今日我9點幾起左身,無咩點食早餐就出左去同winky去
黃永榭果到打曲棍球,係咁留鼻水=]唉
係果到打,都算唔錯嫁喇..佢地都聽教聽話=]he
跟住落雨..所以我同winky打完波之後就塔的士番屋企牙
哈...跟住就番到屋企,就換番校服,同老豆,細佬一齊見老師,
今日係家長日牙...老師讚我乖,唔洗老師煩,不過佢見意我去補習=]
唉...跟住我就同老豆講,睇下一個月既英文test睇下點先啦
唔點既,咪去補囉...老豆就無咩野講,就話睇下果間野點唔點先啦=]
kaka...
見完老師,就見細佬果班既班主任,個老師講既樣,笑鬼死我
我都忍住忍住唔笑
佢個班主任講左半個鍾有多喇..唉!!講咁多樣,我同老豆都無奈死
終於見完喇,老豆就返番屋企再訓過覺..我同細佬就去百佳買野食...
返到屋企喇,我就換33,一路食野,一路睇[男兒當入樽]
e套野,我日日都播黎睇,一路追住黎睇...到而加我都未睇唒=]
好鬼死我喇,個流川楓好令仔牙,如果佢係真人就好喇..哈
跟住牙嬤無啦啦又叫我地換3,原來今日係做節=]
都無人話比我聽既..咁我就換3,打扮下[都唔係咁識打扮]
咁就去左東港城食飯,車!!果間野,都唔好食既
難食到死,...我又唔係咁想食,就番屋企先
再追過果套野黎睇...哈!!
PS:d病都差唔多好番唒喇!!不過d鼻水唔合作
唉!!真係煩死我喇,睡覺都煩死我喇> <
|