2號返左屋企,而加我仲諗,下次好唔好去表妹屋企到訓呢!?因為我覺得我去親果度,
都一定有野發生!!
似似去到果到,我都留意到姨媽其實好錫表妹,但表妹又好似唔鍾意錫佢咁..
表妹對姨丈,姨媽既態度都唔好!!
其實我都想佢返番學同對佢既媽媽,爸爸好dd!!我好想佢改到呢樣野..]
我知係無可能的!!以佢既性格一定唔得!!
我好想同表妹講,叫佢對佢牙媽d態度好d..同埋牙爸,唔好成日掛住做自己既野,
得閒幫下姨媽做家務!?"有可能嗎!???"
琴日細佬生日喔"好開心..琴晚食旦糕..xdd]]有小小難食,哈!!果旦糕成個小童旦糕咁=]
kaka"我同老豆同牙叔都笑一餐"kaka?
而加有得上網打xg,係因為而加上緊CP堂..有得上網玩..呵呵!!
打住咁多先..
-End-
|