pinkykoo
暱稱: aR piNK*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-13
2010-08-12
無論結果如何都唔可以...
開心,但又緊張
2010-08-01
文章分類
全部 (485)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2009 年 6 月 30 日  星期二   酷熱


happy!! 分類: 未分類

琴晚玩msn+facebook玩到成4點幾先訓..
訓到今日聽到個信息響先訓身,仲仔佢地話食完野先上黎'
我叫佢地2點鍾黎..我仲未起身點!!跟住就梳洗,煮左d野食!!
跟住細佬話ah bo都會黎..喔喔*跟住兩點過左d..仲仔打黎以為我仲未起身,問佢地上得黎未!?
跟住我話晨早起左身,搞點好唒啦我!!傻仔黎既xddd'
ah bo仲快過佢地上黎!!搞錯=]
佢地上到黎,就開局喇!!lamking唔識玩,但我覺得佢手運好好!!摸得又快食得糊果d!!
不過佢自己都好似唔識點食...細佬幫佢'連我mama都幫佢=]哈哈'
so今次lamking打得唔錯!!又有得食糊!! 如果今次係賭$$就好喇!!因為有兩個傻仔出[充]!!哈哈'
lamking又打d好既牌比我!!我又有得上!!岩唒xddd'
玩左陣,我地又玩7級豬喇!!哈哈]
lamking反應唔係好好!!第一次玩就輸'魚蛋都係第一次玩,但係唔錯!!
佢3級豬果陣..成鬼日哄人同佢傾計!!點知lamking中計..大家都3級'可憐!!kaka'
跟住叫埋ah bo過黎一齊玩,我地首先係搶野..發覺lamking都係唔得..
只好[暗]鼻!!哈哈..好好笑!!我係咁fi人..但只有一次有人中計!!
仲仔勁啦..勁fi到人lo!!..不過我唔會中你計!!
玩玩下..又玩x綿[胎]..又係lamking...唉'反應好好ar你'kaka..
仲仔同魚蛋反應勁快.. 跟住玩前一後一.哈!!完全唔識玩!!人地拍落去我先拍!!
我以為我會係最慢果一位!!仲有lamking係到..hehe'
跟住玩潛烏龜!!哈哈..我同ah bo都未lose過!!叻女=]lamking都無輸'終於有樣野係win番!!
又有兩個傻仔啦..又笑人ar喇!!龜蛋&龜仲!!kaka
我地又玩鋤大dee喇!!原來唔考反應..lamking都大機會會嬴!!
無啦啦..又玩番麻雀!!我特別記得魚蛋食炸糊!!4對眼係到都食到=]!?
我打左隻紅中..佢話食..唔玩喇..返屋企!!點知細佬問佢食咩!?佢話食紅中lo..單釣!!
細佬話你有4對眼食咩ar食!?我同仲仔都睇唔到對2筒!!差d上左當~~
我同仲仔係咁笑佢!!哈哈..跟住最後一局係lamking食左..叻仔!!xdd
今日玩得好開心..有兩個傻仔係度!!都唔洗驚話悶!!講d gag出黎都會笑'
魚蛋做d動作特別搞笑..哈!!
多謝你地上黎玩..有機會再玩ar..xdd
PS: Lamking..希望你grandfather早日康復!!

2009 年 6 月 29 日  星期一   晴天


2009-06-29 分類: 未分類

我唔應該諗d唔開心既事..費時影響我情緒!!
唔做都做左啦..鬧完d野就會返番黎嫁咩!?一日係到鬧!!自把自為!!哼
呢句先岩你ar!! 而加只食一餐..就係dinner!!
lunch就唔食!!扮訓都要死係張床到!!等你周圍同人講!!琴日我專登訓到6點鍾先起身
沖涼食飯!!一時想對你好d都唔得!!伙係都要咁大聲講野!!係都要嘈醒老豆先安樂!!
驚死隔離屋聽唔到咁!!
好彩uncle都知咩事..都無咩點話我'都明我專登訓到咁晏!!
琴日我lunch都無食..跟住uncle話我好威- -'lunch都可以唔食..不如兩日唔食野嘛!!
佢咁講,我有諗過.. 不過碗咪又係我洗!!唔食咪好白痴!!?


