我真係唔想係到讀...唔想見到一d唔想見既人..
今日又派卷...真係唔想睇
中文-唔想再上
數學-d野做曬...不過有條唔係我做
音樂-我一路睇路勁想訓...
体育-玩固球...勁唔想行
放學-見到個新坐位表...一見就唔開心..因為我唔想坐個個位
番到屋企係甘打機...打到好似7點...阿堅就sd sms比我做緊咩..
之後我就on msn...一直傾...一直諗...諗到好多野...真係唔想再煩
每當我一次一次xx你....我個心就一直痛..
我每日望住你...只想得到你關懷..旦你每日沒有望過我!!
|