pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2008 年 5 月 25 日  星期日   晴天


2008-05-25 分類: 未分類

前晚終於睇哂[[花樣少男少女]],好好睇!! 大結局一到,真係好正!!
套戲裡面既中津好令仔"點解唔係佢做佐野呢!?kaka]算啦..不過真係好睇!

琴晚同細佬 牙叔一齊睇碟,成十點幾先睇果套野[魔街理髮師]!!
嘩!!好彩我無同d fd去戲院睇姐=]唔係悶,而係無奈左lo!!
果套野每一個主角都有唱歌!!係又唱唔係又唱!!=]真係睇到o哂!!
不過有d鏡頭都ok可怕既!! 我細佬睇到一半都已經返房訓lu!!哈][
跟住睇完碟就睇一台[法證先鋒2]<<佢係重影番既" 不過原來都幾好睇!!
睇到2點幾..都接近3點再刷牙訓教lu-
訓到12點幾"跟住梳洗..食粥"洗碗!! 睇左陣電視!!
唉..d功課又未做哂!!聽日又咁多野考!!又要考grammar"又要考成測!!
咁多野考做咩=]點解唔係分開考!!應該係星期一考一樣-星期二考圭另一樣先係嫁嗎!!
車=''=真係讀死人咩!!?英文又咁多野要溫!!
er..好啦"無野講lu- 你地幫我留番個cm啦..唔該"xd

2008 年 5 月 24 日  星期六   晴天


2008-05-24 分類: 未分類

今日十點幾起左身"因為我急xdd"去左toilet" 細佬以為我要起身"
跟住我就同佢講:我只係用廁所,都唔係要刷牙"
跟住佢就講:魚..仲諗住叫你煮麵比我食tim..
我答:理你!自己煮左!大個仔喇!!
佢就話:哦..咁好啦!!
哈] 跟住我突然間唔想繼續訓!!咁出左廳睇now電影!![絕世好Bra]
嗯"好睇!!睇過都照睇!! 睇睇下..細佬問我:你唔係訓教咩!?
我話:唔訓lu...幫你煮麵食啦!!
佢話:嗯...好牙!! 跟住煮左比佢,之後就梳洗"then先煮埋比自己食"
睇左陣電視..我之前答應左我牙嬤我今日要打掃個家"
跟住就去實行啦"咁我就同細佬講:我吸塵,你拖地!!
佢話好!!so good!!同我分擔下d工作"xdd!!
我搞點好我d野之後"就玩電腦..
跟住同細佬玩PS2"!!好玩...玩3國誌"
打左陣"佢話要打波"咁我就讀書!!
聽歌..又訓教!!
訓到下午6點幾"幫嬤嬤煮飯!!
跟住7點幾,牙嬤同牙叔返黎!!佢地探完牙爺了"牙爺無咩事掛~"

2008 年 5 月 23 日  星期五   晴天


2008-05-23 分類: 未分類

估唔到今日既天氣好好=]
今朝早比老豆既手機既音樂嘈醒左-  -" 訓唔著喇!!9點幾就起左身,唉"
平時都無咁早起身嫁!! 跟住梳洗..玩電腦"
跟住牙爺叫我落街幫佢拎野!!我話唔去!!佢就話我廢既!!
我係到諗:你問我,咁我可以拒絕!!唔一定要幫你拎!!
跟住佢就講:你飲你就識!!幫手拎野就唔撚拎!!你唔好飲啦咁!!
唔飲咪唔飲囉!!好叻咩!!?
跟住電腦無野玩"咁我就入牙叔間房睇碟[[史力加3]]!!睇完又翻睇[[男兒當入樽]]
真係睇極都唔厭!!xdd"好睇*^*
睇到咁上下..就換3去黃永樹!! 咁我係化左妝去=]但係果度d學生就係咁問我係咪化左妝!?
miss就幫我答:關你地咩事?人地女仔唔化得妝既咩?
哈"佢地大驚小怪吧!!
放學lu..我換番件3走"有一個男既小朋友問我係唔係同男朋友去街!?
我答:唔係!我只係返屋企姐!
佢就講:係咩!?同男朋友去街就去街啦!著得咁令!你地有無kiss牙!?
我聽完..就講:你咁細個就講呢d樣!!唔好講喇!!
跟住就講88"費時佢地又講埋d唔知咩野啦!!=]總算鬆左一口氣!!
唉... ...比d小朋友咁問法"死得快啦!!哈"好自卑lo!!
返到屋企,沖涼"
ma ma番黎"佢就話牙爺要留院!!唉"鬼叫佢成日唔禁口咩!!
雖然我係好憎牙爺!!但我都希望佢無事啦"

