pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2008 年 4 月 13 日  星期日   晴天


2008-04-13 分類: 未分類

今日8點幾起左身,因為要拜山lo... ...唉!!
跟住無食早餐就同嬤嬤,叔叔,細佬去塔地鐵去荔枝甬!!
每次拜山都係一間美心到等"所以我地就係間美心到食喇!!
到左12點幾,叔公佢地話去飲茶... 但係我知一定唔夠時間去打波!
咁所以我問埋細佬返唔返屋企先!?咁佢又答應左喇...咁就無同叔公佢地飲茶"
我同細佬塔98c返坑口lo" 返到坑口都成1點幾喇...時間岩岩好啦!!
跟住叔到家,我同細佬都係同一時間咁換3..哈!!佢就返校打波,我就小學打波!!
咁佢就早我出門口,我就等到夠鍾先出門!!
返到小學... 本身心情都ok嫁!! 但係到某一d比賽就慢慢down牙...
我都唔知點解!!?不過到最後,winky講番d笑野出黎比我聽...
我先識笑...kaka" thx !!
所以最尾果一場比賽...加埋[謝裕祺]唔知係咪咁打- -'
佢係到都好打好多!!又識顧及人地... ...佢真係長大了!!哈]
跟住打完lu...打得麻麻地!!> <' 可以話超差!!哈... ...我無用了!!
同我一組果d人,我真係要講十萬個對唔住!! sorry!!
er...跟住仲好笑!!又玩入男廁d野!!哈"
但係我又聽唔到xxx講話要入男廁5分鐘=]
不過下次再玩大d!!你地班男仔死硬喇!!哈哈哈

PS. 我家養左d魚魚牙... 比你地睇下xdd

[[第一張]] 係咪好令令呢??!

 
[[第二張]]


*留個cm比我啦!! plz*

2008 年 4 月 12 日  星期六   晴天


wAtchInG FilM 分類: 未分類

今日我9點幾自動起左身!!我係o係星期六/日係咁早起身!!
起左身,去梳洗啦"跟住睇now既電影台lo"睇到悶... ...咁所以自己
又返番房訓覺..xddd"訓到12點,表妹打黎,佢問我起左身未!?我更係話自己起左身好耐
啦... ...傾完就玩電腦"down d歌就食野... ...到左1點左右,我就去換3出街!!
我都唔知點解!?我係咪好樣衰呢!?d男仔係咁望住我"但係無咩女仔點望過黎我到@@'
嗚嗚.. .. 跟住開始驚驚地喇"我到左CBY,打電話問表妹到左未!?都唔見佢牙.... ....
我係電話中同佢講番呢件事啦.. ..跟住我又驚喎"但係佢又叫我收線=]
咁我就叫佢快d黎"好驚!! 等左陣... ...見到表妹喇!!好開心]跟住姨丈同子庭就係佢後面跟住!!
跟住表妹見到我... ...佢個樣一眼望過黎,就講:哦...我明點解d仔望過黎喇!!
你化妝化得咁令... ...佢地更望你嫁!!
跟住我都'o'左> <" 唉... ... 其實呢,我有時同咩人出街都好"
d男仔就望住我... ...有d女仔都有望過黎o既!! 有時我都唔知咩事會望過黎!!
有次同黎黎出街又係咁.. ..同牙嬋佢地出街都係咁!!- -'算~
咁姨丈就去總統戲院到買票... ...我同表妹排緊隊!!突然姨丈就叫我地唔洗排!!
原來佢打[占]!!嘩!但都無人睇到lo!!個3個男仔都知唔知姨丈插左入黎嫁!!掛住傾計!!唉"
咁買完票,我地就行一陣啦!!o係時代廣場見到我既偶像牙!!kaka
見到Sammi同gigi"真人同係電視上面無咩分別!!都係咁.. ..
超多人迫過黎!!咁算啦.. ..無謂同佢地迫!!咁我同表妹講:不如算啦!!咁多人!!
咁姨丈就話去商場買d野比姨媽...咁一齊去"
差唔多夠鍾喇.. ..咁我地就去番戲院到等入場... ...姨丈買左爆谷同中既汽水比我同表妹share
我地睇[[舞出真我2]] !! 超好睇!!佢地跳既舞好勁!!跳d街頭舞蹈!超正ar!!
搞到我都好想學呢!!>3<'
睇完'我就塔地鐵返家lu...表妹佢地都應該返家啦!!
套野好好睇!! 睇睇下,連子庭都跳埋一份"哈!!果陣佢又坐唔定喎!!
係咁周圍動!!kaka"我同表妹係咁笑佢!!哈] 子庭真係乖左好多!!又肥左小小...
真係乖過我既細佬佬!! 唉... ...
聽日要拜山,唔知打唔打到曲棍球lo... ...應該夠時間返到黎既!!
我要進步ar!!唔要上次咁瘀=] 加油ar!! ar pink!! 哈[自我安慰]緊!!!

