今日我12點幾先訓醒,琴晚1點幾先訓...
同牙璟玩早起身,我就無啦啦8點幾起左身,見佢無sd sms黎,我就扮8點幾
起身,sd 左sms比佢話我早過佢起身...哈
跟住再訓番...!!
12點幾,起身喇...一起身,頂!!!留M留到成條褲都係!!
好鬼煩!!做女仔真係煩死!!跟住同表妹傾左陣電電,就開部電腦黎玩
無聊無野做,就無啦啦開左我既留言板,好耐無去喇!!
睇番以前我同我d同學玩既日子,開心同唔開心既都係唒果到睇
睇下睇下,我以前真係好唔識去體諒我d fd!!好似係大唒咁!!
相比e+既我同以前既我,我而加改變左好多!!
我而加想佢地唔好針對我同玩我,我只係想佢地同我fd番!!
但我以前咁對我d fd,佢地一定會報復!!
點解我以前唔係好似而加咁諗呢!!?
佢地係無心,我都當佢地係有心!!
我以前真係好衰!!但佢地開始玩我同針對我既時候,
一開頭,我係喊到豬頭咁!!但我發覺見佢地咁對我!!我一定知道佢地想玩我好耐!!
只係之前無咩人咁黎玩我姐!!但一蘇雪盈開始黎想玩我,伍施彤就開始慢慢叫人黎唔同我玩
見佢地咁對番我,我就慢慢咁改變左自己,唔係我自己刻意去改變,而係無啦啦咁改變
而加覺得有我e個人都唔知做咩!?比人玩,定係點呢?!!
一時想讀到中3就唔讀,一時讀到中3無耐,就跳樓死左去!!
我真係唔知點囉!!唉...
一時訓覺果陣,都係到諗!!點樣面對蝦我既人!!?
打佢!?同佢串?!.......
唔知點.....有時又諗打傷人啦...比人趕出校仲好!!
但我驚我牙嬤會罵我!!但我唔咁樣做,唔得囉!!
死左去......會點呢!!??
PS:子穎就大過仔喇!!
大過仔對你牙媽好d牙!!
|