2008 年 5 月 22 日  星期四   時晴時雨


2008-05-22 分類: 未分類

無野想講喔"不過想介紹一首歌比你地" 你地得閒就down黎聽下"xdd'

當你 王心凌

如果有一天 我回到從前

回到最原始的我 你是否會覺得我不錯

如果有一天 我離你遙遠

不能再和你相約 你是否會發覺我已經說再見

當你的眼睛瞇著笑 當你喝可樂當你吵

我想對你好 你從來不知道 想你想你 也能成為嗜好

當你說今天的煩惱 當你說夜深你睡不著

我想對你說 卻害怕都說錯 好 喜歡 你 知不知道

也許空虛讓我想得太多 也許該回到被窩

夢裡會相遇 就毫不猶豫 大聲的說我要說

當你的眼睛瞇著笑 當你喝可樂當你吵

我想對你好 你從來不知道 想你想你 也能成為嗜好

網址:http://hk.geocities.com/pcpcpc29/84.htm
有得聽"去聽聽吧!!xddd...
記得留番個cm比我..thx" or講一講首歌好唔好聽?!haha][

2008 年 5 月 21 日  星期三   陰天


2008-05-21 忿怒 分類: 未分類

今日無落雨.. ..大家都應該好開心吧!!有得打波"
第一堂上BFx2- - -miss任講佢教書既經歷真係令我大開眼界!!XDD'
跟住小息- - -同牙ting 河馬一齊傾計"
HC堂- - -睇睇下碟..無啦啦訓著左!!連打左鍾都唔知道!!跟住問番tega先知落左堂-  -'
英文堂- - -半訓半聽書!!
小息二- - -又係傾計lo" 上社會堂- - -楊sir又搞gap!!=]
EG- - -教下星期一test既野!!
lunch- - -睇書" 後半小息落左去買左炒麵食!!
跟住上番3樓傾計!! 上中文堂"聽聆聽!! 聽日中文聆聽統測!!加油"]=
上左4個字,就要落禮堂!! 就係呢到就令我好嬲!!
本身都無咩野" 悶..就訓左陣"點知有電視睇"咁就令到我訓唔到!!因為我鍾意睇人地講d過程出黎!!
咁我睇到想喊!! 到最尾咪要叫口號既!!妖!!班男仔又唔出聲!!係咁笑!!好..算啦"因為我預左佢地會咁!!
但係我後面班f.4 d八婆真係好撚扮野!!又話:講啦!!唔識尊重!!呢一班都白痴既!!
嘩!!果陣我勁想當面咁鬧佢地囉!!不過牙ting話唔好!!算數!!
跟住解散果陣!!佢地又扮野喇!!走就走啦!!講咩老師再見姐!!?係咁博攞彩咩!!
果陣我地4個女仔都好唔鋸!!襯佢地仲未走果時,我地係咁串佢地!!真係好嬲囉!!
咁我地唔講,又關你地咩事牙!!?  係到扮撚唒叻咁!!知你地練過呢d喇!!好q叻喇!!
你地咪日日都咁做囉!!你地唔厭,人地都厭啦!!係到扮專業咁!!
唉...上到班課" miss law又鬧我地"但係又比d男仔鬧番佢轉頭=]唉"
真係好嬲牙!!想打死班八婆牙!!