今日我12點幾先起左身,表妹果陣打比我同我傾左陣。
我就起身,梳洗下喇!!跟住我就食左d野,睇電視,上網玩
我想出下街,但d功課未搞點,溫又未溫過書,so,,,唔行街lu
仲仔無啦啦sd個sms舨,問我去唔去Ocean Park,我都唔知去唔去
自己又無錢喎!!咁我就問表妹去唔去啦!?打左過去,問完一聽佢既語氣,唉
早就知佢唔會去嫁喇!!算了吧.....
唉,喺屋企又唔知做咩好,只好玩多陣就做功課,星期一d野超煩
又要成測,又要Vocab and Usage test,又有Maths TSA既測試!!
好煩牙!!做咁多,又要溫咁多!!
打住咁多先啦。。。都無咩野講喇!
|