pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 9 月 7 日  星期五   晴天


2007-09-07 分類: 未分類

今日朝早一去洗手間...嘩!!又黎左喇....=]
唉....超煩囉,e d樣對我黎講,真係好煩...
跟住同牙女一齊返學同埋細佬...
跟住返到學校,我就問miss胡,問佢可唔可以小息2前補交功課
我講埋理由,miss胡就比喇..
跟住集隊...上課室..交功課
到左第一堂連堂既CP堂...我要同一個男仔坐..
我以為上CP堂係好悶,但上上下...幾好玩
我都幾鍾意牙sir教既軟件....is fun!!!
上左兩堂英文...d功課都做唒,都嬤嬤地識啦
跟住就係PE堂喇...同牙婷換3,換完一齊出去集隊
跟住牙sir講左一堂野,都未有得玩
講到就黎落堂先比我地自己活動20分鐘=]
跟住同小K,牙婷一齊打排球...打打下,小K話項唔順
同左另一個女仔入canteen坐...我就同牙婷打左陣就牙sir吹雞喇
跟住分社集隊...女仔得4個...所以女仔入去換3先...
換完就同牙婷上課室...嘩!!一入到去..正牙!!有冷氣涼...Good!!
跟住就食飯喇...食完飯就做下英文功課...
打左鍾就上中文堂...好搞笑
到數學...都明d唔明d既...=]
都ok明白啦...then就係德育節...
班主任比左隻碟比我地睇....果隻野叫做[星期二檔案]
原來都有幾多18歲以下既人都好貧窮...等我仲心在福中不知福!!
唉..諗起佢地兩兄好都幾慘,但睇得出佢地係好開朗!!都好開心...
諗起我都覺得唔係咁好意思囉=]
上完堂...就寫埋手冊就返學Lu
我諗住同細佬/牙女一齊放...但佢地仲未放得學
所以唔等喇...我自己走先!!
返到屋企...沖下果涼..玩電腦]]但我好累牙...想訓



I do not to know to write this a composition, but I want to use
english to write this!
This is my feeling, plz! a daughter of a sister ,you can not love any girl
your family to oppose you love any girl!plz...you a student!
you should thinking ripe it! a girl call you said that she went to
Correctional Institution! This is a lie! You actually to believe her lie!
It's make me angry! How old are you?! You are not a little baby!
I think today you not to go to school!? that's right?
She say anything, you actually to blieved her! and sometimes
you cry it! you cry because of her!I know you do not love to man/boy
you do not say anything things are lie to me! I do not listen to you!
You a swindler!! I must not to believe you!
When I call you/you call me...anything if you unhappy
that is all because of her! that a condition, I very want to ring off!
Hey! How do you promise me?! You think I say what all a joke?
When you promise me,you will go to school! But now, you do some?
Can't play tricks on net fd/girl! plz! you not a little girl!
You can not suppose love just a games! I tell you, don't suppose cheat
some girl is ok! you wrong! do not do that! It's incompetent!!
2007 年 9 月 6 日  星期四   晴天


2007-09-06 分類: 未分類

琴晚我諗住10點幾訓既...點知整下整下d野
就搞到12點先訓=]
今朝同牙女番學..同埋細佬加埋佢個fd
返到學校,打左陣排球...跟住集隊!!
牙梁sir講左陣野,就上班課,幫MIss胡插咪...
每逢有手冊寫...我就要幫老師寫埋手冊..
朝早上堂都ok既...但一路路咁上堂...嘩!!眼訓到死牙!!
真係想訓...但唔得...我要比心機聽書!!我要聽書
咁聽左一陣就落堂喇...我覺得有時我鍾意既堂反而好快咁打鍾落堂
但我唔係咁鍾意既堂果陣...就好似耐左d咁囉>      <
跟住食飯果陣..好搞笑...我個班有個男仔坐最後...近果壁報board到!!
牙黃銘軒就扮蜘蛛俠!!仲要好似d低能咁..    扮埋果樣出黎,咬緊牙齒係咁玩
跟住比miss胡見到佢咁玩,就講比全班聽,佢咁玩果壁報board...哈
果陣笑死我喇...果男仔好低能囉...咁大個人仲好似d3歲細路哥咁
哈....諗起都笑!!
聽日上PE堂喇...有d擔心,唔想換3去上PE堂..咁煩
只係check高度牙,體重牙,等等
咁著住校服都得啦...又唔係要你做好大動作姐...
唉..又要帶多個袋咁肉酸=]
CA堂先緊要牙...我果組得15果人...但3個女仔,其他都係男仔...
我驚我會同男仔一組牙!!因為我同果兩個女仔唔係咁岩傾
只係同我坐既女仔岩傾..可惜佢唔係同我一組!!
唉...PE同CA都會有危險...
哈...而加成日都要開始努力同做功課喇...
但今日簿數學功課做唔到牙!!因為果簿書係新版黎的
可惜我果簿係舊版牙....做唔到喇
今日一放學我都已經去附近果d書店買的..
但都係買唔到牙....聽日我諗住同番班主任講...
問佢可唔可以比我第二個小息前去交Maths功課
希望可以啦...想做都無得做!!
所以我諗住同左老師講....希望老師真係比我啦...
咁就可以問牙婷借薄數學書黎做...

