甘多....唔知幾時再打!!
|