pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2008 年 6 月 4 日  星期三   時晴時雨


2008-06-04 分類: 未分類

今日暫停一天'
不過好開心,因為牙女果隊嬴左場比賽!!
細佬果隊又嬴左d f.1仔!! 不過又估唔到f.1都打得幾好!!而且我攸緊球證果陣都超緊張!!
一路吹..一路係咁教細佬點打..哈' 過份緊張!!kaka'[-
恭喜唒!!xdd

2008 年 6 月 3 日  星期二   時晴時雨


2008-06-03 分類: 未分類

今朝早起身sd個信息提牙嬋一d野'跟住就梳洗'換3..食早餐!!
then..返到學就去圖書館到練星期5既話劇!!同牙ting 許俊 牙b 陳子康一齊練'
佢地講得好搞笑..尤其係牙b!! d語氣好勁- -'哈]做戲做得唔錯!!
跟住上中文堂- - -睇平時test/exam既分..跟住就做工作紙' 上EGL- - -聽聆聽!!
小息一- - -同牙ting 河馬一齊傾計!!哈'係咁玩大叫!!
上EG- - -oral!!不過我同牙ting都係睇雜誌!!kaka]
上maths- - -做數!!都ok記得番之前既數!! 小息二- - -同牙ting傾計!!
ER堂- - -睇左陣書就訓足一堂半!!哈] lunch- - -食飯..第2組既人煮得好好味!!
d男仔煮d野食都唔錯wor!!哈;佢地可以做廚師!! 跟住就同牙ting落去打波'牙ting有進步牙!!加油-'
上DFx3- - -考試..哈!!好好玩牙!!雖然係考試..但係用自己既idea去做!!真係v.d!!
延伸- - -同布丁 黎黎 牙yan打陣波!!跟住仲仔既牙哥開網'咁我地就幫手!!
我就做呢個mark分'唔同仲仔牙哥一齊傾..都唔知佢係咁好既人!!- -'佢講d野真係好搞笑!!
佢仲幫人改埋名!!haha';- 佢好搞笑呢' er..基本上係男仔講既野都係一種笑話!!so..我覺得係好笑!!
佢地細既打完唒3場'就同vieen 仲仔既哥哥 一個f.4既男生一組!!
黎黎 牙yan 一個f.2既男生 朱仔 牙欣一組' 我殺波好似屎左咁=]唉!!下次繼續努力!!
PS: 放學到黎黎 牙嬋一齊走'跟住返到屋企..無人!!牙ma陪牙爺去覆診掛!!我見米都無洗..
咁我就煮飯..牙ma就打黎話:牙女ar..你岩岩先返?
我:係牙..我已經洗左米喇..
ma ma:係牙!?叻女'咁我返黎先再抄菜啦!(加左句)牙爺又入院喇!!
我:嗯..咁我抄埋菜啦!!你返黎果陣小心d!!
mama: ok..88
唉..牙爺自己又唔禁下口!!成日食過唔停嘴咁!!成日又買埋唒唔知d咩野!!
又買壽司 ice cream 野飲等等... 我成日都見到佢不停咁入貨!!- -' 我有諗過想叫佢唔好再
買埋呢d野!!好想牙爺好番dd!!但係而加又入院lo..!!
雖然佢成日咁話我..無事又話,有事就爆唒粗咁鬧!!姐係係又鬧唔係又鬧!!
但係始終都係我牙爺!!希望佢快d好番,仲要戎口!!唔好再食埋果d野!!

