琴日DF堂,我,牙ting,小k,wendy一齊討論f.2 d人,又講埋陸運會d野!哈
我地個個都有d期望,有d就緊張,哈!傾下傾下,鄧偉明就講埋一份=]唉。。。
不過又極搞笑!但我聽wendy講話:如果我地攞唔到第一真係好糗!小k就問:點解咁講?
wendy就講:因為我地有古珮琪係到,如果真係攞唔到第一,真係會比人講...
果陣我聽完,我又多一個壓力!!死啦,佢地咁講,我真係好驚攞唔到,驚令到佢地失望!!
佢地真係好似個個指望晒我嫁!!我好驚,果陣我就笑一笑,就同佢地講:好既,但係你地都要努力d跑!
我地講好左嫁喇!!牙ting跑第一棒,wendy跑第二棒,小k跑第3棒,我跑第4棒。!!唉,講到我而加有壓力
跟住小k就係咁問我點解會跑得咁快=]我都唔知點答佢好,只妹講平時有玩開運動,所以就可能會咁掛....
果陣,佢地問我參加d咩,又問....等等 唉......
聽到既人都問埋一份=]o晒囉....其實佢地愈問我,我就愈避免!!我唔會扮勁咁,所以我成日答唔係既,唔係既...咁囉!
今日打波,小息,打波,上堂....=]好悶,我訓左覺
數學唔好咁明,所以我叫左我班主任MISS羅教我數學,教左我明左小小..kaka!!
好睬miss羅樂意咁教我咋=]好多謝佢
一放學走人..
我Sentence Making Test滿分牙!!kaka好開心牙,我唔記得問miss攞大獎=]聽日攞...
kaka開心死我喇,中交成語測驗就22/30,都一般般啦=]今次深左小小!
聽日去參觀lu,miss胡帶隊,所以聽日我地e班11點半食lunch=]好似早左d咁!
參觀完番到黎都唔洗上堂lu,上班主任節,跟住就練波喇!!哈]]就黎17號喇,打排球比賽!!
有小小擔心自己打得唔好,所以有時牙sir都會比意見我!
係咁啦,打住咁多先....Kaaaaaa]] |