今日對唔住大家,對唔住排球隊既人,今日會輸波既原因,可能是我吧!!
好想講對唔住既係我,我好想同salad講,但無論我講幾多次都好,我諗都係無用!!已經過去,但我好內疚!!
我應成左佢,我要打得好d,比佢e一個隊長威d[[因為之前我打到佢]]所以我咪sd sms比佢,佢知我唔係有心
還說如果我仲係有慚愧既,就打好e一場比賽比佢睇,等佢做隊長既都威d!!我應成左佢,但我無做到!!我仲見到佢喊得好勁!!
我果陣十分內疚,好唔開心!!見到佢喊成咁,我自己都有責任!!我好憎自己!!
對唔住,我真係唔係有心!!我都想打好e一場比賽,但.....好無用囉我!!對唔住牙!!!
Sorry!!對唔住,對唔住,對唔住,對唔住!!!鳴..!!唔好意思牙,大家!!對唔住.... |