pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 10 月 28 日  星期日   晴天


2007-10-28 分類: 未分類

琴晚,我睇左一套叫做[性本善],唔知你地有無睇啦,我就睇左,
果集係講,單親父母既性關係/性需要。。。
個女仔個牙爸好疼愛佢,佢牙爸係想有個伴,所以一時唔記得左死老婆既生日,
個女就係因為咁,個女就發牙爸脾氣,但因為咁,[[牙爸就講左d野:牙女,你唔好嬲牙爸啦,
你要諗下你將來都會有一個家,到時唔通你想牙爸我獨自一個咩,等我死左,起碼都有個完整既家係到!牙女,我想錫你嫁,乖啦!出黎啦!]]
果陣,個女走出黎,摟住個牙爸喊....
果一刻,我都喊左出黎,點解!?因為我牙爸唔係咁囉,套戲個牙爸起碼都記得個女,起碼都有帶佢一齊去玩囉!!
點解!?點解我牙爸唔係咁,佢而加掛住佢既家,無我e一個人既存在既!!果陣,我喊左出黎!!
好傷心囉!!跟住我心諗:你咁對我,我都唔再理會,咩人講到佢好岩都好,我都唔再同佢講野!當我無左個牙爸算喇!!
我都無左個牙媽,岩啦!!我無埋老豆仲好!!而加都唔係佢養我同細佬嫁啦!!!係我牙嬤姐嗎!!I don't care!!
跟住我就睇埋[韓城攻略],再睇埋[狗狗震多震]超好睇牙!
睇唒,11點幾我就訓覺,訓個陣又諗,又喊番出黎!!我想改變我自己,我突然想箍牙!但無錢!
好想箍牙牙!
今朝訓到12點,突然訓唔到落去喇,因為諗起就快黎既比賽,驚自己無實力去打。。。=]
就係咁,令我自己緊張左,所以訓唔到!唔諗住訓喇,就梳洗下,食左個老婆餅,做左陣功課,
就打xg,玩msn,做每日一篇,幫牙婷搵中史資料....
PS:係咁啦,古生!你對d仔女既都可以咁咯!我一定會雙倍奉還比你既!!不如你唔好係hk啦!你去番你真正既家啦!!我唔洗你咁辛苦走黎走去喇!!你去大陸到養你既家啦!!你咁對我,你估我唔識諗牙!!我唔會比咁多負累你嫁!!你e幾年對我做過d咩好野牙!?你咁對我同細佬,我係到話比你知啦!!我由果陣已經當左我係無你e一個衰老豆!!我適應左喇!!無左你,我自己都搞得點囉!!你估我死嫁!!你都同個女人生左個女啦!!點解唔快d結婚牙!!?你都唔洗咁唔得閒去果到,又去e到啦!!我大個喇,我識諗你地d大人想點嫁!!講真囉,我唔係死物牙!我識行,識諗嫁!!仲有牙,無論你點做,我都唔會理會,我唔會當你係我牙爸!!我憎死你..Koo Man Lung!

2007 年 10 月 27 日  星期六   晴天


2007-10-27 分類: 未分類

今日訓到1點幾,哈]]都無人鬥我,kaka
跟住我就食左碗粥同埋食左一個老婆餅牙!!好好味牙!!我最愛呢!ka
then,我就玩電腦,玩到e +...
同人msn,去人地d xg到睇下,聽歌,down歌.....咁啦
細佬又唔係到,佢去左學校到,得我一個幾lonely!=]
哈...今晚要做功課喇,如果唔係星期日就係我既busy day!
琴日我去到家姐既xg,真係好開心!!佢令女,佢係我最鍾意既家姐!!
哈..XDDD]希望你好好咁過生活!

2007 年 10 月 26 日  星期五   晴天


2007-10-26 分類: 未分類

今日諗左好多野,岩岩沖涼又係咁,我係到諗,其實我自己係咪15歲嫁!?
又低b,又無d毅力!自己唔覺係個15歲既人。我諗得好多,下年我就係16歲喇,諗..
我會升到中4嗎?我會有多dd自由嗎?我會懂事嗎?.....真係好多牙!!我諗番自己原來係15歲,我
諗野都成熟d,但個人未成熟!!
又諗11月4既比賽,係我第一次既排球比賽,你地幫我打下氣牙,哈!但我自己可能唔係正選=]
我自己都唔知,邊個係隊長,大家心知掛,唉!好驚囉!打排球比賽,驚輸,不過聽人講
[要贏人,先要贏自己]!!人地咁講,我覺得佢講得無錯嫁!
果到我都唔係咁識去,但真係好感動!!有人話同我一齊去,真開心!
就黎又統測,未有時間去準備!!唉...
好多好多野諗....一有野煩我,我就燥喇!!跟住係咁講粗口!
有野都唔講得,只好同下自己解決,自己辯論!


2007 年 10 月 24 日  星期三   晴天


2007-10-24 分類: 未分類

keep住先...今日暫停!

2007 年 10 月 23 日  星期二   晴天


今日黑仔咯..哈]]]] 分類: 未分類

e牙!!今日4點15分去到將軍澳體育館,我換完3出黎,我一入場,嘩!!
個個都好似黎唒,得我一個遲到咁,咁我就問人係咪我遲到,好彩...唔係我最遲,牙sir都未到!!
唉...練波果陣都嚇死我喇,比人殺球都ban左3次!!唉....大家都係玩姐。。。
聽日唔知係咪同黎黎佢地去MK睇波3,哈]]]]
真係.....諗起都瘀喇!!>  <