| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 30 日 星期六  |
| 好悶呢 |
分類: 未分類 |
今日成1點30先起身.....
但9點幾果時,,曲棍球牙sir打黎...我牙爺接聽嫁...
跟住牙爺叫左我起身接聽...Zzz
牙sir話5齊人喎,,搵我去打,,叫我去跑馬地到...
跟住我話5打,,唔想去....果d人我又5識,,又無人陪我去//5打啦
聽日先打,,去京士柏到打....有人同我去嫁**詠琪**
XD//跟住grandma叫我去飲茶....5想去
跟住佢就叫我叮番d野食比我...佢就同牙爺去左稻香飲茶
[[同姑婆]]
唉,,日日係屋企都5知做咩...無聊囉
想做功課..但又5識做....
想同同學一齊做,,但都係關於電腦嫁...>
= =
超...miss任都5知有無搞錯嫁
要人做10份既剪報!!!又5見佢同第二組d人講
叫佢地做!!
中史又係咁!!!叫人做咁多野...
好憎中史果miss牙!!!
不過算啦....咪都係要做
好野牙....今日打邊爐XDD
|
2006 年 12 月 28 日 星期四  |
| 死得lu |
分類: 未分類 |
唉,,我仲未做哂功課牙...[[Help!!]]
今日黎黎同牙moon又去左我屋企,,又係得我牙爸同牙叔
都係訓緊Zzzz
XDD//
跟住番學,,我都係見到牙肥好似好5開心咁...[[點解?]]
ma...
放學,,又係打排..........
跟住又你係同牙moon去library.....then.....去左玩
ha.........
Happy together la....XD |
2006 年 12 月 27 日 星期三  |
| 一dd5係咁開心[[嬲牙]]>_____< |
分類: 未分類 |
今日早上牙moon同黎黎上左我屋企[[[得我老豆同牙叔]]
"訓緊中'''zzz
跟住8點55分出門..返學校
打排,,唉....好5慣牙[[好耐無打]]
我牙,,,差左好多牙
跟住上堂....一半留心,,,,一半5係咁留心[[玩囉]]XDDD//
放學....又打排,,打到個個都無心機牙.....哎呀//
走lu,,走返屋企[[同牙moon]]
去行街..周圍行//見到3個朋友
婷婷 、莫玲 、連浩朗....
唉!5知邊個呢,,係咁搶我既野黎玩,,
仲5見哂好多野都係我好比心機整既野!!
有小小傷心 跌左手提.....
5仔牙!!
死人頭黎嫁....
又見到隻狗仔lu....大隻左好多喎XDDD//
好cute呢........ha
下次有機會再去下先
不過我5想再比人整估牙!!!
玩得幾開心啦XD |
2006 年 12 月 24 日 星期日  |
| 好悶牙 |
分類: 未分類 |
成日留係屋企,,好悶牙,想去人地屋企玩牙[[5知邊個比我上去你屋企呢?]]
悶爆燈牙//
好想玩,,但一d人既家人5比佢地出黎玩,,一d又5知死左去邊....
想約出黎,,都難啦!!
係屋企5想做功課牙[[好賴]]XDDD//
所以日日都係到打機[[都幾刺激]]
唉,,但打打下,,就比牙grandma話:玩完未牙,,去做功課啦!
<<<哎呀>>>>
Help me,,
Who help me? I want to go out
Who want to help me? {haha}
任何一位都得嫁?XDD |
2006 年 12 月 23 日 星期六  |
| it's so bored |
分類: 未分類 |
我5知點解成日都係咁留係屋企到唔知做咩,,
想約朋友,,但............5好提lu |
« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | »
|