pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 11 月 15 日  星期四   晴天


2007-11-15 分類: 未分類

今日去左參觀大英博物館,極好笑!!同d fd吹水,係咁笑!超好玩!!
跟住無左6堂課,去到3點30番到學校,咁我就換3去練波!
我真係唔知做咩,一時殺到過網!一時就唔係好得!!唉牙!!驚退步喇!!
果陣練波果陣,超怪。。。蘇雪盈同我講野,對網打波!=]有小小無奈既!!
星期6比賽lu...哈!!又係我要出一分力既時候喇!!kaka..
我都唔知同邊個去好,salad又話咁又講d唔講d=]搞到我都唔係好清楚!!
打住咁多先...
PS:橋姐姐,其實我有去您個xg,但唔知點解load到一半,又load唔到d文章喎=]
     等左好耐都等唔到,所以無番cm...=]唉。。。

2007 年 11 月 14 日  星期三   晴天


2007-11-14 分類: 未分類

琴日DF堂,我,牙ting,小k,wendy一齊討論f.2 d人,又講埋陸運會d野!哈
我地個個都有d期望,有d就緊張,哈!傾下傾下,鄧偉明就講埋一份=]唉。。。
不過又極搞笑!但我聽wendy講話:如果我地攞唔到第一真係好糗!小k就問:點解咁講?
wendy就講:因為我地有古珮琪係到,如果真係攞唔到第一,真係會比人講...
果陣我聽完,我又多一個壓力!!死啦,佢地咁講,我真係好驚攞唔到,驚令到佢地失望!!
佢地真係好似個個指望晒我嫁!!我好驚,果陣我就笑一笑,就同佢地講:好既,但係你地都要努力d跑!
我地講好左嫁喇!!牙ting跑第一棒,wendy跑第二棒,小k跑第3棒,我跑第4棒。!!唉,講到我而加有壓力
跟住小k就係咁問我點解會跑得咁快=]我都唔知點答佢好,只妹講平時有玩開運動,所以就可能會咁掛....
果陣,佢地問我參加d咩,又問....等等唉......
聽到既人都問埋一份=]o晒囉....其實佢地愈問我,我就愈避免!!我唔會扮勁咁,所以我成日答唔係既,唔係既...咁囉!
今日打波,小息,打波,上堂....=]好悶,我訓左覺
數學唔好咁明,所以我叫左我班主任MISS羅教我數學,教左我明左小小..kaka!!
好睬miss羅樂意咁教我咋=]好多謝佢
一放學走人..
我Sentence Making Test滿分牙!!kaka好開心牙,我唔記得問miss攞大獎=]聽日攞...
kaka開心死我喇,中交成語測驗就22/30,都一般般啦=]今次深左小小!
聽日去參觀lu,miss胡帶隊,所以聽日我地e班11點半食lunch=]好似早左d咁!
參觀完番到黎都唔洗上堂lu,上班主任節,跟住就練波喇!!哈]]就黎17號喇,打排球比賽!!
有小小擔心自己打得唔好,所以有時牙sir都會比意見我!
係咁啦,打住咁多先....Kaaaaaa]]

2007 年 11 月 13 日  星期二   晴天


2007-11-13 分類: 未分類

今日上堂都無咩樂趣,上唔知咩堂好似同牙ting笑餐死既!哈
跟住就開始眼訓喇。。。聽日基商test,但我都無左個溫書範圍=]死喇今次!!
唉!今日同salad,牙bo同牙嬋一齊去體育館練波,牙sir極搞笑囉!> <
跟住就開始悶落去喇,個個都無心機打,而且又小人!唉。。。牙sir又去左丙組到教喎!=]
所以咪無咩心機打喇!聽日唔知有無上星期3個套戲睇呢?應該有既...極好睇,係學校睇左一半
都無喇,因為果陣差唔多放學!!嗯,今日打住咁多先啦!今日又有喜,又有悲...

2007 年 11 月 11 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
2007 年 11 月 10 日  星期六   晴天


2007-11-10 分類: 未分類

今日我12點幾先起身,但又10點幾仲仔同我sd sms=]唉。。。比佢嘈醒!
跟住我就食左d野,就出去同winky同鍾生,hillman,楊生一齊去tuen門。。。
唉,輸左喇,但我都無嬲,無咩feel!!下次再努力過囉!!d男仔就黑口黑面咁!!唉
咁我地打完波就去左食m記,我地再次笑番喇!!kaka,係咁笑人個頭!!又玩假既ice-cream!!
都玩到差唔多喇,塔車走人!!
塔車果陣,訓覺!!好累牙。。。
番到屋企,沖個涼,sd sms,玩電腦,玩msn,而加仲同緊林生,鍾生玩緊!!kaka=]
唉,聽日又多樣做喇!!做家務,做功課,溫書[準備後日既test]等
。。。
好想講自己既心事,但係到講都唔係咁好!唔講喇...費時比人知