本身我係想星期三返,但我同老豆講過,佢就話唔好喇,星期一返啦
跟住我就答應左....到左星期一,我真係有拾野,姨媽、表妹同我一齊到香港仔
到陪我牙媽食飯,咁就同左佢屋企先.....牙媽佢...果樣好殘[[我睇見都好傷心]]
講講下,牙媽就問我幾時返學、幾時放假
我就答左佢啦,跟住佢就叫我訓多晚,咁我就有d心變喇....
我地睇完[同事三分親],我地就落樓食飯。。。d野好好味
食炒蜆,on菜等,好好味
跟住牙媽走先,我就同一個姐姐,哥哥,姨媽,表妹一齊坐多陣
跟住姐姐就問我,,佢一陣間係唔係要送我搭車。。跟住我就話:唔死喇,我去番表妹到訓多晚
哈,,[[[[[[變左喇]]]]]]
我地搭緊車返去,突然牙ma打黎話:你唔返以後都唔好返,你咁鍾意去牙嗎,去囉,去左以後都唔好返
黎牙,果到有人燦你牙嗎,叫埋你姨媽供埋你讀書,以後住佢果到囉,學埋你表妹果d衰樣啦.....
講到咁,突然收唔到,cut左線,,就係咁[[牙ma以為我同佢鬥氣]]
咁就嬲到仆街咁,跟住我同細佬講左陣,牙爺就搶左黎同我講
我同我表妹一齊聽,因為有耳筒,佢係咁講耶穌,係咁問我一係返,一係唔好返
唔好講咁多野,嘩,我心諗:而加咁晚,你又叫我而加返,聽日先唔得的嗎
係要我而加返,我一定唔會而加走囉
跟住又係收唔撚到,又cut q左佢線[[又有小誤會]]
咁就講左比老豆,到左星期三早上,老豆打比我,問:玩得開唔開心,
幾時返,唔可以咁嫁,你而加玩左咁耐,梗係留番暑假先啦
你而加又玩咁耐,佢地都唔比啦,係咪先?你食完飯好快d返黎喇
跟住我就係咁''哦'',過左陣,老豆又打黎,佢話:你而加快d返喇,佢地而加又話咩又話咩
你打番屋企,認句錯,講下次唔會咪得囉
跟住我諗住係我表妹到食埋dinner先走,但連老豆都講唔到落去啦
班仆街係到講講講,罵罵罵!!!食佢果banana啦
唉,返左屋企喇,,牙ma見到我,就講:你仲返黎做咩牙?!仲唔走,你而加同我走牙
我唔想見到你,同我鬥氣牙嗎,你鬥嬴左喇,快d走牙!!唔好攞走d走!!!
我都無講一句半喇!!真係好嬲囉.....訓多晚姐,唔死咁牙
食佢個屎,我諗番起都好想走同鬥嘴,但我要比面我老豆,我答應過佢,唔可以鬥嘴
跟住我連飯都無得食,咁我就去左沖涼,訓覺....
訓邊?!我訓左我細佬張床到....好彩我表妹比左3枝珍寶珠我咋
如果唔係,我真係好餓..XDDDD
PS:好似打左好多野落去,但e d都係我既心底話同事實
佢話而到唔歡迎我牙嗎,我一放左暑假就去我表好到訓囉
等佢過得好d!!嬲爆 |