琴晚你地知唔知我幾點訓呢!?哈哈...我係今日朝早6點半先訓牙!! 點解!? er.. tell you la"
因為我琴晚睇[[回魂夜]]係本港台到做的"唔知你地有無睇=]? 12點開始做...做到一半我已經無睇"同表妹一齊玩電腦...
跟住到左兩點幾喇..姨媽就同我地講有[金三銁]睇"咁我地就跑出廳到睇!! 哈..跟住睇睇下...e~5點幾喇喎=] 果套野做到5點幾"
姨媽同牙媽同我都有睇..不過做完套野之後..姨媽熄電視lo..咁我就驚驚ar"因為得我一個訓廳...-[]-" 又驚見鬼lo..好"
咁我又開番電視睇..哈"咁無咩電視節目..咁就睇now既自選台..睇[[絕世好b]]!!等天光先訓" 哈"我係咪好kai??
跟住e~天光喎..有dd光"好啦...咁我就好安心咁訓覺..xddd-
訓到12點幾...唉!!訓得果5個鍾咋!! 唉...
哈..仲未做唒功課- - - - |