成鬼日留係屋企做一個自閉既女仔!!極悶極無聊囉!!
超白痴!!今日又係12點幾起左身[[lam king又輸q左比我喇!]]
開心......跟住食左d粉,跟住玩下電腦,睇左陣電視,又傾左陣電話
玩埋msn!!不過玩到4點幾,就拾下野!!
超悶,不過我打算聽日會做唒d暑期作業,下星期一去表妹屋企玩3,4日到啦
係屋企發毛!!唉.....好悶牙!!
琴晚又好似前晚咁,2點幾先訓得到...訓到6點幾聽到落雨聲!!我
即刻關Window!跟住7點幾我牙嬤開個收音機開到咁q大聲!!
訓黎訓去都訓唔到!!終於比我訓到,但又比牙爺嘈醒左!!
果陣先8點幾咋!!果陣我醋到仆街!!訓都唔撚理人感受既!!
人地訓緊,佢又拾野...!!
挑!!而加[訓矮頸]!!
好醋囉!!
近排夜晚唔知做d咩...訓唔到
搞到2點幾,接近3點先訓得到!!痴孖根!!
<<<<<<<<<<令仔嗎??XD] |