今日8點幾起左身,因為要拜山lo... ...唉!!
跟住無食早餐就同嬤嬤,叔叔,細佬去塔地鐵去荔枝甬!!
每次拜山都係一間美心到等"所以我地就係間美心到食喇!!
到左12點幾,叔公佢地話去飲茶... 但係我知一定唔夠時間去打波!
咁所以我問埋細佬返唔返屋企先!?咁佢又答應左喇...咁就無同叔公佢地飲茶"
我同細佬塔98c返坑口lo" 返到坑口都成1點幾喇...時間岩岩好啦!!
跟住叔到家,我同細佬都係同一時間咁換3..哈!!佢就返校打波,我就小學打波!!
咁佢就早我出門口,我就等到夠鍾先出門!!
返到小學... 本身心情都ok嫁!! 但係到某一d比賽就慢慢down牙...
我都唔知點解!!?不過到最後,winky講番d笑野出黎比我聽...
我先識笑...kaka" thx !!
所以最尾果一場比賽...加埋[謝裕祺]唔知係咪咁打- -'
佢係到都好打好多!!又識顧及人地... ...佢真係長大了!!哈]
跟住打完lu...打得麻麻地!!> <' 可以話超差!!哈... ...我無用了!!
同我一組果d人,我真係要講十萬個對唔住!! sorry!!
er...跟住仲好笑!!又玩入男廁d野!!哈"
但係我又聽唔到xxx講話要入男廁5分鐘=]
不過下次再玩大d!!你地班男仔死硬喇!!哈哈哈
PS. 我家養左d魚魚牙... 比你地睇下xdd

[[第一張]] 係咪好令令呢??!

[[第二張]]
*留個cm比我啦!! plz*
|