| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 5 日 星期二  |
| 活潑既一日XDD...// |
分類: 未分類 |
今朝,,同牙moon一齊返學,,我睇佢個樣好唔開心咁//所以無咩點同佢講野......
返到學校,,我同牙肥 、牙moon 、黎黎一齊打波...//好唔開心...
牙moon又唔追波牙肥又唔知做咩,,[[[失雲咁]]]
唉,,我唔想打波,,係搞成咁//
一個好似失雲,,一個唔追波牙!!
可以講,,我最憎e d.. [[[再係咁,,我唔同你地打波啦!!!]]]
去maths堂超好玩,,[[miss張無返]]
同電車男玩//玩咩,,tingting玩得極high//
我同牙瑩笑都極大聲XDD//開心...
科學堂,,<<訓教>>//英文堂無咩//都係咁噪//唉..無眼睇....
4點15果段時間.....同牙yan,,牙moon,,牙肥,,黎黎,,牙瑩有傾有笑XDDD//
Happy^_______^
跟住打波....好好玩好開心,,我好活潑牙....
我一定會好好珍惜e一個月既友誼...
|
2006 年 12 月 4 日 星期一  |
| ............// |
分類: 未分類 |
一d開心...一d唔開心//
打住咁多先....late再打...// |
2006 年 12 月 2 日 星期六  |
| 可以講話係開心既一天....#**# |
分類: 未分類 |
今朝早,,同牙肥同牙moon一齊返學校,,...//邊行邊笑...XDDD//跟住去做義工...
<<<探訪>>>
唔係咁想講野同問問題囉,,...d野都比人問哂啦///~
見到佢個樣,,笑一次,,想打巴佢囉..[[]]]then....放學就同牙肥同牙moon到M記食mama..
kaka*___*跟住換衫,,知唔知去邊呢??我去打波<<打籃球>>同自己班兩位男
同學同兩位讀馮晴既師弟....佢地極好笑,,同兩位男同學玩都好開心//
我係E到向佢地講:%%多謝&&..//我玩得好開心
我覺得自己打籃球打得好好牙//可能係靠運掛,,但都進步左好多啦^__^'
Happy//XDdd
好多謝佢地令我玩得比之前更開心,,更活潑,,更好動
Thank you~ |
2006 年 12 月 1 日 星期五  |
| 心底話.... |
分類: 未分類 |
今日好悶牙,,今日5係咁想出街....
心底話: 你為何要咁做??係咪想全部人都知牙??我無所謂...我都左止唔到你既嘴巴!!!
到你講飽,,你一定會後悔一4,,你咁都做得出,,你問心,,有無當我地係朋友??
問心個句!!!唔該..你明白嗎??我唔可以罵你,,因為有好多人都愛你,,鍾意同你玩..
但你咁對我地,,你一定要付出代價!!!我要你後悔牙!!!!
你地唔可以怪我,,而且唔好問我佢要付出d咩代價..我咁做...係有我既原因...//
無論你地對佢好or唔好....都希望問下佢自己有無理過我地既感受..//
我知,,你既大日子...,,去邊到都岩,,真係你大哂!,,
但你唔可以欺騙朋友對你既慶賀!!!!
為你諗,,去邊到....//可惜你不懂珍惜我地之間既友誼??!!
你話我說得對嗎??黎文來同學// |
2006 年 11 月 27 日 星期一  |
| 唔開心既一天 |
分類: 未分類 |
今日比人打左個波上去,,無得打...唉,,
5打喇,,無心情打牙!!! |
« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | »
|