pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2008 年 2 月 2 日  星期六   落雪


放假了: 分類: 未分類

終於等到放假了"今日我幫嬤嬤拾屋,進行大掃除"細佬又眼訓訓左- -"所以咪得我自己一個人拾屋"
唉...我又打敗仗喎=]佢好似都比我傳染左..哈!抵死"嘻嘻] 最近我鍾意左睇d愛情故事..好好睇嫁"kaka" 琴日體育堂前,我問左牙袁sir啦..佢話幫我報左100同200米!!正牙!岩唒我..ka"不過出面d人跑得超勁!!?我都好耐無跑了"其實我由細到大,我都好鍾意跑黎跑去"!!好like運動]
所以小學我就參加田徑喇..估唔到而加都有個機會比我跑"哈..我好想跑埋今次...我已滿足了"因為我都唔知升唔升到中4呢!!?嗯嗯"仲有陸運會..但個個都話我參加邊樣,佢地就唔會參加..話我一定會贏..而佢地就跑尾尾=]我一聽完,就有小小唔開心!!因為如果個個咁怕我既話,而唔參加果一項項目"我就好唔開心
[[哎!我唔知點講好]]!!?總之唔鍾意佢地咁講啦"!!
放假既星期一去表妹家玩3日兩夜"到左7號就可以抖利是lu..呵呵>3<發了"病病"要多休息喇..到而加都未沖涼..XDD
<<令令喔!

2008 年 2 月 1 日  星期五   落雪


2008-02-01 分類: 未分類

Hey!Hey!好耐無見喇..哈哈"最近凍左,我又打敗仗]唉!病病"
仲有樣野,琴日牙yan同我講,袁sir揀左我同佢喺2月18號去田徑比賽"果陣我啞哂囉!!
牙sir問都唔問我,就同我報左名"我都好耐無跑啦!!?佢仲叫我去比賽,仲要一放假就去得"
超無奈囉!唉..都好耐無運動過牙:]牙sir又問埋我細佬去比賽,牙sir問佢,都唔問我=]又無搞錯呢!?
就黎新年lu"又有好玩,又有悶既一天掛"我都唔知嫁!?
唔知我係咪病住黎過新年呢!?kaka]
希望大家身體健康,心想事成!xd

2008 年 1 月 25 日  星期五   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:my english name )
2008 年 1 月 18 日  星期五   落雪


2008-01-18 分類: 未分類

好耐好耐無籓喇!!好miss呢個xg!不過牙叔果部手提電腦有dd傻傻地,又玩唔到!
而加上CP堂先打到咋=]" 琴日同牙sir佢地打排球,瘀死囉!!顯到我好似打得好差咁=]
就黎新年了!!要repair買d新既野!!hehe]]
um...最近諗左一d傻野!不過都好快無事喇!我識得自我控制!

呢個blog,無咩人黎喇!~怎樣辦哇!?

2008 年 1 月 14 日  星期一   落雪


2008-01-14 分類: 未分類

考埋聽日就得嫁喇!!要加油牙!!不過對呢幾科我一定會肥唒!!
無信心!!呢幾日要考試,考試既期間有開心,有唔開心既!一時時啦"
好耐都無黎呢到打xg喇,好掛住大家呢"
你地..!黎左就做多樣野吧"就係[你要識做呢]?!kaka"