pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 5 月 2 日  星期三   晴天


今日好酷熱 分類: 未分類

今日好酷熱牙,,我無番學
腳5係咁好,,無番到學
唉,,5想打喇

2007 年 4 月 29 日  星期日   晴天


今日先開番部電腦 分類: 未分類

唉,,都怪我牙uncle啦
又要lock密碼...好煩牙佢> <
原來我之前打過果d野,,係中哂
因為我之前都試過,,同經歷過
所以我又見到你地一個二個都係咁
我只好係到,,講d你地5明既野囉= ="
估5到,,你地又中哂
哈,,5緊要啦
人始終會有e d發生
要識得去面對....
5好成日避開佢。。。
咁先得嫁^^
明5明??
明既話,,你可以慢慢咁改善下自己既錯點
5明既話,,可以係到問我嫁
5死怕事啵XDDD"
PS:你地5好5開心喇
      星期一打排比賽,,[[要加油牙]]
     唉,,琴日同完你地打完波,,我塊面紅哂
    <<<燒豬哇!!!!!>>>

2007 年 4 月 25 日  星期三   陰天


好多野你地可能明,,可能5明 分類: 未分類

今日,我見到幾個人5開心了
你地知嗎??你地有無諗過你地5開心既事
全部都係關於自己既愛情呢??
其實當你鍾意佢,,你就會咩都願意為佢做
但一天,,5想見到既野
偏偏要係你面前到出現,,一次又一次!!
扮睇5到,,但內心總有5舒服....
每逢訓緊前,,都會諗起
個心就痛,,比人打咁
跟住就喊左喇......
咁樣大家咁樣落去,,為咩姐??
如果大家咁愛對方
應該要有一個字[信任]
如果大家都已經5再信任對方,,
又懷疑.....咁落去
我比個答案你[你會好傷心同喊囉]
做人,,一出生....可能大家都要關懷同愛情
但你地要愛情之前,,係咪真心愛佢呢??
男仔應該讓女仔!!5好咩都要嘈黎嘈去
愛情可以為你地帶黎開心,,又可以帶黎傷心
如果終有一日,,你可以放得底
你就5會喊啦<<<<>>>>
你話係5係牙??
今日我講既野,,希望對你有助呢...
PS:我又打左日記喇
     唉,,咁耐都未派英文統測,,好緊張嫁
    好驚牙!!!>, <


2007 年 4 月 24 日  星期二   雨天


補打星期日 分類: 未分類

唉,,今日落好大雨牙>,<
星期日,,我12點正,,出左門口喇
跟住12點40到左銅鑼灣>>>>
等牙婕仗黎,,我只係識係MTR<sogo>
門口到等,,我5識到sogo正門
咁我就打比我表妹,,就話我5識去
跟住牙仗就搵我喇
xd,,搭車去表妹屋企....係赤柱
^^"
到左lu....玩左陣
玩得好開心牙^^
跟住到左4點幾,,我地就到銅鑼灣
睇<十分.愛>,,有d情侶以為我同我表好係....= ="
唉,,無眼睇喇!!!我地買左一杯coke同埋爆谷
果爆谷極大杯囉...
跟住我表妹同我一齊到女廁同一隔
跟住倒左一半>>xdddd^^
果時笑到我死牙
跟住入得埸lu,,,睇睇睇
一時睇到笑,,一時喊左出黎....
好感動牙...*o*
8點幾睇完,,打左比婕媽,,一齊去鋸扒
好好味牙
食得好開心,,好好笑....
咁就食到9點幾....
跟住我自己番屋企,,沖涼
拾書包.....就訓覺XDDD"
PS:牙鍾生,,我有打到喇
     你要留言牙!!!XDD

2007 年 4 月 19 日  星期四   晴天


好開心哇 分類: 未分類

今朝早,,我6點50分起左身...
咁就7點30出左門
行到半路,仲仔見到我,,跟住有講有笑咁
行喇...xd
跟住小息同今日都玩得好開心
同牙女們啦,,[老公]同我個仲仔
肥可等等....
真係開心過平時
今日特別好玩同開心,,你地覺嗎??
PS:你有無理過我,,你係sms同我講
     [老婆  我愛你]但你講完之後
     無咩點理過我,,,我問你鍾意我d咩
     你就話鍾意我得意...
     我覺得你係玩緊我囉!!!