pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 5 月 29 日  星期二   晴天


唉.... 分類: 未分類


你做得到嗎?我日日返學都唔知為咩?為左等放假嗎?我覺得係囉
日日返學,我漸漸有左個習慣牙
[[訓覺]]
唉,我唔知返學點好?只好小息又訓,lunch後半小時又訓過
日日都訓,咁就等到放學......
返學既樂趣就黎無了=,=

2007 年 5 月 27 日  星期日   雨天


琴晚同今日 分類: 未分類

昨天,,同左兩個男仔傾電話,第一個就講到自己maths同自己好有料咁
第二個係我網上既老公黎嫁,同佢傾計,笑到傻左......
同完第一個人傾,都無唒wood lu,,講到自己天下無敵咁=v=
傾完,就同第二個男仔傾,佢講左好多好多好好笑既野
笑到我流眼水喇....
傾傾傾,,傾到3點幾,我就眼訓喇.....
但無啦啦,,又諗起ghost喎,,驚驚呢
傾傾下,,就要收線喇,,咁我又驚打雷,,就聽住歌訓,,咁發夢,,見到ghost牙=,=
但又訓得好林....柅唔到雷聲...
第二朝早,,我11點幾醒左,,叫唔到佢起身,,哈
點知佢都未醒,,kaka...傾多陣,,就同我表妹
落街buy 野食.....dd好食啦
跟住玩電腦,,又同緊佢玩msn....
哈,,唔講喇,,講住咁多先啦......

2007 年 5 月 25 日  星期五   晴天


昨天我去左我表妹到訓 分類: 未分類

訓兩晚,但我唔夠牙....想玩多一日
跟住我就同我細佬講,我訓多晚,跟住我細佬就都話去lam king到訓囉
唉,大家都講緊大話,我就其實去左我表妹到訓,但我就同左我牙ma講,我去左
牙媽屋企到訓,我細佬就都同我牙ma講,去牙媽到訓,點知都係去左佢個fd屋企到訓囉
唉,做到咁既年齡,都一定有講大話既時期的
我都唔想講咁既大話,但唔得牙
昨天玩得好開心,訓得好好,玩得好開心好開心
唔知到我牙ma嬲唔嬲我地呢??我希望佢明白我地既心情同日日留係屋企既苦悶
其實到e+,我覺得我牙爸對我係最好既一個,但知知係唔係因為佢唔理我,我講既要求
佢都比到我,我就鍾意我牙爸呢?但我都知道我牙uncle係好疼我的,係我自己唔識得去[真識]姐
唉,我真係唔知點解,一路打e篇野,就一路想喊咁牙
唉,做人做到咁,都唔想...........
唉......
PS:我係唔係打好多個唉牙?唉....

2007 年 5 月 23 日  星期三   晴天


今日終於好天 分類: 未分類

哈,,今日好天了,,好開心牙
無落雨好好玩,,個個都打排球同籃球
唉,,今日比我細佬嚇死左T_T
好睬無事姐
上星期日打曲棍球好好玩,,雖然落雨
去左一樓玩,,但都好搞笑XDDD
好好笑
       

2007 年 5 月 21 日  星期一   雨天


Rainny Day 分類: 未分類

Why always rain?It's summer?
Or hv god not happy?
When the weather is rain , I
feel unhappy, so down
But I do not know why <<<>>>
就黎大考了,,大家一齊努力喇XDD