唉"無左細佬既日子原來係咁悶的=]... ...係屋企都無人陪我傾計,玩...
算啦"聽日都見到佢喇xddd"
朝早無睇到早會既vv,就去左測地理!!哈"我亂做的!!kaka"
跟住上CP堂- -又係唔明,搞到要麻煩牙sir幫我整-[]-'
小息一就睇人打波... ...
跟住上maths- -都ok明白點做,不過又好似唔係好明=]哈"都唔知自己講咩...
跟住就上EGR- -睇戲睇ET" 個外星人好肉酸ar >33<'
小息二就同牙ting一齊落canteen等上PE堂... ...
PE堂- -同牙ting 小k 泳兒 一齊打排球=] 玩拾波多d lo- -'
跟住到我地4個女仔教打手球喇!!手球好似好好玩xddd" 特別係擲球定唔知叫射球> <果下先正!!
不過步法令我混淆!!不過我會努力去學!!
跟住lunch"... ...後半小時就同牙moon 布丁 綺霞 牙yan 黎黎一齊打排球!!
哈!!好開心"布丁係好搞笑,又無聊kaka!!
跟住睇上班課睇埋d無聊野!!但係睇睇下又睇唔到wor!!我地班男仔咆哮!!
係咁大叫!!哈"真係好搞野lo!! 加拿大既人原來都ok wor!!
有d都幾令女!! 哈...我地班男仔又評果個,跟住又話人地肥...xddd"
放學- -一放左就走"去塔地鐵.. ..去tko黃永樹到"
去到果度"換3,跟住就開始教佢地打波"睇佢地既秩序!!佢地d小學生真憬好無聊!!
又好鬼死串嘴=] 我第一次去教姐,d人就係咁問我叫咩名!!
第一堂就比我鬧左幾個人!!=]真係好鬼死辛苦!!
但有d小朋友好cute,有一,兩個成堂係咁痴住我... ...哈"佢地好cute呢!!
跟住就打到5點幾就同miss走人lu" miss話會係咁e比番$150我"
唉...無所謂啦!!反正去果度只係比我睇住,比我鬧兩句就係咁多!!唔洗我走黎走去!!
咁就有$150收!!咁咪正lo!!係咪先!!?xdd"
|