 

2008 年 6 月 2 日  星期一   時晴時雨


2008-06-02 分類: 未分類

今朝早5點鍾比d雷嘈醒左'有dd驚驚地!! 咁我就無意間自己訓著左'可能太累了!!
咁快就到6點50分'起身梳洗..換3 梳頭!! 跟住就食早餐' 仲同牙叔針左幾句!!
食完之後就上網做每日一篇xdd' 仲有時間做埋呢d野!!哈] hea左陣等到塔9就出門口!!
返到學岩岩好!!上課室考中寫!!我覺得我諗唔到野!!有機會離哂題!!maybe肥佬- -'好驚!-;
上EG- - -都只有5分鐘上堂..因為考中寫都利用左1hrs10mins!! 咁就無上堂..成班就作反!!
次次都無咁!! 上maths- - -miss hui要去hall到準備,so搵左miss lee黎代堂!!
等左10mins就落禮堂睇果d SDU喎!!雖然係無聊!!但係睇佢地操果陣..我都覺得好搞笑!!
好似地震咁..kaka]' 但係SDU散業禮都唔關我地事lo..點唔知點解要搵f.3去睇!!?
小k果陣都好唔鋸..話呢d野關佢咩事!!又話浪費佢d時間!!但佢仲可以訓到教lo- -'
終於睇完..上HC堂- - -好留心牙!!又抄筆記tim'
小息二- - -同牙ting吹水!! 上ISx2- - - 一時訓左..一時扮留心'miss law問問題
我都係靠估,但係都比我估岩左!!哈]
lunch- - -食飯.. 跟住後半小息- - -黎黎叫我打波'但係咁岩又落雨'so..無打lu!!
同牙ting去左圖書館睇陣書!! 跟住就上BF- - -溫書'
上EGL- - -班男仔又唔聽miss lee話..又串佢- -'好心啦!!串小陣唔會死嫁!!=]
上普通話- - -做練習' 準備星期2既考試'xdd]
延伸- - -睇碟'好睇ar..不過又係睇過(好耐既事了)*;/
跟住就同豬紅返屋企'

留個cm比我la..唔該*哈!!

2008 年 6 月 1 日  星期日   晴天


2008-06-01 分類: 未分類

琴晚接近一點鍾訓'煲碟!! 訓到今日12點幾,同牙嬋sd信息'
跟住就無意間約左佢一齊去新都城' 咁我就自己煮野食..換3'搵條牛仔褲'
搵左30mins都搵唔到lo!!- -'都唔知去左邊!!唉'果陣好嬲!!搵黎搵去都搵唔到!!
跟住放棄左...著另一套!!2點25出門..係坑口月台搵牙嬋!!去到果到,買左對鞋!!$70-!!
跟住就陪牙嬋睇袋..行左陣!!都已經足夠行唒成個新都城!!跟住牙嬋建議去東港城!!
咁就去行下..周圍睇!!跟住就去坑口地鐵站門口等思紅' 跟住等到佢'咁我就走人lu!!
因為佢約左牙嬋出街..'咁我就去左裕記買零食!!番到屋企,換番3'開電視睇..一路食chips'
一路睇!! 跟住就沖涼!!沖完涼就同細佬睇[[喜劇之王]]!! 跟住就食得飯' 食飯果陣睇[[嚇死你]]
有dd無聊lo套野!!唔係好明佢講咩!! 睇完之後,牙爺就爆粗'話做左成晚呢套野都唔知講咩!!
今晚都無獎門人睇既!!?咁難得我琴晚做哂功課!!魚'- -'^ 無得睇!!

PS: 聽日就係小雨既生日!! 祝你




 

 

我星期6無聊得很..突然記得星期一就係小雨既生日!!
雖然我係唔知你係鍾意咩..但係希望你鍾意呢d<我既製品>!!
HapPy BirThDaY!!
令嗎?!=] 但我有小小感到唔好意思..因為就咁就當左係我比你既生日禮物!!sor]

留個comment for me!!thx'xdd

2008 年 5 月 31 日  星期六   清涼


2008-05-31 分類: 未分類

琴晚我同細佬睇[[13going to30]] 都ok好睇啦!!
跟住就玩打地主'玩到12點幾就開冷氣訓教!! 訓到今日1點鍾'
一邊食lunch 一邊睇[我miss係大佬2]!! 睇到3點幾就開始做功課!!
做到4點幾,跟住就搵番之前課堂上做既工作紙' 攞出黎溫!! 溫左陣就沖涼!!
到左6點5十幾分就開電腦玩!! 
留個cm比我..多謝*