I sleep every night am have many in 4:00 am, I want to result in am too meddlesome!!
I was thinking, if you to me will say that you will not love me, I may lose heart. Each time saw you access the net, I feared very much, I want to speak on own initiative to you, but is fears very much!! I thought that you said like this, is because I do not want to remember you again. Every night can remember you, has been too laborious!! I rather you refuse me, is not willing you not to pay attention to me. Did you know that unrequited loves a person is very laborious!? Whether you do to refuse me to let me give up you?!


聽日又有得打麻雀,仲仔黎我屋企..佢話invite魚蛋'
我就想invite lamking喇..哈]聽日1點30見你地lo..xddd...

2009 年 6 月 28 日  星期日   陰晴不定


Upset 分類: 未分類

2009 年 6 月 27 日  星期六   陰晴不定


2009-06-27 分類: 未分類

而加真係3點30先訓到- -'咁星期一返學點算!!?
我記得琴晚係咁閃電!!諗左好多野,好多人!!當中有你地份嫁!!哈=]
諗諗下自然就訓著左!!發左好多個夢!!又發到仲仔,小馬,肥可,細佬
自己班同學..salad ,ah v,ar欣,ar yan..等等- -'
全部都係school到發生!!有d f.6既人都有份..sum姐等!!哈哈..發左d好唔現實既夢!!
不過個夢好好笑..到而加都記得!!
今日訓到3pm..梳洗!!自己煮米粉食!!食食下都無胃口,唔食..
施曉雯打比我,問我要唔要cm既past paper!!我話要..跟住佢好似要整到份野要好po咁- -
搵人去釘,出去影印!!要成$30'仲要係我比佢!!我覺得好似有d呃錢feel!!
不過最後都say yes!!哈哈]
跟住洗完碗,同uncle玩3國演義5!!玩玩下,佢話累!我自己玩tennis!!
玩到7pm,沖涼!!eat dinner..
then食西瓜..睇哈利波特5!!..睇睇下到潘麗打黎!!佢話要收書..收f.3既書去賣!!
問我細佬!!傾左幾耐先傾到'我細佬一時講yes一時講no!!登我時間無得睇tv!!
又叫我打比佢d fd一唔一齊去賣書!!- -'我又唔係佢...點知佢會同d fd講咩!!跟住我叫佢自己講番!!
聽日無得訓到咁晏..11點,潘麗黎我樓下攞書!!不過我比完佢,我返上樓都可以訓番!!
不過唔知又會訓到幾點!! 我記得之前就算夜訓,都係訓到12pm幾!!但係而加超唔受控制咁!!
一訓就訓到4pm到..無人鬧我,我諗可以訓足24hrs!!我覺得我可以!!唔洗食野都可以咁好訓!!?
哈哈..'我姑婆琴日就係咁講..問我有無咁好訓!!?哈哈]
我只好係到笑- -'..kaka

2009 年 6 月 26 日  星期五   陰晴不定


2009-06-26 分類: 未分類

琴晚我uncle買左[回到17歲]&[新娘愛鬥大]dvd番黎*\/*..
等我mama睇唒戲劇之後,就同uncle睇[新],細佬話睇過..睇到想訓'話唔洗預佢- -'
哈哈..佢自己入左課訓教,我就一路食ice-cream一路睇套戲!! 都幾好睇,又唔係話太悶lo=]
跟住2am返房開冷氣訓!!點知訓唔著!!可能我晚晚都成3點幾先訓既問題,早左訓係訓唔著呢!!><
咁我就試下聽歌訓,聽左成20幾首都訓唔到..唔聽!!成晚周圍郁!!郁到3點幾先訓得到- -'
諗住早d訓都唔得- -唉... ...
訓到今日1pm..mama叫我起身飲茶,我懶床,唔想去tim!!點知細佬返到黎,細佬叫我起身!!
攞件臭3比我嗅!!哈哈..比佢叫醒左我起身'我梳洗..換3!!就同細佬一齊出發!!
同姑婆飲茶,我同細佬係咁點野食..點左成十幾樣!!跟住姑婆話我地太耐無去飲茶!!點咁多野食!!
跟住我要del3樣野食..傾計 食野..過左陣'我地返屋企先,mama佢地去taste買野!!
我地返home睇[回到17歲],個男主角好令仔喔!!xddd'
個男主角比人刮左好多巴..好慘lo- -' 不過好好睇ar!!雖然果隻dvd畫面差d!!d人錄既!!屎]
呢排成日落雨..都唔定既'點去海洋公園ar> <'!??
又話會刮風!!?可惡..