今日好凍呀...一落街d風係甘吹埋黎...好辛苦先番到學校...番到學校係甘諗''幾時先放學呀好悶呀''
到左小息好鬼死肚餓呀...因為冇帶錢...上數學堂個時先知阿sir唔番喎...幾正呀...跟住lunch個時隻腳著左鞋都好似企係冰個到...腳字凍到唔想行...番到屋企食飯...暖曬...之後係甘諗洗唔洗帶書呢...諗下諗下...原來阿sir唔番喎so冇帶豬...英文堂好開心...因為做曬兩本假期功課...放學番到屋企就有電話黎....原來係搵我去打ballball...去打曬時笑到我肚痛呀...仲諗住打耐d...不過好快就有人叫我地...
勁唔想起身同番學...因為凍到唔想起身...聽去沙田呀...好緊張~~
|