今朝早超唔舒服!!係咁打刻嚏同埋流鼻水lo=]用左3包tissue!!
搞到仲要問牙ting借tissue" 係第3,4堂既PE- - -都搞到無mood!!因為好唔舒服ar"
諗住上埋PE就早退!!但係都係算啦=]費時叫我ma ma黎接我走啦.. ..
小息二- - -訓覺.. ..
上CHx2- - -做作文跟進!!跟住就開始訓覺喇.. ..
訓到lunch既後半小時"哈!!居然好番好多了xdd" 咁我就落canteen買野食!!
跟住比黎黎佢地叫左打波!!咁加埋牙ting打啦... ...又加埋牙瑩!!佢既動作好搞笑!!哈]
maths- - -miss hui唔得閒..代課miss比左d test我地做!!跟住又比hw我地做!!
AGE- - -釣魚"kaka
上EG- - -我writihg test攞到第2名=]始終都係輸比tega!!唉...
跟住就改正啦.. 林翰軒無啦啦叫我同佢隻揪!!咩事牙佢!?跟住仲打我一下!!
咁我就推一推佢!!佢就成個人趺左落地下到!!哈]成班都見到,跟住笑佢!!
連miss都話佢抵打!!kaka] 成堂笑爆嘴!!
跟住延伸,打波!!
then- - -同布丁 [女人]佢地打波!!超好玩!!then..加埋牙sam vieen 瑩妹!!
5點15lu..黎黎話同佢地打番...咁我就同布丁 牙yan 黎黎 仲仔打波!!
發覺自己d球技好左好多!!哈]
都就黎考試,但我會努力嫁!!不過我15/16呢!!係因為原校升中4好!?定係去體藝學校好!?
我問過ma ma..佢話更係原校升!!我睇佢個樣,就知道佢反對我去學院到讀書!!
我問過曲棍球既miss,佢就話我去果到讀好d..因為佢覺得我d運動都ok!!可能考慮去讀!!
ar!!我唔知點算好牙!!書我就會讀!!但就係唔知原校升好定去體藝> <好亂!!
Plz" 你地比d意見我La"求求你...
|