琴晚1點幾,我仲未訓,不過訓起張床到聽歌,sd SMS
不過聽聽下歌,我無啦啦喊左出黎,因為我諗起果次做健康訪問...
因為果次我都有當住兩個姐姐喊左出黎!!
[[琴晚]]果陣果一該我心諗:其實我開心先係的,因為9號會去旅行
但個心有d唔舒服,一時有d人同我傾下計,我都要傻笑/扮開心咁!!
真係唔知做咩事,咁就喊左出黎
其實我老豆同牙媽離婚之後,我係咪仲應該叫姨媽/表妹/舅父....??
有時我見到佢地都唔知點稱呼佢地...叫番佢地做牙婆/牙公/舅父定叫聲
你好就咁算呢??!!!!!
我都唔知.......
我每次出街都見到一家大細/兩母子/女出街玩/食野
我都有一個妒忌既心!!點解佢地可以咁幸福,而我就咁樣過日子
有次我仲諗,其實我同細佬係咪應該仲住係e到!!!!?
咁樣真係好唔開心嫁!!琴晚真係諗左好多野!!
又喊又諗!!唉....
所以搞到2點幾先訓得到!!今朝都係1點起左身
而加都未食過野..... |