今日都ok凍啦!!但係我都係著背冷3,因為我著左件PE3係內面...今朝都ok啦..上課無咩老師黎..
代左3,4堂,我有一堂訓左覺。。。另兩堂miss胡知我地無野做,所以佢比左d野比我地做!!做完之後同牙ting
講鬼故..哈!!講到大家都驚埋。。。今日DF堂,又玩得好開心...ka]跟住黎黎同牙mandy搵我,咁我就即刻上課室拾野
咁岩又見到salad姐,咁佢又見到我,佢就同我講話一齊去..咁我就同佢一齊啦,跟住佢同我講左一d秘密!!我,黎黎,
mandy,salad姐係大堂到等啦,點知牙sir落左黎,就問我地係咪而加去體育館,咁我地就話係啦,點知牙sir話開車同埋
我地4個去!!超開心!!牙sir好難得見囉!好小見到牙sir咁好人=]kaka
去到體育館練波,好好笑,同hi kei,salad姐,牙yan,細kai一齊玩得好開心!!特別同salad,細kai!哈...
練完波自己返屋企...而加等食飯,同表妹傾緊電話!!哈* |