2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


2008-04-11 分類: 未分類

今朝唔知點解好唔願起身... ...
搞到7點先起左身,跟住就叫埋細佬起身!!
但係佢又好似賴床!!-[]-
咁我就快快手咁梳洗,著校服,搞下呢樣又食早餐"
咁就7點40分出門口... ...
跟住就到學校果條馬路,見到泳兒*咁我就同佢say hi"
咁佢就同我一齊行到番課室!!見到牙婷...
一放底果袋,我就去左洗手間lu..xddd"習慣]]
咁上CP堂...好彩有牙婷幫我整咋,果d野我真係有d唔曉lo!!
then- -上英文堂,教讀生字=] 係小學到讀緊似的!!?
上數學堂,開始有d眼訓!! 小息二,自己靜默中...
跟住上PE堂,無得上low" 咁就睇梁sir o既精華!!
睇NBA[[湖人對勇士]] 我都睇一半唔睇一半!!因為有d悶呢!!
Lunch- -d野食好難食!!只覺得今次d野難食左!!
後半小時,同布丁,牙婷一齊玩人!!哈"覺得好好玩lo!!
跟住加埋牙yan,莫嬋,牙moon同佢條仔!!牙yan同牙moon佢地玩得超搞笑!!
kaka]] 跟住打鍾了"就返番課室測中文*有dd唔識做!!=]
又上番數學堂...明dd啦!! 上成長新動力,超悶囉!!
又要上牙伯同牙婆o既成長xxx堂!!果個牙伯個身又臭!!
我同牙婷都頂佢唔順!!跟住我,牙婷同T.C係咁講笑!!
超爛!!哈哈*
放學同左河馬佢地打左一陣波,就過擋... ...
去左黎黎果到打!!打打下,加左幾個黎...一d識,一d唔識o既人黎打!!
不過都打得好開心牙!!都好耐未試過打得咁開心又打得咁好!! hehe]
從你手上得到o既野,我好開心!!多謝你!!
跟住打到5點幾,唔打喇"洗手,買野食!!跟住就同布丁,黎黎,仲仔
一齊走... ...咁我就陪黎黎整d野..跟住就各自各走lu!!

PS. 我好開心係你手上攞到一樣野!!我果陣都好驚喜原來你係比我的!!
好多謝你... ...你令我更愛你! kaka<<]開玩笑>>

2008 年 4 月 10 日  星期四   晴天


哭了..哭了* 分類: 未分類

今朝早中文綜合統測,我痴左線!!
唔睇第二頁o既提示...so 唔知合格!?
跟住就慢慢開始唔係咁開心喇...因為有d人提起Sport day
果日o既女子班際接力!!咁我今日記記埋埋都喊左3次!!
唉...其實我真係接受唔到牙!!平時跑3名內無咩所謂!!但一時
跑包尾...我真係未試過lo!!所以接受唔到!!
跟住MIss Hui又加多句野落黎!!真係好似有枝箭插入我o既心到!!
Miss Woo好明白我...佢真係好勁!!我好似完全比佢看透唒咁!!
er..同埋多謝牙婷啦"你安慰我...其實又唔怪得你嫁!!
其實大家都有責任]"*^&$
thx *
到而加我都唔知放得底未!?都唔知接唔接受到呢!?=()&%^!

2008 年 4 月 8 日  星期二   晴天


補* 分類: 未分類

200米----第一名

800米----第二名

跳高----第四名

社際接力4x100----第一名

社際接力4x400----第一名

班際接力4x100----第五名

今年o既成績令我無話可說!!