琴晚2點幾先訓,因為同表妹傾下計=]真係好多野傾嫁
哈.............]
跟住一訓就訓到1點幾先起左身..唉
跟住刷牙洗面...睇左陣電視!!
就同表妹一齊煮野食..//
今日我無啦啦諗到兩個男仔....我有小小鍾意佢地]]
但我唔知佢地點諗,有一個無啦啦問>>>我鍾唔鍾意佢?
我都好突然=]
原來係我表妹問過佢鍾唔鍾意我...佢先無啦啦咁問=]
好無奈
5點幾就同左表妹佢地一家人同舅父仔去鋸扒
好好食哇]]]
好飽...XD]]
今日都算ok la,,幾好玩
我唔知果兩個男仔點好...唉
算啦,唔理佢地喇!!
|