pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2008 年 5 月 1 日  星期四   晴天


今日去左京士柏打波" 分類: 未分類

大家知唔知去京士柏打咩波呢?估下啦"xdd
係打曲棍球比賽牙"
今日同平時一樣晨咁早起身!!跟住7點55分出門口"
係樓下等winky.. ..跟住再去馮晴門口"同曦 林樂健一齊塔98D去果到打波"
到果度都8點4十幾分"佢地男仔岩岩好趕得到!!xdd"
跟住睇男仔打場比賽之後"就到我地女子打喇!!
我打到一半多dd無氣> <"牙!!點解會咁嫁!!?我好落力咁跑,去追波!!
今次我居然敢扭波!!xddd"不過算ok嫁喇!!打得唔錯!!xd"
但係最唔抵就係無氣lo!!如果有氣既,我會打得仲好嫁!!
跟住打完喇[3:2]我地嬴左!!哈"good ball!!
跟住影大合照啦!!如果我有果d相,我post比你地睇吧*
跟住同winky考慮左陣... ...打唔打附加場好=] 到最後都係打喇!!
咁就去左南華食館到食"食餐旦面...好味!!
跟住去番打波"我同winky入左細既女子姐"
其他隊都幾勁啦!!我覺得我地隊個班細既女仔一時好醒目,一時唔識走位!!
成日果波走邊就跟去邊=]唉" 我覺得打鍾生果一場超好玩!!好搞笑!!
係鍾生果一姐其中一個男仔串我先既!!佢話:有無搞錯牙..你地場場都輸"
我一聽到就打佢枝棍,跟住同佢講番:你好叻咩!?
跟住我就睇佢點叻法啦!!超!!佢咪又係輸=]
佢打完,我就同佢講:哎喲!!你輸波牙!?xdd"跟住我地打sky"輸左一球=] 又比佢串"車..
跟住我同winky決定左要打死佢地果隊hehe]同牙鍾生講:不如你讓賽"敬下老啦!!
跟住佢就講:你都知你老咩!?=]串死!!
算數.. ..到我地同鍾生果一隊打喇!!我係咁同鍾生講要佢讓賽!!haha"
跟住果個男仔又啤住我=]唉"跟住我就同佢講:我唔會比你入到一球波!!
佢就講:睇下點... ...winky就同細果班講話:如果e一場打和/wim既話就請野飲!!
哈!!打果陣,我擋左幾球波!!我叻女牙!!kaka"跟住我就開一球波果陣,果個男仔就係到講:
黎啦!打我啦=] 唉...我都忍唔住笑lo=]
佢個名叫Mak灝江"哈!!我記得佢個名呢!!跟住點知真係打和!!請女仔飲野"
攞銀包果陣..我問另一個男仔有無事=]因為我次次開波都差d打中佢隻腳-  -"
kaka"我問佢有無事...跟住佢話無事"跟住又話我次次都描住佢隻腳黎打"哈!!
但我無咁做到- -"唔想的!!跟住Mak灝江就講:我隻腳痛牙!!咁點算牙!?
我就同佢講:係你自己比人打傷既,都唔關我事..
跟住我同winky去南華食館到打左十幾罐野飲比細既女仔!!佢地係咁講多謝師姐!!
嘩...好開心ar!kaka 跟住聽牙sir講幾句野"我同winky攞袋去沖涼果陣..
我就同Mak灝江講:喂!!唔好灰心啦!!請你飲喇(我飲過的)kaka"玩佢lo"
跟住佢就講:唔洗喇!!又話佢果組d人係細佬仔=] 咁我地果一姐都係啦!!超!!
跟住塔車果陣,有dd掛住Mak灝江lo=]唔知咩事!! 我之前打波果陣都有鍾意過佢"唔知而加有無!?
maybe無掛!! 今日牙!!比人打左3下!!瘀哂=]

