今朝6點2幾分細佬同牙嬤已經出左門口喇,因為細佬要睇醫生!!而我仲訓緊覺!!
到左6點50分,我就起左身喇!!起身,梳洗下,換33,跟住走出廳!!咩都無,又無野食!!
得一個雪芳cake係到=]但我知我唔夠飽!!so..我就食cup noodles!!正牙!!我幾enjoy!!
跟住差唔多7點半,我就出門口喇!!返學,見到miss姚!我同佢say hi,佢就同得傾計xd]]
傾下d成績牙,下年會唔會見到我牙,細佬點牙,講要努力果d........
傾到返學校,就要講bibi咯=] 咁我就去左河馬果到打波,打左陣,就上左課室!!測英文寫作!!
我都唔知囉!!全班都唔知!!好突然囉!!miss朱又無返咁多日,難怪我地係唔知囉!!怪都無用!!都要測落去!!
第4堂,英文堂,係一位代課老師,但佢黎遲左,果陣我地全班好亂,又有d係到玩!!出位!!有一位男同學話見到校長
係新翼黎緊,個個都雞飛狗走咁!!我同牙ting又扮睇書,全班都好靜!!校長話咁快就黎到我地班課到喇,佢係咁望,我地
就抄唒野咁!!校長經過左喇,我地個個都放鬆唒!!點知校長又走番轉頭,開我地班課既門,就講:你地識自律,繼續努力!
講完就走喇佢,我地聽完就係到笑,有d就扮校長講野!!哈...真比佢地吹脹!!
後來,代堂既miss黎教書,佢遲左到牙!!話咁快就小息喇,跟住就上第5堂,社會堂!!楊流明唔知去左邊囉!!有d就係到玩,
有d就攞部NDS出黎玩,有d就攞部手提出黎玩,聽歌等等啦!!我,連浩朗,陳定朗,牙標,陳衍志,黃銘軒齊齊擲粉筆!!
本身我都唔想玩既!!但死人連浩朗攞粉筆黎玩我!!我咪玩番佢,就係咁....我地幾個就係咁玩!!玩到癲左,玩玩下,唔玩lu..
費時比人報串啦..咁我就睇報紙,訓覺....
食lunch喇!!好好味牙,食pizza!!kaka]]好味道!!
食完,就梗係打波嫁啦=]打完波,上中文堂,極搞笑!!上數學堂都係牙!!hehe~
到左tell me more既時間喇!!=] 我同陳鑑軒同劉玉媛一齊坐埋同一行!!咁就死喇!!陳鑑軒超多野講囉!!又無啦啦提
起陳鎮忠!!衰人!!跟住又問我邊個係全級最令仔既人...我答唔出囉!!死人鄧偉明又黎亂估,又話我鍾意果個,又鍾意
另一個!!真係比佢玩死牙> <"果陣又有個走黎亂估!!唉...=]不過又幾搞笑!!哈
但係真係好無奈囉,比佢地亂估,但佢地講f名我又唔係咁識喎!=]唉...
一放學番黎,我就見到細佬番d喇,但佢係累左d,咁我就幫佢蓋被,比佢訓陣覺都好!!佢聽日都唔番學嫁喇,要休息休息牙!!
真擔心死我喇佢!!
就黎旅行喇!!好開心牙!!BBQ BBQ!! Good!! XDDD]]
|