PS:牙璟,你打爆左果排球..你快d倍番果比我地!!
     kaka....快d去買喎XD

2007 年 9 月 5 日  星期三   晴天


2007-09-05 分類: 未分類

琴晚我訓唔到..發左個夢..好驚驚
係[不死咒怨]咁..我見到個細路睇住我訓...[不死咒怨]既牙媽就唔知係邊
我好驚,想從夢境中走出黎,但第一次唔得...第2次逼自己起身,
先走到出黎!!我真係驚到訓唔到...跟住3點幾,我突然聽到音樂,係而個blog既歌
又聽到好嘈既聲音!!跟住唔理...令自己清醒d先..再訓!!
4點幾,又起左身,真係一d都唔眼訓,仲睇到老豆起身返工=]
要令自己再訓番...咁就7點幾喇!!起身,梳洗,換3,食早餐返學!
返到學,見到牙bo佢地打緊波,跟住我就去埋佢地果到打左陣..哈
個波我真係頂佢唔順!!硬到咩咁=]唉..都好耐無打喇...
咪小息同佢地打下波...係學校既生活都ok啦
上miss任堂好搞笑!!上佢堂我先知道臭豆腐點黎同點整的!!
我以後都唔敢去深圳果到食...我去過果到一次..好彩我無食到姐
如果唔係,我真係想嘔番唒出黎..同埋有暗影tim>   <
香港我諗應該衛生d掛.....
跟住d課堂ok啦...不過對自己班果d同學好似陌陌生生咁....
聽日好似放3點幾,d功課我一放左學,食完野就做好左喇
費時係咁對住部電腦,又唔做=]
今日上d堂..好多老師唔同唒!!唔知係咪因為我地F.3
所以佢地無之前咁惡同嚴謹!!有d同學講野有d過份...但d老師一係當佢無到咁..
一係就話兩句....果陣我真係好出奇..=[]=
咁都唔鬧先搞野!!
哈...而加我想買鞋,但牙嬤又唔知去左邊=]
到而加都未番..唉!!
我都係星期6先去買....

2007 年 9 月 4 日  星期二   雨天


2007-09-04 分類: 未分類

今日都有微微雨..哈
我真係好想日日返學都係咁開心牙...我想努力讀書
因為胡老師今日同我地3E班d同學講左d野
搞到我想讀落去=]哈]]
今日影班照,超搞野..kaka
我都好想快d睇今日影既相!!
聽日會上6堂既課堂...好彩係無數學堂,
但聽日有miss任堂,點解佢會教基商呢?我唔想佢教
佢一時搞笑,一時罵到你媽都唔認得=[]=
我都比佢鬧過幾獲喇..唉
佢其實係個好老師,不過係惡左d姐=]
你同佢講笑,佢真係好玩得嫁!!
PS:琴晚12點同表妹講[生日快樂]!!
      你大過女喇..表妹!!比心機玩電腦啦你=[]=
        玩一陣好喇..唔好玩咁耐!!希望你能夠生性d啦=]
         唔好成日牙老豆老母鬥嘴喇!!你要記住一句野
          [[訂立目標,對己無悔!!]]  
           知嗎??希望你能夠明白!!
         到最後....祝你!!
            唔好令我地失望!!XD]]

2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天


2007-09-03 分類: 未分類

]]]]]今日我好開心牙...kaka
今日我morning call一個net fd...跟住我同古然同佢d fd
一齊返學,跟住番到學校,要上禮堂到睇個[開學禮]
跟住我個班得4個女仔咁大把..哈
MIss胡係我班主任同埋一個新既miss[羅淑貞老師]
跟住miss胡同我地4個女仔講話要我地4個女仔坐唒前面
因為可以隨時幫到佢拾野...跟住miss胡叫我負責幫佢寫手冊
跟住無啦啦仲要做埋班長=]果陣我好無奈=]
但我都好開心,因為miss胡好好人,佢係一個好老師牙
由佢教我中1既中文開始,我就好仰慕佢..哈]]
所以我好鍾意miss胡做我班主任!!xdd]]
所以可能無人蝦到我喇...可能呢...]]
跟住放學...miss胡叫我幫佢做d野,咁我就答應左
唉...無計]]鬼叫我係班長...
跟住有個牙sir同我傾左陣野....同miss胡一齊傾
傾完....miss胡同我講話[無論點,我都會支持你!]
跟住我就係到笑.....因為我覺得好有親切感
佢真係對我好好..所以我要讀好d書牙!!
今日真係好開心...哈
又無人玩我...因為有miss胡係到...一定無人會做出d衰野!!