今朝早9點幾起左身,跟住我同細佬就一齊繼續睇[男兒當入樽]
好搞笑,好好睇牙,連老豆都唔訓,就訓起張床到睇
[因為老豆佢早上放工,佢通常一放工就訓覺]但果陣佢就同埋我地一齊睇
哈...果套野好好睇牙!!睇左陣,細佬同牙bo諗住出去溜冰,叫埋我!
但我唔想做電燈膽,咁我就叫埋牙嬋,佢去就好喇,咁我地就去啦
細佬又叫我唔好遲,但....唉!!唔好提....
跟住就一齊塔地鐵去Mega Box果到溜冰,見到熟人
咁就去左影貼紙相先啦,跟住就去溜冰,都ok好玩啦
而加我都識小小,哈!!牙嬋跌左3,4次,我就跌左2次
細佬有一次比我撞跌佢,係刻意的!佢咁囂張,我咪撞跌佢囉!
佢係識玩的,但唔係完全好勁...但佢已經算好嫁喇
第2次,我同佢玩果陣,佢無啦啦自己跌左...kaka
有兩個職員佢地係溜冰的,超勁...佢地係睇住有邊個跌左起到就
幫一幫佢。牙嬋比同一個職員[男仔]扶番佢起身,哈]]]
跟住玩完,諗住去食野,但有d人好似ee不捨咁,等得黎都快5點半
咁算喇,唔食喇!!返屋企,係樓下買左個break黎食!!
番到黎,就同牙表妹傾電話,傾左陣,我都累了
今晚要早d訓,一陣去沖涼,跟住做功課,就訓得!! |