pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 9 月 23 日  星期日   晴天


2007-09-23 分類: 未分類

今日我9點幾起左身,無咩點食早餐就出左去同winky去
黃永榭果到打曲棍球,係咁留鼻水=]唉
係果到打,都算唔錯嫁喇..佢地都聽教聽話=]he
跟住落雨..所以我同winky打完波之後就塔的士番屋企牙
哈...跟住就番到屋企,就換番校服,同老豆,細佬一齊見老師,
今日係家長日牙...老師讚我乖,唔洗老師煩,不過佢見意我去補習=]
唉...跟住我就同老豆講,睇下一個月既英文test睇下點先啦
唔點既,咪去補囉...老豆就無咩野講,就話睇下果間野點唔點先啦=]
kaka...
見完老師,就見細佬果班既班主任,個老師講既樣,笑鬼死我
我都忍住忍住唔笑
佢個班主任講左半個鍾有多喇..唉!!講咁多樣,我同老豆都無奈死
終於見完喇,老豆就返番屋企再訓過覺..我同細佬就去百佳買野食...
返到屋企喇,我就換33,一路食野,一路睇[男兒當入樽]
e套野,我日日都播黎睇,一路追住黎睇...到而加我都未睇唒=]
好鬼死我喇,個流川楓好令仔牙,如果佢係真人就好喇..哈
跟住牙嬤無啦啦又叫我地換3,原來今日係做節=]
都無人話比我聽既..咁我就換3,打扮下[都唔係咁識打扮]
咁就去左東港城食飯,車!!果間野,都唔好食既
難食到死,...我又唔係咁想食,就番屋企先
再追過果套野黎睇...哈!!
PS:d病都差唔多好番唒喇!!不過d鼻水唔合作
     唉!!真係煩死我喇,睡覺都煩死我喇>  <

2007 年 9 月 22 日  星期六   晴天


2007-09-22 分類: 未分類

今日成日都留係屋企到休息,無出過街
今日只係睡覺同食野,無其他野做喇,功課唔多,諗住一陣做
叔叔今日買左pizza,果陣我睡左,所以一間既dinner,我就食佢[pizza]
xddd..今日表妹成日打黎,但真係唔好意思,我病,我真係唔想理咁多樣
等我好番先再同你傾吧.!!
曲棍球個miss打比我,問我星期日11點去黃永樹到幫手教d新手,
一聽到有得打,我梗係應成左啦完全無理過我個病...=]
咁我就問埋winky,佢又話無問題,咁我地聽日一齊去果到打波喇
聽日1點30先係我家長日..唉!!我諗miss都無野黎彈我嫁啦
我咁乖,哈哈
今日都要好好休息,等果病好番就活躍d啦!!XDD]

2007 年 9 月 21 日  星期五   晴天


今日生病了.. 分類: 未分類

琴晚,我都開始作感冒喇,咁同完表妹傾電話,就9點30訓左
訓到今朝既6點50分,就7點30到,就帛1細佬一齊返學!!返學果陣,見到
豬潤,就同埋佢返學喇...一返到學校,就唔比打波=]
咁我朝早就無得同佢地打波...咁就集隊,聽完早會就上課室..
上到去,Miss胡發覺我好似唔係咁舒服,就問我[點唔點牙?]
我就話[ok牙]上左幾堂,我都覺得一般啦...
跟住上上下..開始累喇!!就想訓覺...
Miss胡就同我講,話:你試下上體育堂,睇下得唔得先?
咁我就話:哦...好牙[[其實我一直都想上堐埋體育堂先嫁]]
咁上體育堂,又開始辛苦,開始標冷汗!!又想暈....
但我都要堐下!!咁就落堂,d人問我有無事,我就話無事
...............]食Lunch喇,個飯盒比我食唒...哈
跟住有半個鍾小息,咁我就本身係個走廊到睇人打下波咁啦
但又腳軟,標冷汗....所以入番課室到休息,伏起張桌到訓覺
跟住打鍾上堂,我都唔願起身!!咁岩岩係Miss胡堂,咁佢就叫我返屋企
休息,咁就miss幫我打電話比老豆,叫佢黎接我返屋企,佢黎左喇
原來我同老豆一樣,都係病埋同一樣野=]

2007 年 9 月 20 日  星期四   晴天


2007-09-20 分類: 未分類

今日同廖軒俊,牙bo同牙林智欣佢地一齊打波
好搞笑...
上堂差d訓左覺..其實今日無咩可以打係到講發生咩事
但我細佬真係好..唔知點講!!佢班主任係咁搵我黎講番
古卓然近排做左d野!!佢又成日發老師脾氣,又欠交功課!!
如果我係佢牙媽,我真係想死!!條友一日搵我幾牙餐...真係想死
唉...細佬最近真係失控咁,今日番到屋企話我無啦啦唔同佢打波,只同埋廖軒俊打波
無啦啦屈我唔同佢打囉!!我本身想了解佢而加諗d咩,想點姐
佢就發我脾氣,仲鬧埋我!!我果陣超唔開心囉!!想了解佢咩事姐!!
洗唔洗鬧牙!!?真係當我衰人咁鬧!!好似成件事都關我事咁
真係好失望囉!!想做個家姐,幫細佬做番d野,但佢咁既性格
黎同佢講e d野,以為有用嗎!!?
真係嬲死我牙!!
今日放學果陣,我幫miss胡放d野係佢果位到,跟住就有幾訓導老師黎搵我
不過全部d野都係關於古卓然,佢地個個真係為古卓然好好!!個個老師都叫我幫下佢...
我都想幫,但佢聽唔入耳!!個個老師指望我...但而加我好失敗牙!!
跟本古卓然咩都唔理,佢而加真係令我好想喊!!
聽日我真係唔知點同佢班主任傾落去...我真係好無面賂老師講古卓然d野
我自己都算ok搞得點,佐再加埋佢d野,我真係幫唔到d咩!!
佢有事,都唔同我講!!我幫咩牙!!?
我真係對佢好失望,佢d性格....變左.

2007 年 9 月 19 日  星期三   晴天


得左喇!得好喇! 分類: 未分類

好開心牙!!我終於可以入排球校隊牙!!
開心開心開心開心!!
無論我同佢地夾唔埋,我一定唔會再放棄我既目標牙!!

今日放學,同牙女佢地打波,跟住同個好耐無見既師弟...同佢,佢d fd打波
哈!!極搞笑!!kaka
今日無咩特別,但我都開心係我入到排球隊到!!