pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 8 月 18 日  星期六   晴天


2007-08-18 分類: 未分類

今日我12點幾先訓醒,琴晚1點幾先訓...
同牙璟玩早起身,我就無啦啦8點幾起左身,見佢無sd sms黎,我就扮8點幾
起身,sd 左sms比佢話我早過佢起身...哈
跟住再訓番...!!
12點幾,起身喇...一起身,頂!!!留M留到成條褲都係!!
好鬼煩!!做女仔真係煩死!!跟住同表妹傾左陣電電,就開部電腦黎玩
無聊無野做,就無啦啦開左我既留言板,好耐無去喇!!
睇番以前我同我d同學玩既日子,開心同唔開心既都係唒果到睇
睇下睇下,我以前真係好唔識去體諒我d fd!!好似係大唒咁!!
相比e+既我同以前既我,我而加改變左好多!!
我而加想佢地唔好針對我同玩我,我只係想佢地同我fd番!!
但我以前咁對我d fd,佢地一定會報復!!
點解我以前唔係好似而加咁諗呢!!?
佢地係無心,我都當佢地係有心!!
我以前真係好衰!!但佢地開始玩我同針對我既時候,
一開頭,我係喊到豬頭咁!!但我發覺見佢地咁對我!!我一定知道佢地想玩我好耐!!
只係之前無咩人咁黎玩我姐!!但一蘇雪盈開始黎想玩我,伍施彤就開始慢慢叫人黎唔同我玩
見佢地咁對番我,我就慢慢咁改變左自己,唔係我自己刻意去改變,而係無啦啦咁改變
而加覺得有我e個人都唔知做咩!?比人玩,定係點呢?!!
一時想讀到中3就唔讀,一時讀到中3無耐,就跳樓死左去!!
我真係唔知點囉!!唉...
一時訓覺果陣,都係到諗!!點樣面對蝦我既人!!?
打佢!?同佢串?!.......
唔知點.....有時又諗打傷人啦...比人趕出校仲好!!
但我驚我牙嬤會罵我!!但我唔咁樣做,唔得囉!!
死左去......會點呢!!??
PS:子穎就大過仔喇!!
大過仔對你牙媽好d牙!!

2007-08-18 分類: 未分類

今日我12點幾先訓醒,琴晚1點幾先訓...
同牙璟玩早起身,我就無啦啦8點幾起左身,見佢無sd sms黎,我就扮8點幾
起身,sd 左sms比佢話我早過佢起身...哈
跟住再訓番...!!
12點幾,起身喇...一起身,頂!!!留M留到成條褲都係!!
好鬼煩!!做女仔真係煩死!!跟住同表妹傾左陣電電,就開部電腦黎玩
無聊無野做,就無啦啦開左我既留言板,好耐無去喇!!
睇番以前我同我d同學玩既日子,開心同唔開心既都係唒果到睇
睇下睇下,我以前真係好唔識去體諒我d fd!!好似係大唒咁!!
相比e+既我同以前既我,我而加改變左好多!!
我而加想佢地唔好針對我同玩我,我只係想佢地同我fd番!!
但我以前咁對我d fd,佢地一定會報復!!
點解我以前唔係好似而加咁諗呢!!?
佢地係無心,我都當佢地係有心!!
我以前真係好衰!!但佢地開始玩我同針對我既時候,
一開頭,我係喊到豬頭咁!!但我發覺見佢地咁對我!!我一定知道佢地想玩我好耐!!
只係之前無咩人咁黎玩我姐!!但一蘇雪盈開始黎想玩我,伍施彤就開始慢慢叫人黎唔同我玩
見佢地咁對番我,我就慢慢咁改變左自己,唔係我自己刻意去改變,而係無啦啦咁改變
而加覺得有我e個人都唔知做咩!?比人玩,定係點呢?!!
一時想讀到中3就唔讀,一時讀到中3無耐,就跳樓死左去!!
我真係唔知點囉!!唉...
一時訓覺果陣,都係到諗!!點樣面對蝦我既人!!?
打佢!?同佢串?!.......
唔知點.....有時又諗打傷人啦...比人趕出校仲好!!
但我驚我牙嬤會罵我!!但我唔咁樣做,唔得囉!!
死左去......會點呢!!??
PS:子穎就大過仔喇!!
大過仔對你牙媽好d牙!!

