pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 11 月 21 日  星期三   落雪


2007-11-21 分類: 未分類

今朝6點2幾分細佬同牙嬤已經出左門口喇,因為細佬要睇醫生!!而我仲訓緊覺!!
到左6點50分,我就起左身喇!!起身,梳洗下,換33,跟住走出廳!!咩都無,又無野食!!
得一個雪芳cake係到=]但我知我唔夠飽!!so..我就食cup noodles!!正牙!!我幾enjoy!!
跟住差唔多7點半,我就出門口喇!!返學,見到miss姚!我同佢say hi,佢就同得傾計xd]]
傾下d成績牙,下年會唔會見到我牙,細佬點牙,講要努力果d........
傾到返學校,就要講bibi咯=]  咁我就去左河馬果到打波,打左陣,就上左課室!!測英文寫作!!
我都唔知囉!!全班都唔知!!好突然囉!!miss朱又無返咁多日,難怪我地係唔知囉!!怪都無用!!都要測落去!!
第4堂,英文堂,係一位代課老師,但佢黎遲左,果陣我地全班好亂,又有d係到玩!!出位!!有一位男同學話見到校長
係新翼黎緊,個個都雞飛狗走咁!!我同牙ting又扮睇書,全班都好靜!!校長話咁快就黎到我地班課到喇,佢係咁望,我地
就抄唒野咁!!校長經過左喇,我地個個都放鬆唒!!點知校長又走番轉頭,開我地班課既門,就講:你地識自律,繼續努力!
講完就走喇佢,我地聽完就係到笑,有d就扮校長講野!!哈...真比佢地吹脹!!
後來,代堂既miss黎教書,佢遲左到牙!!話咁快就小息喇,跟住就上第5堂,社會堂!!楊流明唔知去左邊囉!!有d就係到玩,
有d就攞部NDS出黎玩,有d就攞部手提出黎玩,聽歌等等啦!!我,連浩朗,陳定朗,牙標,陳衍志,黃銘軒齊齊擲粉筆!!
本身我都唔想玩既!!但死人連浩朗攞粉筆黎玩我!!我咪玩番佢,就係咁....我地幾個就係咁玩!!玩到癲左,玩玩下,唔玩lu..
費時比人報串啦..咁我就睇報紙,訓覺....
食lunch喇!!好好味牙,食pizza!!kaka]]好味道!!
食完,就梗係打波嫁啦=]打完波,上中文堂,極搞笑!!上數學堂都係牙!!hehe~
到左tell me more既時間喇!!=]  我同陳鑑軒同劉玉媛一齊坐埋同一行!!咁就死喇!!陳鑑軒超多野講囉!!又無啦啦提
起陳鎮忠!!衰人!!跟住又問我邊個係全級最令仔既人...我答唔出囉!!死人鄧偉明又黎亂估,又話我鍾意果個,又鍾意
另一個!!真係比佢玩死牙>  <"果陣又有個走黎亂估!!唉...=]不過又幾搞笑!!哈
但係真係好無奈囉,比佢地亂估,但佢地講f名我又唔係咁識喎!=]唉...
一放學番黎,我就見到細佬番d喇,但佢係累左d,咁我就幫佢蓋被,比佢訓陣覺都好!!佢聽日都唔番學嫁喇,要休息休息牙!!
真擔心死我喇佢!!

就黎旅行喇!!好開心牙!!BBQ BBQ!! Good!!  XDDD]]

2007 年 11 月 20 日  星期二   晴天


2007-11-20 分類: 未分類

岩岩食完飯,飽飽牙!今日lunch後半小時同河馬佢地打波,打得極搞笑!!哈...
跟住就打鍾喇,d時間真係快喔* 同河馬上3樓既女廁洗手,入到課室,趙sir就入左黎講話代堂!!嘩!
超開心!!因為代足3堂牙!!kaka]] 所以第8堂我同牙ting同趙sir傾d唔傾d..笑下唔笑下咁..哈!!
果陣,我係第二次聽到佢笑的咁開心又講野多!!佢同陳家朗佢玩得咁開心,我都想傾埋一份!!而且佢係咁傾
係咁笑,我好想有日同佢傾同佢玩牙> <" ...但我係女仔...佢係...唉=]第9堂,miss許又黎喇=]!!估唔到佢都會代
我地堂...又要我地對功課!!佢自己又坐係到改我地今朝測既test!!我攞到82分牙!!好開心!證明我係有溫書嫁!!kaka
跟住我問連浩朗借d野黎,佢就係咁玩我=]陳衍志無啦啦又講左d野,我就鬧佢死你包,d人聽到就係咁笑!!佢竟然叫
番我做老母囉!!吹脹!!仲要聲前聲後都叫我做老母!!不過又幾好笑既..同佢地講笑,都開心既!!但有時會過份左d囉...
希望唔會啦下!!

