琴既我溫數,係背公式...溫到12點幾"就接近一點先訓!!
溫書既時候,我好悶"所以畫左d野



係咪好蒙!?不過你地比心機睇啦!!琴晚我畫既都係[[男兒當入樽]]d野!!
係無聊先咁做
今日maths統測做唔唒!!差一頁就做得唒嫁喇!!不過算啦!!學miss hui講:過去既時唔好諗,向前望啦!!
佢今日係咁同我講lo=]無奈啦!! CPx2- - -搞到我死死下咁!!都唔識整果d咩鬼野!!
小息一同牙婷傾計!! 其實呢"今日唔想講咁多關於今日做過d咩!!
我只係有d心痛牙!!今日放學果陣,我打緊波...跟住有一個人一腳咁踢個波!!
[[呯]]一聲打中左牙[b]<<唔係花名,用代號!!唉"今日見唔小人踢走左個波!!但係果一下真係踢得超準!!踢中個頭"嗚嗚... ...今日比我見到識既人比個波打中左!!仲要係好[金]!!真係有dd心痛!!
唔知牙[b]有無事=] 我果陣見到,真係有d衝動走過去問佢有無事!!但係我又同佢平時無咩野講!!
say hi 都無句!!但係我喜歡他呢!! 唉..." 希望佢無事啦!!
er... 今日打住咁多先啦"無心機了*
|