pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2008 年 1 月 4 日  星期五   落雪


凍了=] 分類: 未分類

2號返左屋企,而加我仲諗,下次好唔好去表妹屋企到訓呢!?因為我覺得我去親果度,
都一定有野發生!!
似似去到果到,我都留意到姨媽其實好錫表妹,但表妹又好似唔鍾意錫佢咁..
表妹對姨丈,姨媽既態度都唔好!!
其實我都想佢返番學同對佢既媽媽,爸爸好dd!!我好想佢改到呢樣野..]  
我知係無可能的!!以佢既性格一定唔得!!
我好想同表妹講,叫佢對佢牙媽d態度好d..同埋牙爸,唔好成日掛住做自己既野,
得閒幫下姨媽做家務!?"有可能嗎!???"  
 
琴日細佬生日喔"好開心..琴晚食旦糕..xdd]]有小小難食,哈!!果旦糕成個小童旦糕咁=]
kaka"我同老豆同牙叔都笑一餐"kaka?

而加有得上網打xg,係因為而加上緊CP堂..有得上網玩..呵呵!!

打住咁多先..                            
                                        -End-

2008 年 1 月 1 日  星期二   落雪


2008-01-01 分類: 未分類

今日點幾起左身,因為琴既比子穎wing住左=] [橋組姐,你個仔好乖]- -"
跟住就睇左陣電視,姨媽就話去睇戲" 睇[異獸戰] < 都好好睇,好刺激"
3點幾出去銅鑼灣,行陣街到6點30就去睇果套野..一路睇,仲仔同我sms"
睇完,就大事件發生!!明明好好地,咁都會咁..咁我真係食咩都無所謂"
但係姨媽唔鍾意人地講話無所謂!!
唉,就去左大家樂到食野啦..又多人喔" 咁我地埋等左陣,見到個令仔..
岩姨媽又叫我地去佢果邊坐底先"
我地無人去果到,姨媽開始嬲嬲地..跟住我同表妹出去睇下有咩野食姐,
我地諗好野食喇,突然我見到姨媽對眼濕濕!!
唉,都唔知發生咩事!?聽到姨媽問姨丈攞$20黎比佢同子庭食飯喇..
咁我地見到姨媽嬲飽飽咁走"咁我地就玩跟蹤姨媽!
後來,姨丈都忍唔住喇,咁又叫我地走啦..then姨媽就打比表妹..哈=]無奈
咁就好番唒lu- - 去咁多次表妹到玩,都係呢一次見到姨媽會喊..比姨丈搞嬲左=]
跟住都去左美心到食...無哂胃口...唉
仲存做唒功課,但又唔識做=]想做都唔做牙我"唉   懶惰鬼!!

2007 年 12 月 31 日  星期一   晴天


cool 分類: 未分類

今日倒數喇..d fd個個都去玩呢!?但因為無朋友既約會,我先會去表妹到訓幾晚!
唉...見d朋友玩得咁開心,我都應該都開心埋一份!?但係我愈咁做,就愈不自然咁!!好難去諗d唔應該諗既野出黎!
琴既同表妹傾到4點幾都唔訓,傾傾下,表妹都訓埋!!我就未訓..哈]]佢打鼻鼾!!哈]]搞到我訓唔到呢]]
就到5點,我先訓得到喔!!?同表妹傾果陣,都好開心,因為有得去分享!!而且我仲講埋自己既恨事..
講到都喊,但係表妹唔知嫁-唉
                                  

                                          -end-  '''講咁多先""

2007 年 12 月 29 日  星期六   晴天


2007-12-29 分類: 未分類

去左表妹到玩,Relax哂!!無人管!!Good!

2007 年 12 月 23 日  星期日   陰天


2007-12-23 分類: 未分類

聖誕節為何都要返學!?為何要唔開心!?為何要整日留在家!?
牙..!!!好煩牙!!我只覺得今年既聖誕係好無聊!!
聖誕不會令我快樂!!聖誕只令我沈悶!!令我寂寞!!
I hate Christmas!!
                       
                                  -The End-

我牙叔又lock左密碼!!搞到我無得玩!!由今日開始..都唔知有咩時間
先黎到打xg!!