pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天


2007-09-12 分類: 未分類

今朝早遲左出門,搞到牙女同細佬d fd個個喺樓下等我=]
真係sor!!!跟住就返學啦...跟住話要上課室,唔集隊
好野牙...跟住就上課室溫書啦!!搞左d無聊野...
跟住就上BF堂,我明明琴晚溫識唒,之前又係溫識唒嫁!!
但到左test...就唔記得左小小牙!!諗黎諗去都諗唔到
咁就錯左1題喇>,<好唔抵!!
跟住其他堂都ok啦....仲頂得順!!
跟住數學又有test,都ok識啦!!還可以...咩都ok啦
跟住Miss Hui話聽日都會有test=]溫死左喇...唉
上完左數學堂,就班主任堂....小息!!做壁報
miss胡叫我同小k去電腦室到搵d圖片...搵完...嬲到爆!!
部機hand hand地!!咁就無喇...只好聽日再搞過!!
到左放學,我去左2樓到等細佬/牙女一齊走
跟住佢地今次早過之前放啦...好!
仲仔話等埋佢,所以我同牙bo同牙欣喺一樓到等佢..
傾左陣,見到牙嬋同佢個fd...一齊傾左陣
等到仲仔佢地喇...咁我就走啦
同埋牙bo...行到半路,個死人劉智軒扯我d頭髮,仲搶埋條[邊]<<唔係咁識打
跟住我就唔信打唔到佢...`lam king真好人!同埋仲仔...幫我攞書包同d書
佢咁鍾意玩,好!!我就同佢玩,同佢跑...之後攞埋條[邊]
佢真廢..kaka我捉到佢,我梗係打佢兩下嫁啦!!
佢之後又話唔係佢到...佢話係文西到!!我都唔理就打左佢兩下
鬼叫佢搶左我d野先咩!!無得解釋嫁喇!!我攞番之後,佢走過黎同我講
:你打左我兩下,比我補番數!!
我就話:補咩數牙!?係你自己攞黎賤!你抵打囉!
哈...我係咁講XD
咁係牙ma...鬼叫佢咁樣做牙!!
唔做咪好囉....咁就唔洗比人打!你話佢而d係咪自己攞黎!!?
跟住行到MTR station...就同佢地講88喇...唔同路
返到屋企...睇排球賽!!好睇牙!!我邊睇邊食...
諗住食完飯,我就去做功課,溫陣書...咁我就會去訓覺喇!!
真係好累!但返左學有咩事發生自己都唔係估到...有時
真係估唔到...比左驚喜!?比左衰野你!?
唉....日子咪係咁過....一日一日咁過!!
有時我覺得d時間真係好寶貴...


 

唉...今日lunch既後半小時..同miss胡傾屋企人d野
又問我老豆d野啦...問牙媽d野啦...牙爺d野啦..
細佬d野啦...問左好多野
一問到我有無去牙媽果到訓...我就話唔會去喇
問到老豆...問佢多數係一星期番屋企有幾多次
我真係啞唒囉...
真係唔想點講!其實有時我真係好憎我自己啦..
但有時唔可以只係憎我自己一個!!我會憎埋我父母!!
牙媽唔理住啦...但老豆我真係唔知咁講佢好!!
其實佢係咪想唔要我同我細佬呢!?係既話請出問聲!!
我起碼有個[知]字牙!!今日miss胡問到我同老豆有無溝通
又係話無!!我覺得咩e d係父女既溝通方法嗎!!?
大家都唔理大家....只係個[笑]字!
講真啦....果次佢帶我同細佬上去果女人到玩幾日
果女人有個女...我老豆當佢係親生女咁囉!!仲對佢好好多...
好似當佢係女咁,我唔係囉!!只係個外人咁...
果陣我都好唔開心..!!佢好似當佢係自己既女仲多過我!!
我到而加都會記住囉!!真係有d野,我睇得到嫁!!好明嫁
我一睇就知咩事啦!!其實我睇e d野唔係好蠢囉!!
成日又唔比家用錢牙嬤...我做女牙!!都知e d野...比瘧家人先,跟住再出街玩啦
你比都唔比..就番大陸玩!!我都唔會理你喇!!咁鍾意去佢到住!!結婚啦!!反正又多個女喇!!
咁咪唔洗行黎行去囉!!仲唔洗煩tim!!不知幾好牙!d野岩你啦!

