pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 7 月 9 日  星期一   晴天


好熱牙 分類: 未分類

最近既天氣咁熱,唔知大家溶左未呢,,哈
玩下姐
返埋聽日,咪又要返學,都無得玩
日日都要返學,咁我想問咩係放暑假牙
d學校都痴撚線嫁,車!!!

2007 年 7 月 6 日  星期五   晴天


表演日 驚訝 分類: 未分類

今日要返學校練習,加表演。我返到去係8點50
我去到hall到,我只係見到我果gounp既一個人,牙夢夢,唉
文笑又叫我早10分鐘返到,點知其他人都遲我十分鐘,文笑就遲20分鍾,唉
無眼睇,又話一齊夾好去,夾咩牙,佢地個個都遲到,不過都有練,練練下,好彩有miss
黎左,可以幫我地調節,哈,真好!
我之前係唔驚嫁,不過就黎到我地,見到d人一隊一隊咁走
我先驚,仲要比葉嘉希講到驚多左一半,仲驚
唉,到我地表演,哈,彈彈下,跟唔上,kaka[[扮彈]]
好[羅]囉,唉,超無聊
跟住到左第二段時間,係表演比高from睇
都好d,好過岩岩囉,不過都係好[羅],d工作人員好似玩我囉
我出到台,個枝咪同擺琴普夾埋左-,-唉,後來我望住d哥哥
佢地係到笑緊囉,極無奈......
跟住佢地睇我搞唔點,就走左一個哥哥出黎幫我
唉,真好人-,-其他果d人,真唔好啦
哈,,今日都幾難忘

2007 年 7 月 5 日  星期四   晴天


琴日同屋企人嘈交 分類: 未分類

本身我係想星期三返,但我同老豆講過,佢就話唔好喇,星期一返啦
跟住我就答應左....到左星期一,我真係有拾野,姨媽、表妹同我一齊到香港仔
到陪我牙媽食飯,咁就同左佢屋企先.....牙媽佢...果樣好殘[[我睇見都好傷心]]
講講下,牙媽就問我幾時返學、幾時放假
我就答左佢啦,跟住佢就叫我訓多晚,咁我就有d心變喇....
我地睇完[同事三分親],我地就落樓食飯。。。d野好好味
食炒蜆,on菜等,好好味
跟住牙媽走先,我就同一個姐姐,哥哥,姨媽,表妹一齊坐多陣
跟住姐姐就問我,,佢一陣間係唔係要送我搭車。。跟住我就話:唔死喇,我去番表妹到訓多晚
哈,,[[[[[[變左喇]]]]]]
我地搭緊車返去,突然牙ma打黎話:你唔返以後都唔好返,你咁鍾意去牙嗎,去囉,去左以後都唔好返
黎牙,果到有人燦你牙嗎,叫埋你姨媽供埋你讀書,以後住佢果到囉,學埋你表妹果d衰樣啦.....
講到咁,突然收唔到,cut左線,,就係咁[[牙ma以為我同佢鬥氣]]
咁就嬲到仆街咁,跟住我同細佬講左陣,牙爺就搶左黎同我講
我同我表妹一齊聽,因為有耳筒,佢係咁講耶穌,係咁問我一係返,一係唔好返
唔好講咁多野,嘩,我心諗:而加咁晚,你又叫我而加返,聽日先唔得的嗎
係要我而加返,我一定唔會而加走囉
跟住又係收唔撚到,又cut q左佢線[[又有小誤會]]
咁就講左比老豆,到左星期三早上,老豆打比我,問:玩得開唔開心,
幾時返,唔可以咁嫁,你而加玩左咁耐,梗係留番暑假先啦
你而加又玩咁耐,佢地都唔比啦,係咪先?你食完飯好快d返黎喇
跟住我就係咁''哦'',過左陣,老豆又打黎,佢話:你而加快d返喇,佢地而加又話咩又話咩
你打番屋企,認句錯,講下次唔會咪得囉
跟住我諗住係我表妹到食埋dinner先走,但連老豆都講唔到落去啦
班仆街係到講講講,罵罵罵!!!食佢果banana啦
唉,返左屋企喇,,牙ma見到我,就講:你仲返黎做咩牙?!仲唔走,你而加同我走牙
我唔想見到你,同我鬥氣牙嗎,你鬥嬴左喇,快d走牙!!唔好攞走d走!!!
我都無講一句半喇!!真係好嬲囉.....訓多晚姐,唔死咁牙
食佢個屎,我諗番起都好想走同鬥嘴,但我要比面我老豆,我答應過佢,唔可以鬥嘴
跟住我連飯都無得食,咁我就去左沖涼,訓覺....
訓邊?!我訓左我細佬張床到....好彩我表妹比左3枝珍寶珠我咋
如果唔係,我真係好餓..XDDDD
PS:好似打左好多野落去,但e d都係我既心底話同事實
佢話而到唔歡迎我牙嗎,我一放左暑假就去我表好到訓囉
等佢過得好d!!嬲爆

2007 年 7 月 3 日  星期二   雨天


today i cut my hair 分類: 未分類

today, i cut my hair ....Oh ,i think it's ok ge
tmr i come back my home la....it's feel unhappy
XDDD,, don't talk la,,goodbye
SEe yoU

2007 年 6 月 30 日  星期六   雨天


好悶咁過左一日 分類: 未分類

今日我比人嘈醒左牙>,<凌晨2點幾,子穎走左過我張床到喊,跟住我去左開燈
睇下咩事,佢又係咁指住我張床唔知做咩....喊得好勁,跟住我婕媽入左黎抱佢訓我張床
原來佢想訓我張床囉,唉....哄左佢訓,我又好無奈咁,訓左佢隔離.....好迫
到左7點幾,橋姐姐返左黎[[bb果牙媽]],佢就叫我訓隔離room訓
跟住我就走左去果到訓,同我表弟同一個細路訓
訓訓訓zzzZZ訓到十點幾,就同表妹一齊玩電腦
跟住1點幾2點幾就同表妹,姨媽等等落左去買野,買左薯片等
今晚再食過....哈,,
跟住6點幾,橋姐姐整左湯米粉,我覺得好好味...
第一次食咁嘅湯米粉
PS: 今日都算好玩...XDDD