我e+上緊堂牙,,好悶牙.... 上CPD堂,,真係幾悶下囉XD// 唉>>>>>
你以為你咁做,,我會開心嗎? 我話比你聽,,我一d都5開心,,你5好再咁下去喇// 我好5開心你咁做......好傷嫁!!!
今日無野講XD
今日既心情如水一樣.... 好悶好心不自然咁..... 好doWn.... 唉.........
唉....悶到5知咩咁// 為有做功課啦XD