就黎旅行喇!!哈...]]唔知會點呢!?唔知大家會唔會玩得好開心呢!?但有劉玉媛係到,好似無咁開心囉!!

聽日細佬會無事,順利d!!

就黎打排球比賽,要加油牙!!唔可以輸!!要努力!!同埋星期6既曲棍球聯賽雖然我黎唔到!!但希望你地會有
一個合作性!!唔好發脾氣!!要控制情緒!!唔好因為覺得自己唔好就放棄唔打!!要盡力咁打!!要有溝通牙!!

星期6打完排球比賽,我一定會買份禮物比黎黎嫁!!佢生日過左,但佢唔介意的,我買左份禮物,希望佢鍾意!!

2007 年 11 月 19 日  星期一   晴天


2007-11-19 分類: 未分類

琴晚12點幾先訓,今朝就要6點幾起身!超眼訓!!今日成語測驗死得!!miss羅唔到最後個一分鐘先提人!=]
搞到我手忙腳亂!!唉...算啦!!肥硬!miss朱又無番喇!!都唔知佢搞咩=]唉!!上堂同牙ting傾計吧!!
咁就小息啦...落左去打波!!上科學堂,我竟然無訓到喎!!仲好似有小小留心tim...hehe!
超正喎!
PS:死緊喇!!星期6原來我要打曲棍球比賽,又要打排球比賽!!但撞左時間!!牙!!help牙!!
     無得打曲棍球牙!!今次只好期望佢地會贏啦!!shit牙!!排球比賽星期6同日都有喎!!打死人咩!!
     又唔同地方!!衰人牙!!又唔同時間,一日下午,一日早上!!Shit your mother!!
     hehe~粗魯左tim=]但真無好無奈囉!!撞時間!




Tomorrow my brother will go to hospital to has a surgical operation with my father!
I hope my brother will be okay. Don't have some problems to him! I 'm so worry for him.
I actually he will pass this surgical operation !!
2007 年 11 月 17 日  星期六   晴天


2007-11-17 分類: 未分類

今朝早10點幾起左身,梳洗下,咁就食左一碗粥啦,睇左陣電視,跟住我去換3,拾野,
打扮,等人電話就出門口喇xdd"      then,陳佩螢打比我,咁我就出門口,一齊去左塔MTR
我就要打比仲仔,去到調景嶺搵牙salad佢地,等埋黎黎,咁就去太子落車,去到黃大仙站見到仲仔同粱綺雯
到太子站喇,就去花墟啦!!嘩!!真係行死人牙!!條路咁長!!唉。。。=]終於去到喇!!嘩!!果陣我極興奮kaka
跟住我地個個換波3,跟住搓波,牙sir同我地練左陣就打得比賽喇!!對果隊都唔知咩學校,但好面善!
then,打第一回合果陣,都幾輕鬆既!!但第二回合就難左小小啦!!我地憑住努力,先可以追番d分先贏左!!ka]]
好開心,真係win左囉!!2:0  hehe]]          打完比賽,換番3就同仲仔佢地去左食吉野家!!好好味!!haha
跟住行去獅子山=]累左,果陣可以話係超無聊,去到又無野做!!上去又落番去=]唉.....
差唔多6點,就塔車番屋企lu....哈!!好累牙我!!返到屋企,食左d零食,就開飯lu!!
岩岩睇完性本善,都有小小不安!!個女仔好慘,我地都發生過唔小e d事!!
PS: 我打完場比賽,真係唔同左,唔係話打波勁!!係我既性格,心情!   打完真係唔想笑!!想個樣好嬲咁!!
      我真係唔知發生咩事!!?打完場波,唔想講野,唔想笑,咩都唔想!!覺得自己係一個閒人....=[]=
      唉。。。下星期六,日都有排球比賽,ivy又唔記得派通告比我地=]我唔知囉!!我唔知幾點打,又唔
      知係邊到打喎=]唔知係邊到打唔緊要,但係下星期六我又要打曲棍球比賽=\/=唔知點算!!只好等伍施彤
      派張notice我先要作一個打算!!OH。。。我要死喇!!打咁多比賽=]     我第一次打咁多比賽=]
      唉,都唔知點打!!唔知著唔著埋排球波3打曲棍球比賽好呢!??算....費時諗,派左張notice先講!!

2007 年 11 月 16 日  星期五   晴天


今日好黑牙。。。 分類: 未分類

今日放學打波,第一球中面!!第二球中手臂!!第三下就[咬柴]!!
唉,今日上第一,二堂,拍影像!!超正喎!!拍拍下我都笑左出黎!!NG左兩次!!
kaka...跟住上其他堂就悶悶地,眼訓
pe堂考試,牙sir話下堂教排球!!好野,又有得打排球lu!!正!!
miss朱無番牙!!唉,慘慘,無得上佢既堂!
聽日打比賽,加油!!希望聽日順順利利!!