前晚終於睇哂[[花樣少男少女]],好好睇!! 大結局一到,真係好正!!
套戲裡面既中津好令仔"點解唔係佢做佐野呢!?kaka]算啦..不過真係好睇!
琴晚同細佬 牙叔一齊睇碟,成十點幾先睇果套野[魔街理髮師]!!
嘩!!好彩我無同d fd去戲院睇姐=]唔係悶,而係無奈左lo!!
果套野每一個主角都有唱歌!!係又唱唔係又唱!!=]真係睇到o哂!!
不過有d鏡頭都ok可怕既!! 我細佬睇到一半都已經返房訓lu!!哈][
跟住睇完碟就睇一台[法證先鋒2]<<佢係重影番既" 不過原來都幾好睇!!
睇到2點幾..都接近3點再刷牙訓教lu-
訓到12點幾"跟住梳洗..食粥"洗碗!! 睇左陣電視!!
唉..d功課又未做哂!!聽日又咁多野考!!又要考grammar"又要考成測!!
咁多野考做咩=]點解唔係分開考!!應該係星期一考一樣-星期二考圭另一樣先係嫁嗎!!
車=''=真係讀死人咩!!?英文又咁多野要溫!!
er..好啦"無野講lu- 你地幫我留番個cm啦..唔該"xd
|