今日極度唔開心... 一.就有人講緊大話 二.有人講左真話 我而+憎你牙....有人同我講番又點姐...你咁就唔睬佢牙..?唔好無聊啦!! 如果佢地唔講比我知...我真係唔知道原來你對我同牙moon既印象好差囉.. 算啦...我知你內心有d唔'份'氣....但無計啦,,你同我解釋d野,,完全同佢地講果d樣 完全唔一樣囉!!好大隻老鼠喎...今日內心好煩,,,有空位...好想喊 但喊都要有原因,,我無... 有空位...
今日有病...但我都唔理,因為有朋友既支持....但好彩唔會因為我病..而失去水準嫁 都勝出....打兩場...極High..//5..聽日去牙moon屋企到玩...因為係佢既 大日子... 我唔知退唔退出女排...一時極想...一時唔想.//因為星期二無野做..會好悶.. so..15/16緊#$%^&
今日我病左....係喉嚨痛...食左藥//無咩事lu... 5..今日我細佬勝左個籃球比賽...我好開心牙...今日譚sir唔知去左邊...so搵左個另一個既牙sir黎...哈哈...我訓足成堂///果時 我係超累...因為食左藥呢...聽日係我既曲棍球比賽....希望你地黎支持我啦^^ BiBi~
唉...我又想打排球校隊...但今個月的逢星期四...牙sir話要去將軍澳體育館到打...好可惜 我要柳琴....無得去...//唔知退唔退出好..