終於等到放假了"今日我幫嬤嬤拾屋,進行大掃除"細佬又眼訓訓左- -"所以咪得我自己一個人拾屋"
唉...我又打敗仗喎=]佢好似都比我傳染左..哈!抵死"嘻嘻] 最近我鍾意左睇d愛情故事..好好睇嫁"kaka" 琴日體育堂前,我問左牙袁sir啦..佢話幫我報左100同200米!!正牙!岩唒我..ka"不過出面d人跑得超勁!!?我都好耐無跑了"其實我由細到大,我都好鍾意跑黎跑去"!!好like運動]
所以小學我就參加田徑喇..估唔到而加都有個機會比我跑"哈..我好想跑埋今次...我已滿足了"因為我都唔知升唔升到中4呢!!?嗯嗯"仲有陸運會..但個個都話我參加邊樣,佢地就唔會參加..話我一定會贏..而佢地就跑尾尾=]我一聽完,就有小小唔開心!!因為如果個個咁怕我既話,而唔參加果一項項目"我就好唔開心
[[哎!我唔知點講好]]!!?總之唔鍾意佢地咁講啦"!!
放假既星期一去表妹家玩3日兩夜"到左7號就可以抖利是lu..呵呵>3<發了"病病"要多休息喇..到而加都未沖涼..XDD
<<令令喔!
|