pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 10 月 3 日  星期三   雨天


Busy Day 分類: 未分類

Busy Busy Busy...........
聽日要練波!!要加油牙!!
Keep住!!]]

2007 年 10 月 1 日  星期一   晴天


2007-10-01 分類: 未分類

今日買左allstar...哈,好開心牙
跟住就買左KFC食,好食!
跟住晚上我諗住做功課,仲未做唒=]
唉.....慘啦!!好多好多功課
聽日唔知洗唔洗練波....我都係唔帶PE3喇
唔練咪唔練囉...都無人通知,牙sir都怪唔到邊個!!
打住咁多先....

2007 年 9 月 28 日  星期五   晴天


又有得放3日假,真好! 分類: 未分類

琴既同細佬睇[男兒當入樽]!睇到一般唔睇喇,因為夜了
所以留番得閒再睇,一陣我打算再睇!!而兩晚,我發夢發到我自己同唔知邊個
係到打籃球...跟住訓得好笠!ka
跟住訓到今朝6點53分起左身=]比牙嬤叫醒左!唉...
又要返學...而加真係悶喇!!咁上堂,都無咩野既...我地個班睇老師黎上堂的
邊個惡就唔嘈!!邊個老師純既,就嘈到拆天咁=]真係無佢地收!!
上英文堂,而加都可以話係我既興趣,而加我要努力!!
上PE堂..真係曬死人喇!!最曬果段時間次次都係我地咁岩上既PE堂..真衰!!
上PE堂,要準備下次既籃球考試喇!!我都識識地啦!!對我黎講,無問題啦!
我運動算唔差嫁喇!跟住肚餓了,lunch time就開始食飯...食唒!!>  <
哈!!咁我就做下d功課...仲幫左兩個男同學做英文功課!!佢地真係呢..衰格
咁就上左中文,同埋數學,跟住就係我地3e班既大日子喇!!對3a班打籃球
當初都無人知我地會贏!但我地而大比數贏左61:9
哈!!我真係覺得有d驚喜!!雖然無我地女仔打,但我都感到開心!
唉..我同牙婷對打果陣,我輕輕力咬一咬嘴唇,跟住就巴巴聲係咁流血=]
果陣我都好驚牙!!流血不止....跟住我就叫牙婷去搵miss羅佢過黎
佢就帶我去校務處到...飲左杯熱水..無事!!=]
果陣我o左牙!!無啦啦無事....超
咁我就同miss一齊落去再睇班男仔鬥波喇...
打完lu....咁我就打算等埋細佬佢地一齊走!!但等左20分鐘有多喇!!
我唔等喇,就同廖軒進佢地一齊打波...打到5點15
唔打喇...想走人,但我又見到牙bo佢地打緊波,我就同埋佢地一齊走
飲左罐野飲,舒服唒~~~kaka...
又放3日假喇...唉,鬼死咁多功課,真係衰
又多一樣作文,因為miss話我上次作文,我同埋另一個男仔都高分
所以就打算叫我地兩個作文參加校外比賽=]我心裡面都無打算會攞到高分
我又唔會睇書,又唔會睇Newspaper!!唉...
所以作得就作...作唔到都要諗落去!!

2007 年 9 月 27 日  星期四   晴天


2007-09-27 分類: 未分類

喺9月25同26號果兩日,我無玩電腦,無咩點傾過電話,只留喺屋企到
e兩日,我d朋友喺手機sms比我,問我點過?去邊到玩?做d咩?
不過我都喺答:喺屋企到..d人都問我:你唔悶既咩?
我一d都唔悶!!我睇[[男兒當入樽]]睇到我想不停咁睇落去!!睇完繼續追下一集
但我都有諗到,e年既中秋,我過得好平凡,好似平日咁生活,無好似上次既中秋一樣
玩得咁開心!喺果兩日,我學會到[獨立]!!我覺得無論點過,我都唔會好似你地咁,盡玩盡食!!
所以我無咩事,都唔會出街玩!喺屋企只聽到d細路笑,因為佢地喺我樓下果公園玩得好開心
個個得意忘形!!我只留喺屋企....



