今朝起身,都幾凍下嫁!!要換季喇!!番到學校同河馬佢地打陣波,跟住到操場集隊check校服..d風都幾大=]
跟住上第一堂英文堂,miss朱又無番,死啦..佢成日無番,我d英文點牙!?好唔點喎!!唉,希望miss朱佢快d好番,返黎教番我地!!
頭兩堂都無上過囉!!d miss唔知做咩喎!!成日都唔番!!明知我地d成績唔係咁好,就唔好成日唔番啦!!d miss都唔知搞咩野!!
第4堂上中史!!miss 胡上黎鬧人!!跟住先上到堂=] 小息..無野做!!上科學堂,有小小留心聽書啦=] lunch..好好味!!kaka
跟住上BF堂,我好留心嫁!!哈.. 英聆,又唔知點解miss lee唔上我地堂囉=]搵左個miss黎代!!唉..
上中文說話堂,好搞笑囉,d男仔出黎講果陣好好笑囉!!哈]]咁就放學喇,放學打波,咁就死左喇..搞左一鍋泡!!
點解!?我都唔知點解...我呢..我右邊條腰腫左,一禁落去,好痛!!而加行路,都唔係好點!!聽日練波都唔知練唔練到!!唉牙..而加條腰唔知做咩..好痛牙!!岩岩沖完涼我先擦左d藥膏咋..但我覺得無咩用=]點算!?唉..唔知係咪我打排球成日彎起條腰弄傷左呢!?
定係我老!?哈...
e排凍喇,但我都唔想帶校褸。。。好麻煩嫁,又一揪二拎咁!!唉..
而加辛苦喇!!條腰搞到我好痛..!!
|