我要多謝橋姐姐XD 因為我覺得除左我d朋友同家人之外 對我好好...我有困難果陣..橋姐姐都安慰我 多謝您!橋姐姐 我真係好開心可以同你傾下計
就黎喇...就黎喇... 就黎生日牙.....8月6日...哈 唔知會唔會有咩禮物呢??哈 好開心牙我 我要做大個女XDD 生日生日Kaka
唉,,岩岩睇完14碎媽媽,車... 都無野睇既-,-有d悶囉 我同我表妹都好失望....唉 仲以為有野睇tim,,原來攬一攬就有左... 超低能,勁搞笑.... 哈....但又遲星期一先做,,好失望牙 又要等-,- 跟住星期6做唔利波特第3集 有小小唔係咁明... 唔好理住喇....後會有期Bi*
得唔得呢 我好鍾意佢牙^^ 我偶像好令令牙>,< 唉,我有佢咁令咁就好喇....kaka 你地有咩做呢?你地鍾意Niki Chow嗎? 唔洗問,我係十分鍾意佢牙...哈哈哈
到左跑馬地打曲棍球超熱,唉..help 燒豬牙.....!!! 好啦,,e幾日唔打住