pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 12 月 15 日  星期六   晴天


2007-12-15 分類: 未分類

近排無打到xg,真係唔好意思喔!!因為果仆街古文威[叔叔]lock q左密碼,所以無得玩電腦!!
死撚樣!!好q憎佢囉!!又無得上msn,又無得玩...!!真無聊!!
唉,e幾日,都一般咁過啦!!一時開心既,就開我好快,唔開心既,就好慢!!想忙記既就唔得!!心好煩]]


仲有牙,有d人唔係浦開就唔好學人飲啦!!又唔知自己樣衰喎!!又想溝d令仔!!有d野唔洗人地講到明,你都知咩事呢!!
樣衰就唔好出咁多街啦!!又學埋人地飲酒喎!!真令人想嘔囉!!好心你地鑽個洞黎入啦!!又唔知醜!!成班都臭八婆!!

2007 年 12 月 11 日  星期二   晴天


2007-12-11 分類: 未分類

唉,比沙律知道左我一直避佢!!同佢講野,我都有d唔開心,內疚。。。我知佢唔係咁小氣既人,不過我自己問題!!
唉,好唔開心...次次都係要喺人地面前笑..扮開心咁!!唉...沙律!!我真係唔知點講好..想講對唔住,但十家聽到都會好煩..
但我真係好對唔住牙!!

2007 年 12 月 10 日  星期一   晴天


2007-12-10 分類: 未分類

不開心既日子又咁過一天!!

2007 年 12 月 9 日  星期日   晴天


2007-12-09 感動 分類: 未分類

今日對唔住大家,對唔住排球隊既人,今日會輸波既原因,可能是我吧!!
好想講對唔住既係我,我好想同salad講,但無論我講幾多次都好,我諗都係無用!!已經過去,但我好內疚!!
我應成左佢,我要打得好d,比佢e一個隊長威d[[因為之前我打到佢]]所以我咪sd sms比佢,佢知我唔係有心
還說如果我仲係有慚愧既,就打好e一場比賽比佢睇,等佢做隊長既都威d!!我應成左佢,但我無做到!!我仲見到佢喊得好勁!!
我果陣十分內疚,好唔開心!!見到佢喊成咁,我自己都有責任!!我好憎自己!!
對唔住,我真係唔係有心!!我都想打好e一場比賽,但.....好無用囉我!!對唔住牙!!!
Sorry!!對唔住,對唔住,對唔住,對唔住!!!鳴..!!唔好意思牙,大家!!對唔住....

2007 年 12 月 7 日  星期五   晴天


今日十分唔開心 分類: 未分類

可能我仲諗琴日既事啦,今日喊左出黎,好想大聲咁喊..但唔得!!會比人知我喊嫁!!我好內疚,但沙律知我唔小心..所以佢都叫我唔好喊!!但我真係唔好意思牙!!我驚....唔識點講!!so..由琴朝至lunch,我都無點笑過..我想開心嫁!!但唔得,我扮唔到!!打到就打到!!想笑就笑,都無得忍!!我唔理人地話我扮野又好,咩都好!!我真係唔開心!!為左果件事,我都無用上手開波!!無殺波!!我又驚打到人!!喊左,真係無得停落黎!!沙律係一個好大方既人,但我唔明點解mandy會咁對佢囉!!?
今日數學test,我攞到100分,但我都無開心過!!又係為左果件事!但我多謝黎黎幫左我點去解果d數學,我先識做!!
lunch之後,我都開心番小小...又有人傻傻地咁引我笑,哄我笑番!!好多謝你地。。。
一有人提起果件事,我真係會喊!!因為我唔係刻意,咁就打中沙律!!平時我打到人,我都唔會咁,但今次打中沙律流血..我果陣我驚!!咁就內疚!!我唔想有人提起..但就算無人提,我自己都咁白痴諗番起!!
我真係真係好對唔住沙律你!!Sorry Soory sorry sorry sorry sorry!!!