pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2008 年 5 月 20 日  星期二   雨天


2008-05-20 分類: 未分類

今朝早著波鞋返學校"哈!!聰明既方法,跟住返到學校就上3樓toilet換番對皮鞋"
牙ting入到廁所,佢對腳濕哂=]仲諗唔到著波鞋返黎呢!!kaka]傻瓜!!聽日如果落雨,你要識做呢!?
返到課室,聽宣佈" 跟住睇報紙!! 上CH- - - 對test"岩岩好合格!!真好命!hehe]
跟住EGL- - -又係對test"合格..miss lee請我食chocolate!! thx miss!!
小息一- - -幫miss拎機去5樓!! 牙ting陪我,跟住河馬話一齊..xdd"ok!
哈"拎完機...番去3樓一齊傾計!!知左好多野...河馬講d野笑死我了!!哈]
跟住EG- - -教grammar!!
maths- - -做數!!諗到頭都爆!! 小息二- - -同牙ting傾計" 跟住就CA堂
今次整[豬扒rice]...好味"整左d比細佬食!!
跟住lunch- - -食番果碟野!! 跟住後半小息- - -落canteen同牙ting買野食!!
河馬話過去同佢地一齊坐"哦~好牙*&!^
跟住牙v佢地班人講d野好搞笑!!> <講笑天后kaka" 咁一齊傾"
傾左一陣上3樓再傾過" 唉.. ...牙ting扮人扮到傻左!!但係又扮得好似樣lo- -'
DFx3- - -整d勞作都幾開心... ...有得畫畫!!好有創作嫁我..!!哈哈!![[講笑]]
跟住班主任節- - -抄手冊" 跟住過c班搵沙律一齊去體育館練波!!
去到果到"勁好玩!!牙袁sir比沙律係咁串..xdd"但唔係好金果隻...係玩下姐!!
同牙sir對打"哈...我同salad都玩死牙sir" kaka] well down!!

2008 年 5 月 19 日  星期一   雨天


2008-05-19 分類: 未分類

今朝返到school先開始落雨- -'真好幸ar!!跟住返上課室,就放底書包去toilet!!
一返到班課,tega都好識搜我書包攞功課黎抄喎!!=]唉.. ..搜我書包未死過!!kaka"
跟住miss woo上到黎,就係講番四川既事!!miss woo講到報導中的媽媽死了還抱住果仔!!
個仔仲未死,仲有一個短信比佢個仔!!果句野令我想喊!!這個媽媽好偉大!!
跟住miss woo講完之後,佢知道miss lok無番!!所以比我地睇埋[明日之後]睇過好多次,依然好好睇!!
第二堂- - -maths"做數...都明dd既!!=]
小息一- - -同牙ting吹水!! 又上番miss lok既堂"- - -睇番果隻碟"
HC堂- - -答左幾條問題,就訓教教豬lu-[]-'哈]
訓到ISx2- - -唉"miss 羅真係辛苦你了!!面對一班咁壞既學生!!有d人又成日搞破壞!!辛苦哂!!
lunch- - -同牙ting tega一齊玩..傾下計
後半小息落canteen買炒麵食..xdd"我的最愛!!好味]
跟住買多兩包糖我同牙ting share食"上到課室慢慢享受,哈!!
跟住就睇直播!!! 本身我覺得四川既事係唔關我事"我都有時諗:都唔關我事!!又咩咁傷心姐!?
但係睇完果d報導啦 d學生會果d人講番自己既feeling"我先知原來都係關我事!!
我唔可以咁自私呢!! 之後默哀既時候"我心裡面同四川既所有人講一d支持既說話,同埋
同主耶穌講一d請求既說話黎幫助四川既人!!
本身就係上miss lee堂,但係佢無番=]miss law 就利用e一堂黎test IS!!
之後成班都勁唔鋸miss law!! 唉...預左佢地會起哄嫁喇!! > <'
跟住上普通話..哈!!e一堂上得最開心既一堂!!陳sir係咁搞爛gap!!我地都係到笑]
牙ting話佢最撚手嫁喇!!xddd" 之後延伸,牙ting走左!!得我同泳兒!!
我地兩個塔左幾句,我就返課室"點知有幾條友仔黎挑釁我!!哼!!始終咪又係比我玩返轉頭!!
傻瓜kaka"

