今朝早遲左出門,搞到牙女同細佬d fd個個喺樓下等我=]
真係sor!!!跟住就返學啦...跟住話要上課室,唔集隊
好野牙...跟住就上課室溫書啦!!搞左d無聊野...
跟住就上BF堂,我明明琴晚溫識唒,之前又係溫識唒嫁!!
但到左test...就唔記得左小小牙!!諗黎諗去都諗唔到
咁就錯左1題喇>,<好唔抵!!
跟住其他堂都ok啦....仲頂得順!!
跟住數學又有test,都ok識啦!!還可以...咩都ok啦
跟住Miss Hui話聽日都會有test=]溫死左喇...唉
上完左數學堂,就班主任堂....小息!!做壁報
miss胡叫我同小k去電腦室到搵d圖片...搵完...嬲到爆!!
部機hand hand地!!咁就無喇...只好聽日再搞過!!
到左放學,我去左2樓到等細佬/牙女一齊走
跟住佢地今次早過之前放啦...好!
仲仔話等埋佢,所以我同牙bo同牙欣喺一樓到等佢..
傾左陣,見到牙嬋同佢個fd...一齊傾左陣
等到仲仔佢地喇...咁我就走啦
同埋牙bo...行到半路,個死人劉智軒扯我d頭髮,仲搶埋條[邊]<<唔係咁識打
跟住我就唔信打唔到佢...`lam king真好人!同埋仲仔...幫我攞書包同d書
佢咁鍾意玩,好!!我就同佢玩,同佢跑...之後攞埋條[邊]
佢真廢..kaka我捉到佢,我梗係打佢兩下嫁啦!!
佢之後又話唔係佢到...佢話係文西到!!我都唔理就打左佢兩下
鬼叫佢搶左我d野先咩!!無得解釋嫁喇!!我攞番之後,佢走過黎同我講
:你打左我兩下,比我補番數!!
我就話:補咩數牙!?係你自己攞黎賤!你抵打囉!
哈...我係咁講XD
咁係牙ma...鬼叫佢咁樣做牙!!
唔做咪好囉....咁就唔洗比人打!你話佢而d係咪自己攞黎!!?
跟住行到MTR station...就同佢地講88喇...唔同路
返到屋企...睇排球賽!!好睇牙!!我邊睇邊食...
諗住食完飯,我就去做功課,溫陣書...咁我就會去訓覺喇!!
真係好累!但返左學有咩事發生自己都唔係估到...有時
真係估唔到...比左驚喜!?比左衰野你!?
唉....日子咪係咁過....一日一日咁過!!
有時我覺得d時間真係好寶貴...
唉...今日lunch既後半小時..同miss胡傾屋企人d野
又問我老豆d野啦...問牙媽d野啦...牙爺d野啦..
細佬d野啦...問左好多野
一問到我有無去牙媽果到訓...我就話唔會去喇
問到老豆...問佢多數係一星期番屋企有幾多次
我真係啞唒囉...
真係唔想點講!其實有時我真係好憎我自己啦..
但有時唔可以只係憎我自己一個!!我會憎埋我父母!!
牙媽唔理住啦...但老豆我真係唔知咁講佢好!!
其實佢係咪想唔要我同我細佬呢!?係既話請出問聲!!
我起碼有個[知]字牙!!今日miss胡問到我同老豆有無溝通
又係話無!!我覺得咩e d係父女既溝通方法嗎!!?
大家都唔理大家....只係個[笑]字!
講真啦....果次佢帶我同細佬上去果女人到玩幾日
果女人有個女...我老豆當佢係親生女咁囉!!仲對佢好好多...
好似當佢係女咁,我唔係囉!!只係個外人咁...
果陣我都好唔開心..!!佢好似當佢係自己既女仲多過我!!
我到而加都會記住囉!!真係有d野,我睇得到嫁!!好明嫁
我一睇就知咩事啦!!其實我睇e d野唔係好蠢囉!!
成日又唔比家用錢牙嬤...我做女牙!!都知e d野...比瘧家人先,跟住再出街玩啦
你比都唔比..就番大陸玩!!我都唔會理你喇!!咁鍾意去佢到住!!結婚啦!!反正又多個女喇!!
咁咪唔洗行黎行去囉!!仲唔洗煩tim!!不知幾好牙!d野岩你啦!
|