pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 11 月 26 日  星期一   落雪


2007-11-26 分類: 未分類

今朝起身,都幾凍下嫁!!要換季喇!!番到學校同河馬佢地打陣波,跟住到操場集隊check校服..d風都幾大=]
跟住上第一堂英文堂,miss朱又無番,死啦..佢成日無番,我d英文點牙!?好唔點喎!!唉,希望miss朱佢快d好番,返黎教番我地!!
頭兩堂都無上過囉!!d miss唔知做咩喎!!成日都唔番!!明知我地d成績唔係咁好,就唔好成日唔番啦!!d miss都唔知搞咩野!!
第4堂上中史!!miss 胡上黎鬧人!!跟住先上到堂=] 小息..無野做!!上科學堂,有小小留心聽書啦=] lunch..好好味!!kaka
跟住上BF堂,我好留心嫁!!哈..  英聆,又唔知點解miss lee唔上我地堂囉=]搵左個miss黎代!!唉..
上中文說話堂,好搞笑囉,d男仔出黎講果陣好好笑囉!!哈]]咁就放學喇,放學打波,咁就死左喇..搞左一鍋泡!!
點解!?我都唔知點解...我呢..我右邊條腰腫左,一禁落去,好痛!!而加行路,都唔係好點!!聽日練波都唔知練唔練到!!唉牙..而加條腰唔知做咩..好痛牙!!岩岩沖完涼我先擦左d藥膏咋..但我覺得無咩用=]點算!?唉..唔知係咪我打排球成日彎起條腰弄傷左呢!?
定係我老!?哈...
e排凍喇,但我都唔想帶校褸。。。好麻煩嫁,又一揪二拎咁!!唉..
而加辛苦喇!!條腰搞到我好痛..!!

2007 年 11 月 25 日  星期日   晴天


2007-11-25 分類: 未分類

講番琴日先啦,琴日我咪話我睇過賭俠2002既,原來我未睇過=]哈...好喇,講番今日先
今朝我7點起左身,梳洗,食左d米粉,跟住就拾野換3就出左門口喇,打比黎黎同佢傾....我搭MTR去到將軍澳等黎黎,牙yan加埋佢條仔一齊去到黃大仙等mandy同仲仔!!等左5分鍾,就去到九龍塘落車,跟住搭的士過去花墟運動場,但係都要行多陣...到左喇,咁我地女仔就換波3,跟住一齊搓波,打左陣,Vieen佢地一批批咁黎到,salad係最遲黎既,因為佢較錯左個鬧鐘,遲左起身,好彩佢都趕得到黎!!跟住牙sir佢都黎埋,牙sir同我地做左熱身之後,就打得比賽喇,一開頭,都ok啦..第一局就25:22[人地嬴] 跟住我地係無可能會輸既,咁就27:25就嬴左佢地啦!!xd]]但打果陣,我打得唔好,但有兩球我殺過去果陣,我覺竹係最令囉!!而加都仲記得牙..真係最好都係e兩球,先嬴到佢地...哈]]我地嬴左就而加打8強喇..一嬴左成班都好開心,但唔知點解我無咩點開心..唔知點解..=]本身我同hillman講話我去番小學打曲棍球既,但我番到屋企食左碗粥之後,我有較鬧鍾較到2點起身嫁!!但因為我好累,訓到5點幾先起左身=]sor ar...我都想番小學打嫁,但我頂唔順喇...=]  聽hillman講話有一個細路打得都唔錯,可以去打下...咁下次有其他比賽既話,你地加埋條細路去打就得喇!!唔洗搵我..kaka]]
PS:橋姐姐,雖然我去唔到你個xg到留言,但我e-mail有得睇,但係都留唔到cm...我係到講啦
    您唔好為您既細佬咁傷心啦,可能佢真係有事做錯,但男仔要面的,比d時間佢去反醒囉..同埋您可以得閒去下您媽咪
    屋企到探佢地嫁..有d人愈大愈壞,有d人愈大愈識諗,人有唔同既性格,比d時間佢去改吧..您都唔好咁傷心牙..]

