| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 20 日 星期日  |
| 又係落雨 |
分類: 未分類 |
昨天,,我同我細佬同佢條女一齊搭MTR到我表妹
屋企,,唉.....由果一個時間到晚上番屋企途中
我起碼見到佢地啜左超過十次啦
唉,,無眼睇佢地
去左我表妹到,,都幾好玩
玩左好耐,,5點幾就婕媽,,表妹,,我,,細佬佢地一
齊搭車到香港仔,,我牙媽home
到食晚飯,,好好食牙>,<
就黎暑假,,我一定會去我牙媽/我表妹到訓一個禮拜
XDDD...我好鍾意果到牙,,又好玩...又free
唉,,
|
2007 年 5 月 17 日 星期四  |
| 快d過埋e兩個月 |
分類: 未分類 |
好快就咁過,,你要努力牙
ar_ke!!!
You are the best!!
星期6去我表妹到玩lu
XDD"多d黎留言 |
2007 年 5 月 15 日 星期二  |
今日辰扮開心既-,-  |
分類: 未分類 |
今日都算幾啦,,都5好玩既一天
今日比我見到好多野囉
一d都5開心.....我發誓我以後都5會對佢笑
笑,,好辛苦囉.....原來佢有好多女仔圍既...嗚
一d都5好玩!!好累了,,我以為暗戀係一件好玩既事
同埋好easy<<<原來5係嫁!!!
但起碼,,我前個星期....都有慢慢將佢咁當fd玩
e+好苦牙T_T^
PS:好開心你地有等我喎XD"
e一樣,,我好開針呢^O^ |
2007 年 5 月 14 日 星期一  |
| 好耐無黎喇 |
分類: 未分類 |
我好掛住你地,,好掛住e個blog牙
我牙uncle lock左密碼,,有幾耐我係無打過呢?
你地掛5掛住我先??XD"
你地得閒,,隨時打比我,,約我出街又得
食野又得,,傾計都得嫁....哈
5講喇,,你地要等我番黎牙>,<
I MisS yoU |
2007 年 5 月 4 日 星期五  |
| 下雨天 |
分類: 未分類 |
下雨天,你地想起d咩呢??
開心野,,定還是傷心事呢?
今日下雨,我都好好咁面對佢地呢
無論佢地有多白痴,有多無聊
我都5會理會佢地
今日算熱算冷。••
放學果時,,先發現我對鞋
唉,,算喇!!
小馬,,哈。。。今日好好玩牙佢
德育節,,我地睇小孩不笨<搞笑篇>
哈,,好搞野
今日最開心.....
5知你地又點呢
我今日玩左好多野
聽日我可能又去我表妹到玩喇
有咩事,,打一打我手機。。。就搵到我嫁喇
PS:我一定會玩死你地嫁!!!!
我5會對你地咁[[[衰]]]既!!! |
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 97 | »
|