今朝早起身sd個信息提牙嬋一d野'跟住就梳洗'換3..食早餐!!
then..返到學就去圖書館到練星期5既話劇!!同牙ting 許俊 牙b 陳子康一齊練'
佢地講得好搞笑..尤其係牙b!! d語氣好勁- -'哈]做戲做得唔錯!!
跟住上中文堂- - -睇平時test/exam既分..跟住就做工作紙' 上EGL- - -聽聆聽!!
小息一- - -同牙ting 河馬一齊傾計!!哈'係咁玩大叫!!
上EG- - -oral!!不過我同牙ting都係睇雜誌!!kaka]
上maths- - -做數!!都ok記得番之前既數!! 小息二- - -同牙ting傾計!!
ER堂- - -睇左陣書就訓足一堂半!!哈] lunch- - -食飯..第2組既人煮得好好味!!
d男仔煮d野食都唔錯wor!!哈;佢地可以做廚師!! 跟住就同牙ting落去打波'牙ting有進步牙!!加油-'
上DFx3- - -考試..哈!!好好玩牙!!雖然係考試..但係用自己既idea去做!!真係v.d!!
延伸- - -同布丁 黎黎 牙yan打陣波!!跟住仲仔既牙哥開網'咁我地就幫手!!
我就做呢個mark分'唔同仲仔牙哥一齊傾..都唔知佢係咁好既人!!- -'佢講d野真係好搞笑!!
佢仲幫人改埋名!!haha';- 佢好搞笑呢' er..基本上係男仔講既野都係一種笑話!!so..我覺得係好笑!!
佢地細既打完唒3場'就同vieen 仲仔既哥哥 一個f.4既男生一組!!
黎黎 牙yan 一個f.2既男生 朱仔 牙欣一組' 我殺波好似屎左咁=]唉!!下次繼續努力!!
PS: 放學到黎黎 牙嬋一齊走'跟住返到屋企..無人!!牙ma陪牙爺去覆診掛!!我見米都無洗..
咁我就煮飯..牙ma就打黎話:牙女ar..你岩岩先返?
我:係牙..我已經洗左米喇..
ma ma:係牙!?叻女'咁我返黎先再抄菜啦!(加左句)牙爺又入院喇!!
我:嗯..咁我抄埋菜啦!!你返黎果陣小心d!!
mama: ok..88
唉..牙爺自己又唔禁下口!!成日食過唔停嘴咁!!成日又買埋唒唔知d咩野!!
又買壽司 ice cream 野飲等等... 我成日都見到佢不停咁入貨!!- -' 我有諗過想叫佢唔好再
買埋呢d野!!好想牙爺好番dd!!但係而加又入院lo..!!
雖然佢成日咁話我..無事又話,有事就爆唒粗咁鬧!!姐係係又鬧唔係又鬧!!
但係始終都係我牙爺!!希望佢快d好番,仲要戎口!!唔好再食埋果d野!!
|