e幾日我都好驚,訓覺得驚牙!!驚咩??!咪就係驚19號果日既學界田徑比賽lo"真係好驚!!驚到果心都跳得好快!!
一時就諗19號果日,一時就諗陸運會果兩日!!每晚訓果陣,一閉上眼睛!!就係咁諗呢d!!諗到失眠!!唉.....
但係我又好鍾意係真正既場上同d人鬥跑!同埋好enjoy準備跑出去果一刻!!果陣係又驚又期待會嬴..!!
好驚好驚好驚驚!!"好多人跑100同200米"無論係C grad/ B grad!!都幾多人係跑!!每晚都係到諗:
我唔理人地日日都有練"總之我要比d信心自己!!一定會嬴!!一定有我既方式去跑嬴!!就算攞唔到第一!!都唔可以
跑最尾!!]]so"我唔可以咁易去認我自己輸!!我雖然好耐無跑"無做運動"但我係一定有自信心去跑到3名內!!
唔好話我自私同埋咁自大"但係如果你問我咩都好!!我都係咁鍾意運動!!運動係我考得最好既其中一個科目!!雖然我驚人
地會笑我咁自大,又扮野..但係我真係好想入到體藝學院到讀..果d學校好勁!!又專注運動!!我一直都好期望自己考到入去!!
所以我一定要攞到好多獎牌先得!!我唔可以輸嫁..."!!!
近排係學校都係同牙婷傾計..玩!!悶既就同黎黎佢地打波"校園既生活就係咁無聊"學業都跟得上既"但係數學好唔點!!"
真係好難...=]難到我都想放棄唔做!!! 上堂有小小無奈,d男仔又嘈!!你都知啦!!我班得4個女仔!!其他都係男生!!一時睇佢地嘈交!!
一時就佢地點玩老師..再唔係就睇佢地打架/訓覺!!我地女仔都有陣出下聲既...不過都唔夠男生勁!!- -" so..有小小無奈嫁都!!
係呢一間課室佢地都令大家有笑,永遠無唔開心!!XDD"
|