2007 年 11 月 24 日  星期六   晴天


2007-11-24 分類: 未分類

今朝早十點幾起左身,梳洗,拾野,換3走人!到左地鐵站搵黎黎,見到佢同mandy一齊,跟住一齊搭小巴去石鼓壟打排球比賽!
去到果到,心情無咩野,到左果到就熱身,跟住到我地入場打比賽喇,第一局25:20,唔係我地贏,人地果隊左,我地係唔會輸的!!跟住我地好努力咁嬴番佢地一局!!再黎多場last局,15:9[好似係]  我地嬴左牙!!好開心,係心內!因為之前我失左幾球,果陣有小小眼濕濕..因為我怪緊自己打得唔好,但後來我就係到諗:我唔可以喊,一喊就會比人知道我喊,所以我要打好去!!
到來,我都無喊,一滴眼淚都無流!! 打完之後,我同黎黎都唔同mandy佢地打波,我地就諗住返番將軍澳,但後來我地見到m記,咁我地就15/16入唔入去好,點知都係入左去食野,哈]]一路食,一路傾,坐左陣,我地就搭102巴士走人!!返到坑口,我地就分路走喇!!聽日又打比賽喇,好似打埋e一場,就開始睇我地入唔入到決賽喇!!聽日我一定要努力,唔會再好似今日咁屎波!!我唔會失波!!今日我只係殺左兩次波,我都係靠開波先追到d分咋!!我聽日一定會加油嫁!!唔會輸比人睇!!聽日去花墟!!而加等緊黎黎打比我....一陣好似有賭俠2002睇,我睇過嫁!!不過唔記得左邊個影既!!一陣睇睇先..
功課??有無測驗??哈...
PS*e幾日都入唔到橋姐姐您既日記=]又只係睇到動畫同聽到d歌,跟住就睇唔到下文=]唉...我等得好辛苦牙> <"
     等黎等去都唔到!!點解呢??

2007 年 11 月 23 日  星期五   晴天


旅行日] 分類: 未分類

今朝早我就照舊6點50分起身,梳洗,換PE衫,跟住就sd sms比牙ting,叫佢落樓果陣叫我,因為我要幫佢攞野,費時得佢一個攞咁多野!!7點半左右,我就出左門喇。。。去左佢屋企攞野,再落番樓,都幾重下喎=]8點半過小小番到學校!我地去左文化天地,跟住集隊啦,要等車!!嘩!!極仆街。。。由8點半等到9點先黎有車!!我地去大浪灣!!去到果到喇!!真係好大浪囉=]又有一個大沙灘!!超正喎!!xdd  跟住我地開始bbq喇!!miss羅係我地既助手!!佢係萬能!!咩都搞得點!!好正囉佢!!=]d牛排超好食牙!!個爐又唔係好大火,所以大家都無咩興緻去燒,miss胡就諗左個idea出黎!!就係買個燒烤網,我地將d牛排,豬排,雞翼齊齊煎!!嘩!!個效率係好[快,同埋好好味!!早知就買e個咁就燒快d=]唉....不過唔緊要啦!!幾好玩....我地有e一個辦法之後,極多男仔黎食,超狗...哈]]幾好笑,落左去玩沙,玩左唔夠5分鐘,我就唔玩lu,費時搞糟糟!!到左2點,我地塔車返番學校,我同牙ting累到訓左覺。。。返到學校喇,仲有時間,3點15先可以放得人,咁我地就去左canteen訓左陣,但又訓唔到落去喇!!因為見到人地打波,我又想打!!細佬果一班又番埋黎,佢地幾個打籃球,我又去埋打,打左陣,見到河馬佢地打排球﹛我就去佢地果到扲喇!!打打下,有班f.1仔走左我隔離打波,又唔識打果種,將個排球成日打左我地果邊!!我忍唔到就打走佢地個波!!超嬲喎!!
牙sir落黎,話唔比打波喇,我都唔知點解唔可以打...咁就算啦,唔打,返番屋企,沖涼....又等個頭乾左自訓到,咁我就開部電腦,睇每日一篇,打xg,玩msn等....
今日去旅行都ok啦,不過好似曬黑左〕kaka
聽日又打排球比賽牙!!唉,一開始其實我係有d手震,但打下打下,就無喇,每次一比賽,我都會手震先!!因為驚自己打得唔好!!但打落去睇番,都ok啦...牙sir有時都讚我嫁XDD]''

2007 年 11 月 22 日  星期四   晴天


2007-11-22 分類: 未分類

今朝同細佬返學,佢好番小小喇..我見到佢d同學一見到細佬,佢地好似好開心咁!!哈..
跟住我就打波,走去河馬果到打既..kaka   朝早好凍牙,不過到左下午就熱番嫁啦!!
今日上堂都ok啦!!有d堂就幾搞笑,有d堂想訓..有d堂就好留心..哈
聽日去旅行lu!!好野!!
唔講住,我去洗碗,跟住就去買聽日既野..xd