| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 7 日 星期三  |
| haha..... |
分類: 未分類 |
今日每一個小息,,我都好驚囉...
如果牙妹有睇到,,你地都知咩事
唉,,救命
但,,我覺得同你地玩,,我好開心牙^^
一考完試//我同你地去食野牙...,,好嗎??
XD///你地要快d答我喎
好啦....5打喇...[[溫書書]]kaka
|
2007 年 2 月 5 日 星期一  |
| 今日佢5等我放學 |
分類: 未分類 |
唉....今日小息玩得好開心,,[[有你地陪我]]
仲識到一個f.1仔XD
佢幾nice牙.....
好開心....
但放學,,我見到佢走先....
5知咩原因??!!就走左,,
佢答應過我..........
但好失望牙////
嗚嗚
好彩,,我同我d牙妹一齊到球場打波
玩得好開心....不過要走黎走去
d管理員5比我地玩....又走走走
XD....玩得都幾開心,,
6點2就走人lu//[[太晚]]
唉,,我希望你補番啦/////// |
2007 年 2 月 3 日 星期六  |
| 2007-02-03 |
分類: 未分類 |
今日9點30起左身,,諗住溫陣書[[[點知5係囉]]]
我牙grandma比左三樣野我做....
1... 食羅白糕
2... 洗碗
3... 掠衫
唉...做得黎都已經11點幾,,靜搽番20分鐘溫書,,[[唉算喇]]
5溫住....跟住換衫//12點20分出門到油麻地到打曲棍球
XD,,,條友輸波,,係到''妖''左我一聲囉[[無奈]]
We arE suRe wIn XD
13比2[[[希望下一次我見到你地有進步啦]]]
打完,,之後同隊友去M記食野,.....再到7仔買薯條
,,再到街邊買雞蛋仔.....XD好大食牙[[我同Winky]]
跟住我地兩個5食,,比牙hillman食
好免強牙你
好累,,,.....
PS:仲仔sor ar//睇5到你比賽,,下一次我一定會黎
PS:係MTR station見到牙妹你地,,,好驚喜牙....
同婷婷,,同一個女排既f.1仔///I forget u name
<<<<<so sor>>>>>
|
2007 年 2 月 1 日 星期四  |
| 咁就過左一個月 |
分類: 未分類 |
到二月lu,,5知你地有咩野做下咁呢??千奇5好學我地2c班d女仔,,就得嫁喇
今日小息好開心,,!!!!!玩得勁high[[[xddd]]
|
2007 年 1 月 31 日 星期三  |
| >>>>>>>>><<<<<<<<<< |
分類: 未分類 |
XD//....今日真係比我見到d野囉..//好好笑
好靚仔牙,XDD |
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 97 | »
|