pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2008 年 4 月 18 日  星期五   晴天


遇上你* 驚訝 分類: 未分類

琴既我溫數,係背公式...溫到12點幾"就接近一點先訓!!
溫書既時候,我好悶"所以畫左d野
 
 


係咪好蒙!?不過你地比心機睇啦!!琴晚我畫既都係[[男兒當入樽]]d野!!
係無聊先咁做

 



今日maths統測做唔唒!!差一頁就做得唒嫁喇!!不過算啦!!學miss hui講:過去既時唔好諗,向前望啦!!
佢今日係咁同我講lo=]無奈啦!! CPx2- - -搞到我死死下咁!!都唔識整果d咩鬼野!!
小息一同牙婷傾計!! 其實呢"今日唔想講咁多關於今日做過d咩!!
我只係有d心痛牙!!今日放學果陣,我打緊波...跟住有一個人一腳咁踢個波!!
[[呯]]一聲打中左牙[b]<<唔係花名,用代號!!唉"今日見唔小人踢走左個波!!但係果一下真係踢得超準!!踢中個頭"嗚嗚... ...今日比我見到識既人比個波打中左!!仲要係好[金]!!真係有dd心痛!!
唔知牙[b]有無事=] 我果陣見到,真係有d衝動走過去問佢有無事!!但係我又同佢平時無咩野講!!
say hi 都無句!!但係我喜歡他呢!! 唉..." 希望佢無事啦!!

er... 今日打住咁多先啦"無心機了*

 

2008 年 4 月 17 日  星期四   晴天


-- ^ -- 分類: 未分類

今朝6點5十幾分起左身,可能果d野黎左,所以好累,唔願起身!!
跟住我就梳洗,換校服!!早餐就係食蛇羹!!好味道!!
跟住同細佬一齊返學!!返到學校就上課室"上到課室就攞d溫中文o既野出黎溫!!
打左鍾了!!miss woo同miss law入黎就好心急咁叫我地交功課!!跟住就中文統測!!
中文統測果陣,我有d識識地啦!!有d都係亂估嫁咋!!做完都仲有5分鐘!!d時間都岩岩好嫁喇!!
then...第一堂就上英文堂- - -又係抄生字,答岩問題有糖獎!!哈"
跟住EGL- - - miss lee唔知去左邊"so有個牙伯黎代堂" 咁我同牙婷就傾下計"
睇報紙啦* 小息一同河馬佢地幾個打波!!
上ISx2 一堂就講解 一堂就做實驗!!
小息二- - -唔記得做過d咩=]好喇!!
then*上中文x2 作文"不過係改編為戲劇咁!!都幾好玩啦!!
lunch lu*食A*OK好食啦!!
後半小時比人叫左落去打波...本身係去河馬果到打o既-[]-轉移到黎黎果邊打!!
打到咁上下,本身都係想唔打嫁喇!!但係[女人]黎左我地果到打!!哈"
好累牙... ...追死人喇=] 不過打得最開心都係今日o既lunch*
maybe有個勁人黎左我地到打,好玩好多!!
跟住上返課室上maths" miss hui叫我搵miss woo上黎!!
miss hui不知幾嬲!!話我地聽日都統測!!而加仲係到嘈又做到d功課不知所謂!!
唉...d男仔係咁嫁啦!!無論上堂,功課都係亂黎嫁啦!! 教得呢班o既miss/sir辛苦唒!!
跟住地理統測...有d亂做"因為唔識ar!!> <
跟住又上返英文,miss lok教oral!!都無咩作用!!我都訓埋教tim喇!!
今日有d堂都訓覺,好累ar!!又唔知咩事!!
聽日又統測- - -測maths!!唉... 今次無咩信心lo!!不過今日我會溫到識為止!!

PS. 請各位朋友,同學睇完我o既blog就番個cm比我吧*
Thank you so much!!
<< 呢句係我比你o既!!比個cm我la!!

2008 年 4 月 16 日  星期三   晴天


2008-04-16 分類: 未分類

今朝早6畸50分起左身"我唔知點解近排夜訓... ...
平時10點半就訓嫁嗎=] 而加.. 唉"12點都訓唔著啦!! 做錯左d咩!?
個天要罰我呢!?跟住塔8出門口,同古然*
返到去,就上左課室喇" 跟住有個Writing ex..
哈!!我亂吹亂作的!!er...
跟住就上兩堂BF堂- - -去201到上網搵資料!!搵到眼都花!!
小息一- - -同河馬佢地打波"打到唔捨得走...哈!!
跟住上中史堂- - -係咁死頂!!唔比自己訓!!不過都係唔得,訓左!!
話咁快就落堂,上英文堂"就黎落堂前果20分鐘,我醒左!!
miss lok話答中問題有糖糖拎!!咁先就好快咁打醒精神去答啦!!
哈*比我拎到3粒糖...kaka"好味!!
小息二問人借社會書...傾左陣計"就上社會堂lu"
楊sir又唔係用書low!!唉... 上堂睇[[鐵窗邊緣]]睇下睇下,hand左!!
牙sir話忍唔住喇!!下次先再睇!!咁果份功課就唔洗做住喇!!哈"
又上番英文堂- - -抄生字!! 好留心咁上堂嫁我!!
lunch- - -好味!! 跟住後半小時,幫miss woo攞野"攞完打算打波啦...
點知...唉"睇到個天都無心情打!!咁鬼曬!!
跟住就自己企左係到睇人打波,跟住就同同學傾計啦!!
傾完就上堂了!!
上中文堂...食xxx-xxxxx!!哈" 好味好味!!我都係第一次上堂食呢d野!!哈"
正牙!!你地估唔估到係咩呢!?miss woo好好人牙!!kaka"
上maths- - -好比心機計數!!
好啦...講住咁多先*

你地要番cm比我牙*你地黎左又唔留cm...

2008 年 4 月 15 日  星期二   晴天


2008-04-15 分類: 未分類

今日打排球... ...同河馬佢地打,又打得好開心*
同黎黎佢地打,有一份好既感覺"就係覺得自己又進一步喇!!
上堂訓覺" 唉...近排又夜訓,又無溫過書!!懶左好多!!好驚d成績退步左牙!!
唉... ...上堂又訓覺喎!!又無咩精神!! 有既都同牙婷佢傾計啦!!
=]唉*
今日放學同黎黎佢地打左陣波...就同細佬 仲仔 劉智一齊走"
返到家...就沖涼,換3就去街食飯"因為我牙嬤既老豆生日!!
so... 去左一間酒家到食"
又有一封利是喇...哈"不過得$20*
無所謂啦"有$$就得嫁啦!!

PS. 你地牙!!你地黎左都唔番cm比我*我好傷心嫁麻!!
快d比番個cm我牙!! 唔該你地牙..

2008 年 4 月 14 日  星期一   晴天


2008-04-14 分類: 未分類

今日上堂黑眼訓,但係打波就有精力!!哈"
IS堂測驗,我係只用左3分鐘黎望兩望d內容!!大家知唔知我係55分入面
攞到幾多分呢!?kaka" 我攞到29.5分牙!!
好lucky牙!! hehe~
係啦...中文說話堂"睇佢地幾位出黎小組討論...真係好搞笑!!
er.... 無咩野講喇!!

希望大家多多比面*留個cm我啦!! 我總有一日會報答番你嫁!!信我*