| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 16 日 星期六  |
| 好嬲牙.... |
分類: 未分類 |
今日我12點21分醒左,,跟住我細佬出左去做義工....
但原來佢5係去做義工囉[[[Angry]]]
打左好多次電話比佢[[5聽我電話]],,[[講粗口罵我]]
佢仲話以後5番屋企.....
不防同你講牙....你有咩用牙你,,,為左個八婆,,叫你做小小野..都5行做
仲有,,你每次有咩事,,有咩唔開心[[[有邊一次,,我係無幫過你牙]]]
你e家令我好失望囉!!I hATe u..!!
我幫你,,咁你有邊一次係幫過我嫁,,[[有無牙??!!]]
幫你,,你一d都5心令嫁,,一d涼心都無!!!
我未見過d人好似你咁!!一d涼心都無,,幫你就當狗肺!!同埋一d上進心都無...
一日只係溝女,,!打機!!玩完就訓,,訓完又食!!!一d都5孝順,,你有無搞錯牙....!
無賴..!!我好後悔幫你咁多做咩牙,,一d都5識尊重....,,早知係咁既話...
我5幫你,,睇住你點比人打....!!!!!!
我咁幫你做咩姐,,我為咩牙,,[[為你好咋]]
你估我真係唔當你係我細佬牙,,,!!我為你,,你為邊個牙!!!?
你令我好傷心!!!
|
2006 年 12 月 15 日 星期五  |
今日成日都落雨  |
分類: 未分類 |
唉,,落雨都無野好玩,,
頭個兩堂[[老師病左掛//無番]]
so訓左覺覺豬//Zzz
哈哈,,跟住5知點解訓得耐左,,好似唔舒服//[[頭暈]]
無力行路//
......................
放學同朋友仔打波[[無落雨既時候]]
XDDD///
跟住同明慧,,牙moon,,牙肥去睇高from唱歌//
幾好聽啦^____^
跟住去M記見番兩位小學同學XDDD//
|
2006 年 12 月 14 日 星期四  |
| 為左一d野,,都唔開心嫁 |
分類: 未分類 |
今日番學都幾開心啦,,但一放學,,原來係一d都唔開心嫁,,//同
細佬嘈...!! //好嬲牙..
我仲喊左出黎,,// |
2006 年 12 月 13 日 星期三  |
| 開心既一日 |
分類: 未分類 |
原來落雨,,都好好玩....//今日好開心,,同左細佬果班到玩
XDDD''''跟住放學,,同牙肥同牙moon去左M記///食野
同埋細佬既兩個fdXDDD""
5講啦,,你地要多d黎牙^_____^ |
2006 年 12 月 12 日 星期二  |
| 忙碌既一天..//掛 |
分類: 未分類 |
今日原來要練排球...//問左人借...xddd'''
好啦//我未做哂功課,,聽日先再寫kaka...// |
« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | »
|