琴晚,我睇左一套叫做[性本善],唔知你地有無睇啦,我就睇左,
果集係講,單親父母既性關係/性需要。。。
個女仔個牙爸好疼愛佢,佢牙爸係想有個伴,所以一時唔記得左死老婆既生日,
個女就係因為咁,個女就發牙爸脾氣,但因為咁,[[牙爸就講左d野:牙女,你唔好嬲牙爸啦,
你要諗下你將來都會有一個家,到時唔通你想牙爸我獨自一個咩,等我死左,起碼都有個完整既家係到!牙女,我想錫你嫁,乖啦!出黎啦!]]果陣,個女走出黎,摟住個牙爸喊....
果一刻,我都喊左出黎,點解!?因為我牙爸唔係咁囉,套戲個牙爸起碼都記得個女,起碼都有帶佢一齊去玩囉!!
點解!?點解我牙爸唔係咁,佢而加掛住佢既家,無我e一個人既存在既!!果陣,我喊左出黎!!
好傷心囉!!跟住我心諗:你咁對我,我都唔再理會,咩人講到佢好岩都好,我都唔再同佢講野!當我無左個牙爸算喇!!
我都無左個牙媽,岩啦!!我無埋老豆仲好!!而加都唔係佢養我同細佬嫁啦!!!係我牙嬤姐嗎!!I don't care!!
跟住我就睇埋[韓城攻略],再睇埋[狗狗震多震]超好睇牙!
睇唒,11點幾我就訓覺,訓個陣又諗,又喊番出黎!!我想改變我自己,我突然想箍牙!但無錢!
好想箍牙牙!
今朝訓到12點,突然訓唔到落去喇,因為諗起就快黎既比賽,驚自己無實力去打。。。=]
就係咁,令我自己緊張左,所以訓唔到!唔諗住訓喇,就梳洗下,食左個老婆餅,做左陣功課,
就打xg,玩msn,做每日一篇,幫牙婷搵中史資料....
PS:係咁啦,古生!你對d仔女既都可以咁咯!我一定會雙倍奉還比你既!!不如你唔好係hk啦!你去番你真正既家啦!!我唔洗你咁辛苦走黎走去喇!!你去大陸到養你既家啦!!你咁對我,你估我唔識諗牙!!我唔會比咁多負累你嫁!!你e幾年對我做過d咩好野牙!?你咁對我同細佬,我係到話比你知啦!!我由果陣已經當左我係無你e一個衰老豆!!我適應左喇!!無左你,我自己都搞得點囉!!你估我死嫁!!你都同個女人生左個女啦!!點解唔快d結婚牙!!?你都唔洗咁唔得閒去果到,又去e到啦!!我大個喇,我識諗你地d大人想點嫁!!講真囉,我唔係死物牙!我識行,識諗嫁!!仲有牙,無論你點做,我都唔會理會,我唔會當你係我牙爸!!我憎死你..Koo Man Lung!
|