到左番學既日子,係9月27號,姐係今日,今朝我6點50分起左身
去梳洗,著校服,跟住食左兩件三文治!!好好味!!咁跟住就同埋細佬佢返學囉
返到學校,我就同d F.1仔打排球!!打鍾喇!咁我地就要集隊,d大哥哥同d牙sir講
完早會之後,就上得課室,d人又問我:你琴日去邊到玩?
我就話:喺屋企...果女仔聽完之後,佢O左=]
唉....咁爬就問番佢,你呢?佢就話:我琴日去左同d fd煲臘
咁我就係到笑,果陣我都唔知比咩反應佢好,只好笑...
上到課室,有張野令我嚇傻左!!就係有關課外活動喇!我咪參加左排球校隊既
我要每逢星期2,3,4,5都要練波牙!!我死得喇!!d功課,d test!!點算呢??
唉,我真係諗唔到,點解牙sir會連續4日都要練波既呢??!!牙sir傻嫁!!?
跟住就上堂,英文堂...果陣派番果test,我係有信心合格的!!
我真係合格!!40分為滿,我攞到26分,雖然我喺我果班到攞第一!
但我都唔係咁開心,只係等等合格多小小姐...我都一d感到開心都無!!
個英文老師請我食一盒既麥緹莎,果陣我果班嘩左一聲!我心裡都感到驚喜!
我係覺得好大盒,攞第二名既就一包chocolate,第三名既就係一粒珍寶珠!!=]
d人話,第一名同第三名果位好大分別姐!!果陣我都唔知有咩反應好
唉...但我都係唔甘心!!比起另一班!!我好低分!!我英文果方面一向都比中文好好多!!
而加我要再努力溫書!!唔可以再咁等等合格既分數!!
跟住就派埋英文聆聽既默書,同埋科學既默書,一科95,另一科100分!!
e d先係我想攞既分數!!我一定唔會再咁低分!!跟住小息就同牙婷一齊傾下計,玩下咁啦
跟住就做功課,等到放學喇!!就搵埋仲仔佢一齊返,因為佢喺9月24號晚上答應我
今日一齊放學,咁就一齊返啦!!跟住佢牙姨定唔知佢牙媽打過比佢,就唔知咩事啦
但總之d時間問題,咁佢就話不如返番學校果到打住波先...咁我就話:我唔打喇..你去打啦
聽日再一齊返學囉..唔緊要!
咁佢就行番轉頭,而我就一返到屋企就食野,沖個涼,做功課!!
岩岩做完功課,我先開部電腦黎玩下...
PS:自從一d野發生左,我都無咩再理過你地,你地同我講野,我都無咩點理你地
      講真啦...我真係唔想咁無聊牙!!我唔想講到咁白比你地聽!!我諗你地都唔知我係
       嬲緊你地!!我唔會比人睇串我係憎邊個!!

 

2007 年 9 月 24 日  星期一   雨天


2007-09-24 分類: 未分類

今朝早9點幾起左身,跟住我同細佬就一齊繼續睇[男兒當入樽]
好搞笑,好好睇牙,連老豆都唔訓,就訓起張床到睇
[因為老豆佢早上放工,佢通常一放工就訓覺]但果陣佢就同埋我地一齊睇
哈...果套野好好睇牙!!睇左陣,細佬同牙bo諗住出去溜冰,叫埋我!
但我唔想做電燈膽,咁我就叫埋牙嬋,佢去就好喇,咁我地就去啦
細佬又叫我唔好遲,但....唉!!唔好提....
跟住就一齊塔地鐵去Mega Box果到溜冰,見到熟人
咁就去左影貼紙相先啦,跟住就去溜冰,都ok好玩啦
而加我都識小小,哈!!牙嬋跌左3,4次,我就跌左2次
細佬有一次比我撞跌佢,係刻意的!佢咁囂張,我咪撞跌佢囉!
佢係識玩的,但唔係完全好勁...但佢已經算好嫁喇
第2次,我同佢玩果陣,佢無啦啦自己跌左...kaka
有兩個職員佢地係溜冰的,超勁...佢地係睇住有邊個跌左起到就
幫一幫佢。牙嬋比同一個職員[男仔]扶番佢起身,哈]]]
跟住玩完,諗住去食野,但有d人好似ee不捨咁,等得黎都快5點半
咁算喇,唔食喇!!返屋企,係樓下買左個break黎食!!
番到黎,就同牙表妹傾電話,傾左陣,我都累了
今晚要早d訓,一陣去沖涼,跟住做功課,就訓得!!