2008 年 4 月 29 日  星期二   晴天


2008-04-29 分類: 未分類

我返到學校都塔11到啦"跟住我以為上課室早會!!咁我就上左課室"
點知班裡面得一個人係到=] 咁我同佢傾左陣... ...小k就入黎同我地講
話要落去- -" 唉.. 咁我地就等到打鍾先落去"
早會果陣,又聽校長講亂講野!!無聊!! 咁我就同牙ting吹水!!
跟住上中文堂- - -想訓!!
EGL- - -半訓半聽"後黎話有糖派,我先精神番d!!xddd"我好貪食牙!!
跟住小息一"見到河馬,我又要幫miss lee拎機去1A班課...河馬話陪我,咁就一齊傾一齊上去!!
哈"佢唔好彩喇!!比一個f.1男仔撞到!!明明避到但個男仔都要撞過黎!!haha]
搞到佢隻腳傷左...-0-'' 跟住行番3樓"一齊hea左陣"牙ting黎左,咁就一齊傾埋一份!!
超搞gap!!咁3樓女廁門前企左兩個男仔!!唔知係女廁到整咩!!?跟住我同河馬都有需要去toilet..
咁我地就決定去2樓!!行落去果陣,有一個男仔...佢個樣都咸濕!!haha"牙ting係咁講佢個樣!!
我同河馬就係咁笑lo!! xdd"諗起都有dd想笑!!
跟住打左鍾喇...上EG堂" 教句子,抄生字!!跟住上maths"
識唒!!完全明白"xdd"]都ok容易ga^&*@!
小息二- - -幫牙ting問布丁借食物盒!!
上家政x2 - - -整乾炒e面" 落埋辣椒油仲好味!!
跟住我攞去比古然食" 跟住我上返課室食lunch!!唔夠10分鐘,仲仔上左黎比番個食物盒我=]
問番佢好唔好味..佢話好好味!!原來佢同古然一齊食ge!!kaka]
lunch後半小時打波*
DFx3- - -好比心機整張母親節咭!!唉...整整下"係到諗:
我都無牙媽,整黎都無用啦!!當初點解佢要放棄我地!!?好唔開心!!
但係又諗番轉頭:都係算啦!!我都無當過佢係我牙媽!!曾幾何時佢有關心過我同細佬!!?
唉.. ..
跟住延伸time" 同黎黎,仲仔,布丁,打波
跟住過左4點30之後就同黎黎 布丁 牙ming 張澄熙 打波
5點15之後就同黎黎 布丁 牙ming 張澄熙 ar南 仲仔打=]
超搞笑!!不過呢"有d咸濕仔係到睇牙ming既裙底囉!!唉"
你地太衰喇!!

2008 年 4 月 28 日  星期一   晴天


post 26同27號去長洲o既相&^!@ 分類: 未分類

 

 

間房"超正!!張床又幾好訓!!xdd

  

   

   

   

d風景係咪好令令呢?!嘻嘻*
多d黎留cm比我吧*thankyou!!

2008 年 4 月 26 日  星期六   晴天


今日唔打喇"post相先吧* 分類: 未分類

   

睇碟無聊影ga*

     

呢d就係我每晚攬住黎訓既睡枕xdd"

   

無呢果枕頭我睡唔到*
因為我鍾意佢地呢!!haha.. ..

2008 年 4 月 25 日  星期五   微雨


2008-04-25 分類: 未分類

唉"無左細佬既日子原來係咁悶的=]... ...係屋企都無人陪我傾計,玩...
算啦"聽日都見到佢喇xddd"
朝早無睇到早會既vv,就去左測地理!!哈"我亂做的!!kaka"
跟住上CP堂- -又係唔明,搞到要麻煩牙sir幫我整-[]-'
小息一就睇人打波... ...
跟住上maths- -都ok明白點做,不過又好似唔係好明=]哈"都唔知自己講咩...
跟住就上EGR- -睇戲睇ET" 個外星人好肉酸ar >33<'
小息二就同牙ting一齊落canteen等上PE堂... ...
PE堂- -同牙ting 小k 泳兒 一齊打排球=] 玩拾波多d lo- -'
跟住到我地4個女仔教打手球喇!!手球好似好好玩xddd" 特別係擲球定唔知叫射球> <果下先正!!
不過步法令我混淆!!不過我會努力去學!!
跟住lunch"... ...後半小時就同牙moon 布丁 綺霞 牙yan 黎黎一齊打排球!!
哈!!好開心"布丁係好搞笑,又無聊kaka!!
跟住睇上班課睇埋d無聊野!!但係睇睇下又睇唔到wor!!我地班男仔咆哮!!
係咁大叫!!哈"真係好搞野lo!! 加拿大既人原來都ok wor!!
有d都幾令女!! 哈...我地班男仔又評果個,跟住又話人地肥...xddd"
放學- -一放左就走"去塔地鐵.. ..去tko黃永樹到"
去到果度"換3,跟住就開始教佢地打波"睇佢地既秩序!!佢地d小學生真憬好無聊!!
又好鬼死串嘴=] 我第一次去教姐,d人就係咁問我叫咩名!!
第一堂就比我鬧左幾個人!!=]真係好鬼死辛苦!!
但有d小朋友好cute,有一,兩個成堂係咁痴住我... ...哈"佢地好cute呢!!
跟住就打到5點幾就同miss走人lu" miss話會係咁e比番$150我"
唉...無所謂啦!!反正去果度只係比我睇住,比我鬧兩句就係咁多!!唔洗我走黎走去!!
咁就有$150收!!咁咪正lo!!係咪先!!?xdd"