| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 14 日 星期日  |
| ma........../ |
分類: 未分類 |
今日都幾算好玩啦//好累lu//5打喇
|
2007 年 1 月 12 日 星期五  |
| uNhApPy |
分類: 未分類 |
好5開心牙,,好嬲牙//!!!!!!!!!!!!!!!
5開心5開心5開心!!!!!!
好憎d老師囉!!都5明佢地諗咩嫁
明明無做過,,都比佢講到係我做囉!!!由死都
講到生!!!
好嬲佢地牙.....代堂牙sir大哂牙//佢一d都5識
尊重人.....仲叫番我尊重番佢!!!!佢邊個牙?!!
比我見到佢///我就打死佢牙!!!!
仆街啦!!!佢以後佢真係老師牙!!!!二打鹿咋!!!!
叫佢5好弄人d野壞屎哂囉!!!我地玩,,關你仁士!!!! |
2007 年 1 月 10 日 星期三  |
| 開心 |
分類: 未分類 |
今日好開心,,我老豆黎送飯比我牙//
哈哈////////////////
跟住4點15跟住落黎,,,好好玩
very happy
|
2007 年 1 月 9 日 星期二  |
| 有5開心,,有開心 |
分類: 未分類 |
5開心就係比一個男仔攞果籃球打我,,弄到我果頭//
唉,,可以話喊左半堂
開心就係排球校隊
好好玩//開心....XD
|
2007 年 1 月 8 日 星期一  |
| 好笑既一日 |
分類: 未分類 |
唉,,,打排球又笑,,上堂又笑XDDD
仲次笑足成日啦,,哈哈 |
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 97 | »
|