2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天


2007-09-11 分類: 未分類

我覺得我升左中3之後,一唔明就舉手問老師....
同埋小息果陣,睇下有無排球打,如果無就留係班房到做功課喇...
係努力左好多...但我係努力,但永遠都比人話我係無努力過!!!
係有講唔係又講...
跟住我係班房到做緊功課,有一個bitch係門口到[廖]我...
果陣超想打鍋金佢囉!!不過如果我係出手打佢既話,咁我咪好笨!?
咁我就忍佢...睇佢威到幾時!!
就住上堂...食lunch...咪都係一樣
有時覺得悶/無野做咪出班房透一透氣...
今日無咩野做...做下壁報...做下功課
一陣我洗完碗...溫陣書書!!就訓喇
費時無精神..!!今朝先好笑,琴晚我係10點幾訓既...
跟住今朝自己無啦啦醒左...可能仲未清醒!!跟住咪諗
[e...今日星期幾牙!?係咪唔洗番學呢?定要番呢?]
諗下諗下...原來今日係要番的!!跟住個心情即刻低落唒=]
哈....真係覺得我好白痴>,<

2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天


2007-09-09 分類: 未分類

今日我12點幾起左身[一放假就係咁嫁喇]成日都係12點幾先起身
跟住牙嬤同牙爺去左飲茶,我叩牙嬤留番個位比我,我都要去...因
為唔想食粥....跟住同細佬一齊去稻香同埋姑婆,三淑婆飲茶
嘩!!D野食一d好食,一d唔係咁好食...
跟住我見到牙Zoe[教會導師]
佢都見到我地,佢就走過黎say個hi....咁都撞到佢=]
跟住我自己去左萬寧打d野...就番屋企...
沖個涼,跟住做功課,做先功課喇!!
就拾書包,溫書.....唉
聽日就有Test喇=]仲未溫完>,<
要加油牙!!食完飯,今日到我洗碗....洗到而家,先打得日記
今日成日都無玩過電腦囉...比唒古卓然玩!!我未見過佢溫書同做功課囉!!
成日係到玩....
跟住打埋日記,我又要返之房溫過書喇>,<
唉.....辛苦屎
希望聽日既test考得好好睇睇啦....順利d...XDDD]]

2007 年 9 月 8 日  星期六   晴天


2007-09-08 分類: 未分類

今日唔知做咩野...我6點52分起左身..哈
可能之前果幾日我早起身番學,仲要係今日果段時間起身!!
再訓番,因為好累牙....一訓就訓到1點幾喇=]
一訓身,就比牙嬤叫左我去探姑婆同去買書
探完姑婆....嘩!!唔去過MK,真係唔知到果到係好多人
我之前都有去過下既,但比我想像中多人好多囉=[]=
去果到買書,一個女仔問我係咪買e幾簿,我話係...
跟住佢聽唔到,佢就好大聲咁問我:係唔係牙!?
跟住我就話:你聾嫁!!我咪講左係囉!跟住心裡就講[八婆]
the...佢就比左張野我...就話第2果到排隊...排左陣,終於買好唒書喇!!
唉...不過果到好多人,個個都迫住唒囉!!我後面果條友,唔知做咩野
我睇唔到佢做咩,佢係咁撞到我pat pat到=]我想望後面都唔得,真係好多人
跟住比埋錢,就check一check d書...好!!岩唒...走人
塔MTR....又係多人到你牙>   <
跟住無位坐, 我就企左係到....跟住有一個男人
佢食香口膠....跟住佢望住我...我心裡面講:食你果香口膠啦!!XX!望望望!
佢係咁望,我係咁啤住佢!!
唉....過左陣..終於番到屋企喇....累死喇
PS:橋姐姐...
祝您:日日都咁開心...搵到好多錢!
       愈大愈令女...hehe