2007 年 8 月 17 日  星期五   晴天


2007-08-17 分類: 未分類

今日終於好天喇,好開心牙!!哈...
聽我表妹講話我牙媽屋企有d事,又話幫唔到我bbq
算數...成日都係咁!!慶祝慶祝!!不如唔洗幫我慶祝喇!!
我咩都唔要喇!!跟住姨媽又話果BBQ佢搞喎,又唔知係唔係嫁!!
你地知佢嫁啦....一陣又話:不如唔好去喇,咁樣咁樣咪仲好...
唉,無眼睇佢地!!
同表妹傾傾下電話,喊左出黎!!
d人都無信用嫁!!一時又話唔得閒,一時就話有野搞!!
e d說話,我都聽過你地d大人唔小次啦!!
又話搵日先!!咁幾時牙!!講黎講去咪都係話唔去,點解唔講清楚d牙
反正你地d大人講得多嫁啦!!一時好一時壞!!
恨透你地!!
琴晚返左屋企,今日又做到隻狗咁囉!!
今晚又要做唒d暑期作業佢,唔做唔好去玩!!
我想e到d人唔好再講大話黎呃我地d小朋友啦
我地唔係再係3歲細路哥喇!!我地都識去諗嫁!!
都識諗你地個心係點諗!!我都識去睇囉!!
有家事,好心就搞好去啦!!一人讓大家行一步咪好囉!!
點解要搞到大家咁唔開心,又心軟呢!!?
d家事有幾難搞牙!?唔係講離婚,就講到要生要死!!
d大人最鍾意係咁嫁啦!!又係時好時壞!!
點解唔係大家讓大家,而係趕盡殺絕!!!!
有咩唔好咪講到岩囉!!有幾難牙!!人一定會做錯事嫁啦!!
唔比機會人,佢又點會咁都做得出呢!!?
大家都咁有緣識到大家,點解唔係相親相愛,而係搞到大家有咁既下場!!?
講左咁多野,又唔知為咩!!講左都無人明!!
最後一句:天給了我們很多好的事情,事物,人物,路程.....天給了這麼多,一定有好有壞!
              不是一定好,又不是一定壞!有些東西,你是想像不到的!但為何不面對現實,而去逃避一切呢!!?
                為何要搞到各不相讓呢!!?

2007 年 8 月 16 日  星期四   雨天


2007-08-16 分類: 未分類

今日終於返左屋企喇,唉...
我牙媽又話今個星期6同我BBQ,同我慶祝生日
聽表妹講話我牙媽e排[[跳掣]]!!唉...
唔好理咁多e d...見到牙媽咁,都無wood啦
星期6打算bbq完去表妹到訓一晚,跟住同子穎慶祝生日
唔知橋姐姐黎唔黎星期6果個bbq呢??
不過我都唔知我牙媽係咪講真!!一陣就唔記得左嫁喇
唉.....
唔理住喇,睇下我老豆比唔比先算啦!!

2007 年 8 月 15 日  星期三   雨天


2007-08-15 分類: 未分類

琴晚1點幾就訓左,一訓督訓到6點幾...嘍住再訓番
點知發鬼夢!!驚驚牙..秉持我唔咁再訓,訓左又發番
所以出黎去睇電影,睇到11點幾,bb訓醒lu
12點幾,我表妹又醒左喇!!一齊睇左陣電視,就一齊煮野食...
下午去左柴灣...去睇牙婆牙公
去左[[山仔]]到睇左陣....有差佬牙!!跟住個個牙伯同d婆婆各散東西
哈...笑死喇!!
跟住我地就去牙婆屋企,牙公包雲吞!!都唔知有無洗手就去包嫁!!
好唔放心囉...但此終都有食!!
番到表妹屋企...柯ss!!哈[[肚痛]]
聽日就走喇,好唔捨得牙!!
頂!!唔想返屋企牙...
唉...下次再黎過吧.