今日我成1點幾起身....訓得好'林' 唉,,但係5得出街,,因為我未溫書同做功課 PS:牙筠,,sor ar//第一我5出得街 第二我未溫好書,,所以借5到比你// SoR Ar..... > , <
唉,,朝早返到學校好無心情.... CP堂好好笑...XD// 笑到我肚痛牙........ 跟住打排//幾好玩咁啦 跟住6點幾先走.....
今日無咩野做....上堂....又落堂// 悶cake 囉! 無野講lu........ 5打排球啦!!!!!!!!!
woo..好耐無黎lu// 今日同d朋友一齊玩.....食野好開心...............
Ha..今日可以話我曬到成隻燒豬咁牙// 5講住//我好累...Zzz