pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2008 年 4 月 7 日  星期一   晴天


2008-04-07 分類: 未分類

今日好好天..仲好熱tim=]
但聽好多人講"聽日會有驟雨... ...
哈....咁我就希望聽日會好天
同埋唔好咁熱&好曬...

聽日既Sport day...你地要加油喔!!

2008 年 4 月 6 日  星期日   晴天


居然會咁熱 不安 分類: 未分類

-keep-

2008 年 4 月 5 日  星期六   晴天


今日又會咁鬼死好天既=] 分類: 未分類

琴晚同黎黎傾到12點十幾分就玩電腦喇...
玩msn,down一d歌...玩到3點幾就訓覺lu"*
訓到下午接近3點就起左身,梳洗啦,跟住食左d粥...
咁就拾一d3,一d唔要同要既就分類...唔要既就比我既細表妹"
拾到4點幾啦..咁我就要拎番d夏季校服出黎燙下佢..我燙埋細佬果份lo...
佢訓到隻死豬咁-[]-' 車~
整到5點20分左右啦...搞點哂!!哈...我係天才牙!!kaka[開玩笑而已]
跟住幫老豆洗碗,then叫醒古然睇電視[[黑俠2]]...
咁而加我一路睇果套野,一路打blog"
今晚又輪到我洗碗喇...今日一定要做唒功課"聽日唔得閒呢"
聽朝同黎黎一齊跑步..跟住番小學打曲棍球..xddd"
我好耐無打曲棍球lu..要番去玩下先得嫁:^-]
琴日終於買左入禮物送比salad喇!!希望佢鍾意啦...
但係我總係覺得佢唔會鍾意呢一份禮物=]
跟住ivy租左[咒怨]<<陳冠希做果套"我就上左佢家一齊睇*
好鬼死恐怖!!同ivy一齊睇..佢好似淆唒咁="
跟住睇佢玩勁舞...傾左陣"
我就走lu"
琴日真係okkk好玩啦"睇果套戲!!蠻好看吧*

2008 年 4 月 2 日  星期三   落雪


2008-04-02 分類: 未分類

re:牙璟..你唔洗咁既"係你地2c班某一d人叻姐!!
er..今日都okk啦"
打波..我屎左牙!!嗚嗚... ...
小息一果陣..我同佢既距離好近"可是我唔可以直望佢!
哈xdd 我由xx地方到操場打波之前個1分鐘..
我真係好開心可以係佢身邊咁行,仲要一齊行'''
行到操場先各自各散* 哈哈...我好愚蠢牙!
咁白痴... ...
牙婷就好笑喇..人1係咁睇佢鍾意既人打波"
果個男仔(a君)既fd(b君)mark住a君..牙婷就係咁話牙b君喇=]
好無奈囉我... 佢係咁話"跟住仲讚a君打波點叻..又話a君令仔!!
kaka...好搞笑牙佢

PS: Thx 仲仔同牙嬋琴日陪我去買鞋" thankyou so much la!?Xd

2008 年 4 月 1 日  星期二   雨天


愚人節 分類: 未分類

愚人節又幾好玩喎!!
整日都係咁玩人,話我鍾意你牙..跟住又
同你講可唔可以同我交往牙....等等!!
勁好玩!!有d男仔仲搞笑!!d反應超正!!哈"
今日d課堂都幾留心上嫁..特別係英文堂,中文堂同Maths
我好留心嫁..kaka"
我笑番,你地係咪好開心嫁?!
我真係好想知...
呢個世界真係會有奇蹟既出現?!!
你地信有天意嗎?!