阿毅小隊
入黎要留左先好走呀
peter555555
暱稱: ngai9527
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
......
唔知點好
...
白痴
文章分類
全部 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 15
今日人氣: 2
累積人氣: 84
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 31 日  星期四   陰天


白痴 驚訝 分類: 未分類

今日好凍呀...一落街d風係甘吹埋黎...好辛苦先番到學校...番到學校係甘諗''幾時先放學呀好悶呀''

到左小息好鬼死肚餓呀...因為冇帶錢...上數學堂個時先知阿sir唔番喎...幾正呀...跟住lunch個時隻腳著左鞋都好似企係冰個到...腳字凍到唔想行...番到屋企食飯...暖曬...之後係甘諗洗唔洗帶書呢...諗下諗下...原來阿sir唔番喎so冇帶豬...英文堂好開心...因為做曬兩本假期功課...放學番到屋企就有電話黎....原來係搵我去打ballball...去打曬時笑到我肚痛呀...仲諗住打耐d...不過好快就有人叫我地...

勁唔想起身同番學...因為凍到唔想起身...聽去沙田呀...好緊張~~






訪客留言 (返回 peter555555 的日誌)


彊屍 於 2008-01-31 08:07 PM 發表:
個呀sir冇返咁好既
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀..我e幾日都冇打...
Posted at 2008-02-25 11:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



??? 於 2008-01-31 07:02 PM 發表:
果然係白痴下
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係邊個...
 
Posted at 2008-02-25 11:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]