琴晚我訓唔到..發左個夢..好驚驚
係[不死咒怨]咁..我見到個細路睇住我訓...[不死咒怨]既牙媽就唔知係邊
我好驚,想從夢境中走出黎,但第一次唔得...第2次逼自己起身,
先走到出黎!!我真係驚到訓唔到...跟住3點幾,我突然聽到音樂,係而個blog既歌
又聽到好嘈既聲音!!跟住唔理...令自己清醒d先..再訓!!
4點幾,又起左身,真係一d都唔眼訓,仲睇到老豆起身返工=]
要令自己再訓番...咁就7點幾喇!!起身,梳洗,換3,食早餐返學!
返到學,見到牙bo佢地打緊波,跟住我就去埋佢地果到打左陣..哈
個波我真係頂佢唔順!!硬到咩咁=]唉..都好耐無打喇...
咪小息同佢地打下波...係學校既生活都ok啦
上miss任堂好搞笑!!上佢堂我先知道臭豆腐點黎同點整的!!
我以後都唔敢去深圳果到食...我去過果到一次..好彩我無食到姐
如果唔係,我真係想嘔番唒出黎..同埋有暗影tim> <
香港我諗應該衛生d掛.....
跟住d課堂ok啦...不過對自己班果d同學好似陌陌生生咁....
聽日好似放3點幾,d功課我一放左學,食完野就做好左喇
費時係咁對住部電腦,又唔做=]
今日上d堂..好多老師唔同唒!!唔知係咪因為我地F.3
所以佢地無之前咁惡同嚴謹!!有d同學講野有d過份...但d老師一係當佢無到咁..
一係就話兩句....果陣我真係好出奇..=[]=
咁都唔鬧先搞野!!
哈...而加我想買鞋,但牙嬤又唔知去左邊=]
到而加都未番..唉!!
我都係星期6先去買....
|