2008 年 5 月 18 日  星期日   晴天


2008-05-18 分類: 未分類

琴既接近2點鍾先訓...到今日下午先發現]我訓左12個鍾!!
跟住望一望個鏡"我極似衰屍!!哈"我就梳洗完..就自己煮麵食"
食完,就睇碟"整個下午就係睇[異獸戰] [奪帥] [五星級大鼠] [滑浪奇兵]
哈"成日藏係屋企到睇碟xddd" 今日睇緊碟果陣..Ivy打我手機問我借錢"借左50*%!
咁我就叫佢上我家到攞]Ivy"你要改下呢!!唔好成日激嬲老豆牙!!你孝順d吧"

你要記住呢句野喔!!雖然我唔係唔願意借錢比你..你問左我兩次"我點都會借...但係你要節省d"
唔好成日買煙啦"我想你戒左佢!!我覺得係無咩可能!!但係希望我明白我既意思!!

2008 年 5 月 17 日  星期六   晴天


2008-05-17 分類: 未分類

今日12黬幾起身,梳洗完都1點鍾岩岩好!!睇本港台[我miss係大佬2]
d男學生令仔到爆xdd"好好睇!!雖然之前都睇過,但都唔會睇到厭!!
跟住細佬就番黎喇..一齊睇到夠鍾就一齊打PS2!!打左陣,我就唔打..
我係手機到玩[打地主]!! 跟住睇碟!! 睇到6點30,牙叔番黎!!我地就出廳睇now!!
今日全日都番係家...哈]都唔悶啦!!有細佬陪我麻kaka"

PS:多謝你地既意見喔"不過我會同miss胡傾..睇下點算好吧"
我驚原升中4會唔開心..因為小左d fd"又有d人唔熟=]唉.. ..
都係問下miss既意見先算" thankyou for your cm"

2008 年 5 月 15 日  星期四   晴天


2008-05-15 分類: 未分類

今朝早超唔舒服!!係咁打刻嚏同埋流鼻水lo=]用左3包tissue!!
搞到仲要問牙ting借tissue" 係第3,4堂既PE- - -都搞到無mood!!因為好唔舒服ar"
諗住上埋PE就早退!!但係都係算啦=]費時叫我ma ma黎接我走啦.. ..
小息二- - -訓覺.. ..
上CHx2- - -做作文跟進!!跟住就開始訓覺喇.. ..
訓到lunch既後半小時"哈!!居然好番好多了xdd" 咁我就落canteen買野食!!
跟住比黎黎佢地叫左打波!!咁加埋牙ting打啦... ...又加埋牙瑩!!佢既動作好搞笑!!哈]
maths- - -miss hui唔得閒..代課miss比左d test我地做!!跟住又比hw我地做!!
AGE- - -釣魚"kaka
上EG- - -我writihg test攞到第2名=]始終都係輸比tega!!唉...
跟住就改正啦.. 林翰軒無啦啦叫我同佢隻揪!!咩事牙佢!?跟住仲打我一下!!
咁我就推一推佢!!佢就成個人趺左落地下到!!哈]成班都見到,跟住笑佢!!
連miss都話佢抵打!!kaka] 成堂笑爆嘴!!
跟住延伸,打波!!
then- - -同布丁 [女人]佢地打波!!超好玩!!then..加埋牙sam vieen 瑩妹!!
5點15lu..黎黎話同佢地打番...咁我就同布丁 牙yan 黎黎 仲仔打波!!
發覺自己d球技好左好多!!哈]

都就黎考試,但我會努力嫁!!不過我15/16呢!!係因為原校升中4好!?定係去體藝學校好!?
我問過ma ma..佢話更係原校升!!我睇佢個樣,就知道佢反對我去學院到讀書!!
我問過曲棍球既miss,佢就話我去果到讀好d..因為佢覺得我d運動都ok!!可能考慮去讀!!
ar!!我唔知點算好牙!!書我就會讀!!但就係唔知原校升好定去體藝> <好亂!!
Plz" 你地比d意見我La"求求你...